Jump to content

[EK12] Poule D

Visser23

Recommended Posts

Ik vond Zweden helemaal niet de sterkere, integendeel zelfs. Zweden viel me erg tegen, enkel Zlatan wist leuke dingen te doen. Oekraïne speelde goed, en verdiende naar mijn mening de overwinning.

Dat is ook zo, Oekraïne speelde totaal niet slecht, Zweden was goed. Maar Oekraïne een tikje beter..

Delen op andere websites

• Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

17

• NandroDavids

12

• Kloep

12

• End Of The Riot

8

wQpZO.jpgtGPtG.jpg

15 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Zweden had gehoopt deze wedstrijd met drie punten op zak in te gaan, echter is niets

minder waar. Na het verlies tegen Oekraïne willen de Zweden waarschijnlijk een

overwinning behalen. Echter zal dit niet makkelijk gaan, Engeland speelde de

eerste wedstrijd gelijk tegen Frankrijk en wil natuurlijk ook de punten binnenhalen.

Stadion

b3ld6u.jpg

NSK Olimpiejsky, Kiev

Vorige ontmoeting

In de kwalificatie van het EK 2000 speelden Zweden en Engeland voor het laatst in EK-verband tegen

elkaar. Toen werd het in Engeland 0-0 en won Zweden thuis met 2-1. Beide ploegen wisten zich toen

uiteindelijk te kwalificeren voor het hoofdtoernooi.

Voorspelling EURO 2012-crew

0-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Delen op andere websites

BicqN.jpg2FX3S.jpg

15 juni, 18.00 uur

Voorbeschouwing

Na de verrassende overwinning van 2-1 op Zweden, zal Oekraïne meteen nogmaals 3 punten

willen pakken en zich daarmee verzekeren van de volgende ronde. Echter gaat dit een

lastige wedstrijd worden voor ze, tegen Frankrijk. Die laatste speelde gelijk tegen

Engeland, en moet dus ook flink aan de bak.

Stadion

aaypdy.jpg

Donbas Arena, Donetsk

Vorige ontmoeting

Oekraïne en Frankrijk troffen elkaar eerder in de kwalificatie voor EURO 2008. Toen eindigde het duel

in Oekraïne in 2-2 en won Frankrijk in eigen huis met 2-0.

Voorspelling EURO 2012-crew

0-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Delen op andere websites

Beide ploegen verrasten me in hun eerste wedstrijd. Engeland in positieve zin, Zweden toch een beetje in negatieve zin. Ik verwacht voor de komende wedstrijd een gelijkspel, of in ieder geval twee gelijkwaardige ploegen.

Delen op andere websites

Hoewel de Oekraïne me positief verraste in de eerste wedstrijd, verwacht ik dat ze dat tegen Frankrijk niet zullen herhalen. Ik denk dat de kwaliteit van het Franse elftal beter is dan de individuele klasse van de Oekraïners. Een kleine overwinning van de Fransen.

Delen op andere websites

Ik geloof dat Engeland dit wint. Ze speelden inderdaad goed tegen Frankrijk. Zweden speelde ook goed tegen Oekraïne, maar ze hadden het toch moeten afmaken, dus helemaal overtuigd van hen ben ik niet.

Delen op andere websites

Ongelooflijk spannende match. De Engelsen komen op voorsprong, dan de Zweden weer met 2-1 en uiteindelijk springen de Engelsen er toch weer over met wat ongetwijfeld de mooiste goal op dit EK is tot nu toe. Nog 10 minuten, dus er kan nog veel gebeuren.

Delen op andere websites

Wat een knotsgekke wedstrijd, en wat een wereldgoal. Prachtige match van beide ploegen(nouja, Zweden was in de eerste helft wel wat teleurstellend). Het 2de doelpunt van Zweden is veel mooier dan je denkt, het is 1 grote brok tactiek die prachtig afgewerkt wordt! (Hebben ze net getoond op Sporza.)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...