Kloep Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Ik vind het ook een bijzonder vermakelijke wedstrijd. Veel kansen, leuke kansen. Nog geen doelpuntje, maar kan me nauwelijks voorstellen dat dit in een gelijkspel gaat eindigen. Ben benieuwd naar de tweede helft. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Gadverdamme, beetje jammer dat Oekraine weer gelijk maakt. Klote ploeg. Reageren
thebig Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Het gaat dan ook gelijk op. Ik vrees dat ik trouwens slecht nieuws voor je heb Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 2-1? What the hell is dit? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 2-1? What the hell is dit? Nou ja, het was ook echt niet zo dat Zweden dit even makkelijk ging winnen natuurlijk... Maar Zweden is mij ook tegengevallen. Als je Markus Rosenberg in de spits moet opstellen, dan heb je als bondscoach ook wel een groot probleem. Dat is echt één van de allerslechtste spitsen die ik ooit heb mogen aanschouwen. Overigens had die 2-1 nooit mogen vallen. Lustig, rechtsback van Zweden, stond geposteerd bij de eerste paal maar stapte meteen uit en liet een gaatje in de korte hoek. Dat mag niet gebeuren op dit niveau. Oh, en Shevchenko is wel een baas natuurlijk Reageren
thebig Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Inderdaad, die tweede goal had makkelijk vermeden kunnen worden. Bovendien hebben ze ook veel kansen gehad, die ze er niet in hebben kunnen tikken. Reageren
Kloep Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Terechte uitslag als je het mij vraagt. Oekraïne speelde een mooie wedstrijd en was de betere. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Ik vond het mooi voor zo'n land als Oekraine. Ze spelen voor eigen publiek en dan zo'n uitslag neerzetten. Heel netjes, ook omdat ik verwachtte dat Oekraine op dit EK geen enkele punt zou pakken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Diep respect voor Andrij Shevchenko! Reageren
MisterDM Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Dit was inderdaad een mooie wedstrijd, als ik goed had gehoord was dit de eerste keer voor Oekraïne dat ze mee deden in een EK. Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Inderdaad, maar als mede-organisator moeten ze niet meedoen aan de kwalificaties. Spijtig dat het WK (of was het het EK) in Rusland wordt georganiseerd ipv België en Nederland, dan waren de Belgen ook nog eens zeker Het was inderdaad een mooie wedstrijd, Zweden had eigenlijk alles in handen en het is hun eigen fout dat ze zonder punten het veld hebben verlaten. Reageren
Kloep Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Spijtig dat het WK (of was het het EK) in Rusland wordt georganiseerd ipv België en Nederland, dan waren de Belgen ook nog eens zeker WK 2018 wordt het gehouden in Rusland. In 2014 is het in Brazilië en in 2016 in Frankrijk. Reageren
MisterDM Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Inderdaad, maar als mede-organisator moeten ze niet meedoen aan de kwalificaties. Spijtig dat het WK (of was het het EK) in Rusland wordt georganiseerd ipv België en Nederland, dan waren de Belgen ook nog eens zeker Het was inderdaad een mooie wedstrijd, Zweden had eigenlijk alles in handen en het is hun eigen fout dat ze zonder punten het veld hebben verlaten. Ik vond dat Oekraïne ook een goede bal bezit had Maar verder ben ik het met je eens man Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Ik zeg ook niet dat Oekraïne slecht speelde, integendeel. Ik vond Zweden gewoon de betere ploeg en ze hadden kansen zat om te scoren. Ze zijn tot de laatste seconde blijven doorvechten, maar zijn niet meer terug kunnen komen. Bovendien had de tweede goal vermeden kunnen worden, zoals hier al is gezegd. Reageren
Kloep Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Ik vond Zweden helemaal niet de sterkere, integendeel zelfs. Zweden viel me erg tegen, enkel Zlatan wist leuke dingen te doen. Oekraïne speelde goed, en verdiende naar mijn mening de overwinning. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.