Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Ja, ik speelde ook nog met het Groningen team tegen Chelsea. Ik had veel meer kansen en 2x rood, uiteindelijk de penals verloren. Maar op de een of andere manier vind ik wereldklasse makkelijker dan professioneel :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zucht.

Ik start een match, internet ligt er voor 3 seconden uit, hup, alle spelers die gestart zijn contract -1...

Daarna win ik de wedstrijd, wil ik de volgende wedstrijd beginnen, vorige wedstrijd niet opgeslaan. :duh:

Ik heb btw letterlijk 0 keer van afstand een doelpunt kunnen maken. Het is ALTIJD oftewel veel te zwak geschoten, oftewel HUIZENHOOG over. Kan echt niet meer dat dit aan mij ligt, de FIFA 15 demo had ik na enkele minuten wel door qua schieten, het is quasi onmogelijk om nog vanop afstand te scoren. Vanaf dat je wat kracht zet, zet de speler z'n voet eronder zodat de bal zeker 3 meter over is.

Jemig zeg, nooit een FIFA geweten welke zo kut schiet. Al m'n goals worden gemaakt binnen de 16. Zo is de lol er ook snel af.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Als ik met bijvoorbeeld 4-1-2-1-2 speel bij FUT, dan kan ik bij de wissels nooit alle posities bezetten. Dan heb ik een GK, RB, CB, LB, CVM, LM, RM CAM en SP nodig. Dat zijn er al 9, terwijl je maar 7 wissels mag hebben, hoe doen jullie dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Als ik met bijvoorbeeld 4-1-2-1-2 speel bij FUT, dan kan ik bij de wissels nooit alle posities bezetten. Dan heb ik een GK, RB, CB, LB, CVM, LM, RM CAM en SP nodig. Dat zijn er al 9, terwijl je maar 7 wissels mag hebben, hoe doen jullie dat?

Een keeper is niet nodig, die kan geen rood krijgen. Een tip is om multifunctionele (multi inzetbare) spelers gebruiken, een speler die zowel LB als RB (en mogelijk centraal kan spelen), kies ook alleen voor de belangrijke spelers. Een CVM hoeft (ligt aan de workrates) niet gewisseld te worden.

In het echt is het natuurlijk ook niet mogelijk om 11 spelers op de bank te hebben zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een lb kan toch niet rb. Dat is dan toch heel slecht voor de chemistry. En waarom hoeft de cvm niet gewisseld te worden. En kan de keeper geen rood krijgen?

Een wissel telt niet meer mee voor de chemistry, die neemt de chemistry over van de speler die er op het moment al staat. Omdat een goede CVM genoeg fitness heeft om een wedstrijd uit te maken, hoeft geen spel te verdelen en moet gewoon zijn verdedigende taken uitvoeren. Nee, die kan geen rood krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een lb kan toch niet rb. Dat is dan toch heel slecht voor de chemistry. En waarom hoeft de cvm niet gewisseld te worden. En kan de keeper geen rood krijgen?

Een wissel telt niet meer mee voor de chemistry, die neemt de chemistry over van de speler die er op het moment al staat. Omdat een goede CVM genoeg fitness heeft om een wedstrijd uit te maken, hoeft geen spel te verdelen en moet gewoon zijn verdedigende taken uitvoeren. Nee, die kan geen rood krijgen.

Serieus? Dat had ik moeten weten bij FIFA 14. THX!!!

Link to comment
Delen op andere websites

In Online kan een keeper alleen geel krijgen, al trapt hij iemand 2 gebroken benen en slaat hij iemand een gebroken neus, geel.

Goed om weten, dan kan ik extra speler laten rusten in m'n actieve selectie. :puh:

Maar de keeper kan toch 2 keer geel krijgen? Dan is het toch rood? :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wel even vergeten te melden dat het over online gaat, offline is het wel mogelijk geloof ik, maar dat speel ik niet. In FIFA 14 en voorgaande delen was het niet mogelijk, na 100 wedstrijden in 15 ook nog niets gehad, en ik heb al flink wat overtredingen (3 in 1 wedstrijd) gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...