Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor 1 plaatje ligt het idd te ver uit elkaar, maar ik heb met rood aangegeven hoe de stenen ongeveer liggen, en het vormt geen A, geen V, geen U, geen hoefijzer, het is gewoon de omtrek van het verwijderde eiland

exhib17wu.jpg

Verder: het onzichtbare eiland waar de Fransen het over hadden is ook bullshit, zelfs om 0.00 is hier niks te vinden.

exhib32cz.jpg

Wat wel opvalt bij de bootschool is dat ze bij de missie Flying Fish de schans precies voor het begin van het eiland hebben geplaatst, misschien dat je oorspronkelijk dus óp het eiland moest springen.

We hebben tot nu toe:

- Een map met één onbestaand eiland ten oosten van de Golden Gate Bridge, hoogstwaarschijnlijk het verwijderde Alcatraz. Dit Alcatraz is niet te vinden in de Blue Hell, over Black Hell is nog niets gepost. Op de bodem van de zee is in stenen nog wel de omtrek van het eiland te vinden, maar verder niets. Ook is er in de files van San Andreas niets gevonden onder de zoektermen "Alcatraz", "Alca" en "traz". Ook om 0.00 verschijnt er niet plotseling een eiland. Wél is bij noodweer ongeveer 3 keer per halfuur een misthoorn te horen rond deze plaats.

- Er is een mailtje schijnbaar gestuurd naar Rockstar, waar vermoedelijk nog geen antwoord op is teruggekomen anders zou dat (hopelijk toch al) wel gepost zijn. Rockstar heeft schijnbaar al wel eerder beweert dat er nog 1 (grote) Easter Egg ontdekt moet worden en dat er een Alcatraz-achtig iets in het spel zit.

- Verder zijn er op de mappen (de foute) onder de twee onderste hoekpunaises nog wat "extra eilanden" gevonden, maar aangezien de eilandjes onder beide punaises er exact hetzelfde uitzien, hoeft dit niet echt wat te betekenen en kan het ook gewoon een verkeerde kopie zijn.

Dus voor iedereen die nu nog wat post, kom niet aan met tips als: Hé, er liggen stenen op de grond! Dat weten we dus al...

Link to comment
Delen op andere websites

OMG Mister Fuji.... Dit is EGT goed gevonden allemaal,

Zou wel erg vet zijn als GTAforum.nl Deze laatste Easter Egg zou vinden :rolleyes:

Maarehm.. met die witte punaises, op die kaart... hebben we die al allemaal bekeken of opgezocht? Want misschien is hier wel iets mee aan de hand?

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat mailtje, ik heb het gestuurd na de technical support van R*, heb al response gekregen, ze zeiden dat zij daar niet over gingen, maar zij wisten zelf nx van een geheim wat nog niet ontdekt zou zijn. Ik heb geen adres gekregen waar ik na kan mailen om verder te vragen.

Dus iemand een adres waar ik na kan mailen?

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

OMG Mister Fuji.... Dit is EGT goed gevonden allemaal,

Zou wel erg vet zijn als GTAforum.nl Deze laatste Easter Egg zou vinden :rolleyes:

Maarehm.. met die witte punaises, op die kaart... hebben we die al allemaal bekeken of opgezocht? Want misschien is hier wel iets mee aan de hand?

ik denk het toch ook want het ligt tensslotte achter de toog normaal zou je er niet inkomen hé en de ghost glendale staat er ook op dus

het zou pas cool zijn als je er langs een grot zou komen zoals die grot bij de big ear

Bewerkt: door chaos-power
Link to comment
Delen op andere websites

OMG Mister Fuji.... Dit is EGT goed gevonden allemaal,

Zou wel erg vet zijn als GTAforum.nl Deze laatste Easter Egg zou vinden :rolleyes:

Maarehm.. met die witte punaises, op die kaart... hebben we die al allemaal bekeken of opgezocht? Want misschien is hier wel iets mee aan de hand?

ik denk het toch ook want het ligt tensslotte achter de toog normaal zou je er niet inkomen hé en de ghost glendale staat er ook op dus

het zou pas cool zijn als je er langs een grot zou komen zoals die grot bij de big ear

Nou over grot gesproken, die grot hebk zelf ook ontdekt, maar toen ik bij MT Chiliad vloog met men raindance, zag ik een opening met een soort van iets wat op een poort leek. Heb daarna nx meer kunnen vinden, maar het was aan de kant van de Cobra Run Challenge (3e MT Chilliad challenge)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, Heeft dat kleine Eilandje(dat eiland achter Pier 69, waar Ryder een Boot steelt)

Geen vorm van een Pijl of wijst het ergens naartoe???

DIt kan misschien ook nog zijn?

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Link to comment
Delen op andere websites

nee je moet niet gelijk te ver zoeken.

Eehm.. het kan toch zijn? heb je het al uitgeprobeert dan? <_<

We kunnen alle ideeen gebruiken die we verzinnen of in ons opkomen.... dus gewoon die ideen posten......

Link to comment
Delen op andere websites

nee je moet niet gelijk te ver zoeken.

Eehm.. het kan toch zijn? heb je het al uitgeprobeert dan? <_<

We kunnen alle ideeen gebruiken die we verzinnen of in ons opkomen.... dus gewoon die ideen posten......

Ja, want dat eilandje ligt vlakbij die plek volgensmij...

DaddyPimp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel san fierro bay afgezocht maar niks gevonden. Wel heb ik een markwaardige gleuf gevonde die wel lang is.

Begin van de gleuf.

hier

Onderweg ergens.

hier

En het einde.

einde

Ik denk niet dat dit iets met alcatraz heeft te maken maar je weet maar nooit.

Bewerkt: door mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

mooie zee :puh: :lol:

Volgens mij is er niks aan de hand met dat eilandje.

R* hebt het erin gedaan voor de missie: Pier 69 verder volgens mij niks.

Met de missie Pier 69 moet je Ryder vermoorden.

Die zwemt dan naar een eiland toe waarop een party word gehouden door een paar mensen.

Die mensen zijn met 2 boten gekomen en Ryder jat er 1 van, de 2de jat jij om Ryder te achtervolgen...

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...