MisterDM Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2012 Ik vond Zweden helemaal niet de sterkere, integendeel zelfs. Zweden viel me erg tegen, enkel Zlatan wist leuke dingen te doen. Oekraïne speelde goed, en verdiende naar mijn mening de overwinning. Dat is ook zo, Oekraïne speelde totaal niet slecht, Zweden was goed. Maar Oekraïne een tikje beter.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 15 juni, 20.45 uurVoorbeschouwingZweden had gehoopt deze wedstrijd met drie punten op zak in te gaan, echter is nietsminder waar. Na het verlies tegen Oekraïne willen de Zweden waarschijnlijk eenoverwinning behalen. Echter zal dit niet makkelijk gaan, Engeland speelde deeerste wedstrijd gelijk tegen Frankrijk en wil natuurlijk ook de punten binnenhalen.StadionNSK Olimpiejsky, KievVorige ontmoetingIn de kwalificatie van het EK 2000 speelden Zweden en Engeland voor het laatst in EK-verband tegenelkaar. Toen werd het in Engeland 0-0 en won Zweden thuis met 2-1. Beide ploegen wisten zich toenuiteindelijk te kwalificeren voor het hoofdtoernooi.Voorspelling EURO 2012-crew0-2Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 15 juni, 18.00 uur VoorbeschouwingNa de verrassende overwinning van 2-1 op Zweden, zal Oekraïne meteen nogmaals 3 puntenwillen pakken en zich daarmee verzekeren van de volgende ronde. Echter gaat dit eenlastige wedstrijd worden voor ze, tegen Frankrijk. Die laatste speelde gelijk tegenEngeland, en moet dus ook flink aan de bak.StadionDonbas Arena, DonetskVorige ontmoetingOekraïne en Frankrijk troffen elkaar eerder in de kwalificatie voor EURO 2008. Toen eindigde het duelin Oekraïne in 2-2 en won Frankrijk in eigen huis met 2-0.Voorspelling EURO 2012-crew0-2Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 Beide ploegen verrasten me in hun eerste wedstrijd. Engeland in positieve zin, Zweden toch een beetje in negatieve zin. Ik verwacht voor de komende wedstrijd een gelijkspel, of in ieder geval twee gelijkwaardige ploegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 Hoewel de Oekraïne me positief verraste in de eerste wedstrijd, verwacht ik dat ze dat tegen Frankrijk niet zullen herhalen. Ik denk dat de kwaliteit van het Franse elftal beter is dan de individuele klasse van de Oekraïners. Een kleine overwinning van de Fransen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 Ik geloof dat ze nog een gelijkspel uit de brand kunnen slepen bij Oekraïne, zolang ze maar hun niveau tegen Zweden houden. Frankrijk heeft me niet helemaal overtuigd tegen Engeland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 Ik geloof dat Engeland dit wint. Ze speelden inderdaad goed tegen Frankrijk. Zweden speelde ook goed tegen Oekraïne, maar ze hadden het toch moeten afmaken, dus helemaal overtuigd van hen ben ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Ik denk ook gelijkspel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Ik verwacht 2-0 voor Zweden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Ik verwacht 2-0 voor Zweden. Verklaar uw nader? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Match is afgelast wegens de grote hoeveelheid regen en ook de bliksem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 De match gaat mogelijk door om 7u, dus over enkele minuten. Tenzij er nog altijd teveel regen blijkt te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 2-0 overwinning voor Frankrijk dat is mooi, ik had Oekraïne wel een doelpunt gegund ze waren weer zeer ijverig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Ongelooflijk spannende match. De Engelsen komen op voorsprong, dan de Zweden weer met 2-1 en uiteindelijk springen de Engelsen er toch weer over met wat ongetwijfeld de mooiste goal op dit EK is tot nu toe. Nog 10 minuten, dus er kan nog veel gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Wat een knotsgekke wedstrijd, en wat een wereldgoal. Prachtige match van beide ploegen(nouja, Zweden was in de eerste helft wel wat teleurstellend). Het 2de doelpunt van Zweden is veel mooier dan je denkt, het is 1 grote brok tactiek die prachtig afgewerkt wordt! (Hebben ze net getoond op Sporza.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.