Jimmiefitz Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Ik vond de kopbal van Caroll en het hakje van Welbeck tot nu toe de mooiste doelpunten van het EK. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 altijd mooi een doelpuntrijke wedstrijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 Leuke wedstrijd Ibra wou zich weer eens zo lelijk kleden als mogelijk maarja mooi spektakel na rust Zweden meteen HUP op voorsprong die Olof Mellberg toch dat is toch een echte scoorViking maargoed nu stonden de Zweden dus met 1-2 voor want Engeland had al gescoord in de eerste helft en toen gebeurde het een speler ging eruit en mister Walcott kwam erin en die is nog sneller dan de opa van Derk Boerrigter dus die sprintte iedereen kapot aan de rechterkant met een versnellingkje en toen kwam die trap gewoon Isaksson viel achterover van de lucht die de snelheid van de bal afgaf 2-2! O nee want Wilde Walcott was heel goed opdreef kwam er dus weer een actie ging hij weer bloedjesnel sprinten hup drie man voorbij passen en toen Dannytje Wellbeck achter het standbeen YEAH 2-3 Engeland weer wat safer Zweden eruit ja gestreden maar verloren vermoeiend vielen ze op het gras na weer een chille game. Het werd nog laat in Kyiv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 Leuke wedstrijd Ibra wou zich weer eens zo lelijk kleden als mogelijk maarja mooi spektakel na rust Zweden meteen HUP op voorsprong die Olof Mellberg toch dat is toch een echte scoorViking maargoed nu stonden de Zweden dus met 1-2 voor want Engeland had al gescoord in de eerste helft en toen gebeurde het een speler ging eruit en mister Walcott kwam erin en die is nog sneller dan de opa van Derk Boerrigter dus die sprintte iedereen kapot aan de rechterkant met een versnellingkje en toen kwam die trap gewoon Isaksson viel achterover van de lucht die de snelheid van de bal afgaf 2-2! O nee want Wilde Walcott was heel goed opdreef kwam er dus weer een actie ging hij weer bloedjesnel sprinten hup drie man voorbij passen en toen Dannytje Wellbeck achter het standbeen YEAH 2-3 Engeland weer wat safer Zweden eruit ja gestreden maar verloren vermoeiend vielen ze op het gras na weer een chille game. Het werd nog laat in Kyiv De 2-2 werd vooral mogelijk gemaakt doordat de keeper geen bal zag(letterlijk en figuurlijk).. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2012 Leuke wedstrijd Ibra wou zich weer eens zo lelijk kleden als mogelijk maarja mooi spektakel na rust Zweden meteen HUP op voorsprong die Olof Mellberg toch dat is toch een echte scoorViking maargoed nu stonden de Zweden dus met 1-2 voor want Engeland had al gescoord in de eerste helft en toen gebeurde het een speler ging eruit en mister Walcott kwam erin en die is nog sneller dan de opa van Derk Boerrigter dus die sprintte iedereen kapot aan de rechterkant met een versnellingkje en toen kwam die trap gewoon Isaksson viel achterover van de lucht die de snelheid van de bal afgaf 2-2! O nee want Wilde Walcott was heel goed opdreef kwam er dus weer een actie ging hij weer bloedjesnel sprinten hup drie man voorbij passen en toen Dannytje Wellbeck achter het standbeen YEAH 2-3 Engeland weer wat safer Zweden eruit ja gestreden maar verloren vermoeiend vielen ze op het gras na weer een chille game. Het werd nog laat in Kyiv De 2-2 werd vooral mogelijk gemaakt doordat de keeper geen bal zag(letterlijk en figuurlijk).. Hij dacht de bal in de linkerbovenhoek werd geschoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2012 19 juni, 20.45 uurVoorbeschouwingVan de twee wedstrijden uit deze poule die nog gaan komen is deze het meest interessant.Aangezien Zweden niet meer door kan, kunnen we waarschijnlijk verwachten dat Frankrijkzal winnen en dus door zal gaan. Engeland staat op 4 punten en Oekraïne op 3 punten.Met andere woorden, beide landen kunnen hier door en Oekraïne zal moeten winnen. Bijeen gelijkspel zal Engeland ook doorgaan. Gaat Andriy Shevchenko voor een laatstekeer spelen, of mogen ze nog even door?StadionDonbas Arena, DonetskVorige ontmoetingVoor Engeland en Oekraïne wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.Voorspelling EURO 2012-crew2-1Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2012 19 juni, 20.45 uurVoorbeschouwingFrankrijk heeft aan een gelijkspel genoeg om door te gaan naar de volgende ronde.Winnen ze, dan maakt de andere wedstrijd niet meer uit. Als Oekraïne wint,hebben ze een gelijkspel nodig om samen met Oekraïne door te gaan. Wekunnen denk ik verwachten dat Frankrijk hier 'gewoon' 3 punten pakt endaarmee als poulewinnaar tegen de nummer twee van poule C komt te staan.StadionNSK Olimpiejsky, KievVorige ontmoetingZweden en Frankrijk speelden eerder tegen elkaar op het EK van 1992, in Zweden. Toen eindigde hetgroepsduel in 1-1.Voorspelling EURO 2012-crew1-2Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2012 Dit moet Frankrijk kunnen winnen, de voorspelling hier boven zou zomaar kunnen kloppen. Ik ben altijd een beetje voorzichtig met voorspellen, maar ik denk wel dat Frankrijk een overwinning boekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2012 Ik ben wel benieuwd naar het verloop van deze wedstrijd. De Engelsen verrassen me tot nu toe op een positieve manier, en Rooney is dan ook weer speelgerechtig, en bovendien hebben ze genoeg aan een gelijkspel om door te gaan. Aan de andere kant zou het me niks verbazen dat de Oekraïne met het thuisvoordeel er toch een overwinning uit sleept, iets wat ik ze toch wel gun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2012 Ik ga voor een makkelijke Franse overwinning. Zweden is al uitgeschakeld, misschien dat ze voor de eer gaan, maar juist tegen de sterke Fransen die zullen willen winnen komen ze toch wel tekort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2012 Ik ga hier ook voor een toch wel makkelijk overwinning voor Frankrijk. Ze speelde opgeven moment Oekraine wel echt goed. En ja Zweden is al uitgeschakeld al zie ik ze opzich ook wel stunten omdat ze geen gezichtsverlies willen lijden. Ik ga voor een 1-3 overwinning voor Frankrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2012 Ik geloof dat de Engelsen wel gaan winnen, ondanks Oekraïne het ook wel goed doet. Ben benieuwd of Rooney wat laat horen op het EK, nu hij weer mag spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2012 Ik vond Zweden wel goed spelen dit WK, ondanks dat ze twee keer verloren hebben. Al hebben ze dat wel aan zichzelf te danken. Waren ze ietsje beter geweest, hadden ze misschien zelfs door geweest. Als ze nu wel weer over de hele match goed spelen, wat ze bij de andere matchen soms zijn vergeten, dan kunnen ze het de Fransen nog moeilijk maken. Desalniettemin geloof ik wel dat de Fransen gaan winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2012 De Zweden zijn inderdaad al wel uitgeschakeld.Ik denk dat Frankrijk wel wint met 2-0. Ik vind Frankrijk qua spelen beter dan Zweden. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2012 (bewerkt) Zweden laat vanavond nog nooit eerder vertoonde kunsten zien, en stuurt een overdonderd Frankrijk met een 7-0 broekplassend naar huis. Andere landen worden dan zo bang, dat ze zich spontaan laten diskwalificeren. Voor het eerst in de geschiedenis wordt de Coupe Henri Delaunay al in de groepsfase uitgereikt. Bewerkt: 19 juni 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.