gangster28 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik wil wel helpen als je nog iemand nodig heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ok begin direct maar als ik iets vind zoals een bord met een verwijzing naar alcatraz ook posten..?EDIT: ben met andromada op onderzoek ja tuurlijk, meld er dan ook de plaats enzo bij, maar geen fake sh*t hé? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Moeten we ook in de Heaven zoeken..? Lijkt mij verstandig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik wil wel helpen als je nog iemand nodig heb. we hebben nog 8 mensen nodig, en met jou erbij wordt het nog 7!!! Jij krijgt van mij nummer....18. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) ik wil wel helpen als je nog iemand nodig heb. wel een goed idee, ik zal zelf niet weten hoe ik er moet komen, maar als je daar wilt zoeken, mag het van mij! EDTI: Ik zal zelf ook nog een e-mail naar R* sturen, misschien willen ze er wel wat over loslaten. PS: misschien is alcatraz wel ergens in LC neergezet, lijkt me niet zo logisch, maar het zou kunnen. Bewerkt: 12 juli 2005 door wesley-CJ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Zou kunnen maar R* laat denk ik niets los hoor.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik doe ook mee ik ga ook ff flink alles doorzoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 dus deze mensen doen mee, en de kaart zit erbij, en ik geef jullie een nummer, incl. mijzelf/.in elke hoek van een vak staat een cijver, dit is de nummering tot nu toe: 1) Kortman_8 2) peter99 3) Dragonmaster 4) Renne 5) mania-92 6) damos 7) wesley-cj sonny yoshi 9) Max-X 10) PuffDawg 11) eggie1 2 3 12) Badman 13) killarboy 14) nasty0tpoilet man 15) joep 16) robin 64 17) chaos power 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) Het nummer dat voor je naam staat is het toegewezen vak. De kaart: Veel succes, en zoals D. Eisenhower ooit zei: "Good luck! And let us all beseech the blessing of almighty God upon this great and noble undertaking". zoek dus ter land., ter zee, en in de lucht naar Alcatraz, want ik geloof dat het er moet zijn! ik ben nu op plaats van quarry (nr 8 in kaart) maar de mine vraag is die quarry is samen met nr 9 op kaart dusjah voor wie is die quarry-plaats :s anders zou ik met alle plezier doen ps tegen wanneer moet dat allemaal klaar met onderzocht? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik doe ook mee ik ga ook ff flink alles doorzoeken is goed, bedankt dat je mee wilt doen, jij krijgt nummer 19! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik wil ook mee doen. ik zal alles tot op de bodem uitzoeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik wil ook mee doen.ik zal alles tot op de bodem uitzoeken. is goed, jij krijgt het gebied met nummertju...20!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik heb iets grappigs ontdekt ergens is een muur met daar op dat de maximale hoogte 4 m is maar het is dus gewoon een muur .. Waarom dan maximale hoogte 4 M :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 dus deze mensen doen mee, en de kaart zit erbij, en ik geef jullie een nummer, incl. mijzelf/.in elke hoek van een vak staat een cijver, dit is de nummering tot nu toe: 1) Kortman_8 2) peter99 3) Dragonmaster 4) Renne 5) mania-92 6) damos 7) wesley-cj sonny yoshi 9) Max-X 10) PuffDawg 11) eggie1 2 3 12) Badman 13) killarboy 14) nasty0tpoilet man 15) joep 16) robin 64 17) chaos power 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) Het nummer dat voor je naam staat is het toegewezen vak. De kaart: Veel succes, en zoals D. Eisenhower ooit zei: "Good luck! And let us all beseech the blessing of almighty God upon this great and noble undertaking". zoek dus ter land., ter zee, en in de lucht naar Alcatraz, want ik geloof dat het er moet zijn! ik ben nu op plaats van quarry (nr 8 in kaart) maar de mine vraag is die quarry is samen met nr 9 op kaart dusjah voor wie is die quarry-plaats :s anders zou ik met alle plezier doen ps tegen wanneer moet dat allemaal klaar met onderzocht? jij mg van mij doen wat je wilt, en we blijven net zo lang zoeken, tot iedereen klaar is, en eruit is gekomen dat Alcatraz wel of niet bestaat in San Andreas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Ik heb iets grappigs ontdekt ergens is een muur met daar op dat de maximale hoogte 4 m is maar het is dus gewoon een muur .. Waarom dan maximale hoogte 4 M :S post ff screen dan kunnen we het allemaal even zien. ik heb dit ontdekt. http://img335.imageshack.us/img335/2310/ga...allery469ce.jpg vond het wel grappig Danger men cooking Bewerkt: 12 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ok, duurt ff Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts