Jump to content

FIFA Ultimate Team

MostWantedKid

Recommended Posts

@MegaPilot, richt je wel tijdens het schieten? :puh:;)

Het minste tikje of kracht zetten is veelal over of naast. Verschrikkelijk irritant. Of je schiet recht op de keeper...

Ben ook he-le-maal klaar met het online aspect van FIFA Ultimate Team. Ik kan gewoon nooit een toernooi/seizoen winnen. Altijd zo'n kutkoter met een team dat 2 klassen beter is dan het mijne, daar kan ik gewoonweg niet van winnen.

Delen op andere websites

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zit in divisie 4 en ik had nog 1 wedstrijd en nog 1 punt nodig om niet te degraderen. Ik speel tegen een Amsterdammer en die disconnect zodra ik de 1-1 maak, ik was beter dan hem (hij maakte de 1e goal op de counter, ik kon niet eens meer bij zijn spits komen voor dat ie schoot). Vervolgens krijg ik een scherm ervoor dat ik ben gedegradeerd met nog 1 resterende wedstrijd, WTF? ik speelde die laatste wedstrijd en ben dus nu gedegradeerd omdat mij tegenstander de verbinding verbrak...

Delen op andere websites

De matchmaking slaat dit jaar nergens op, idd. Ik skip FUT de komende weken wel aangezien de prijzen nog altijd veel te hoog zijn en je met een minder team toch niks kunt tegen Doumbia-Emenike teams.

Heb overlaatst ook zwaar op m'n doos gehad van een kerel met een PSG-team(enkel Ibra ontbrak). Je wordt gewoon kapotgelopen door Lucas. Zucht. :duh:

Ik heb nu 40 000 coins, maar pakjes koop ik echt niet meer voorlopig. Vorige 11 pakjes leverden letterlijk niks op..:7 Hazard kost een slordige 400/500k, gaat er toch zwaar over? Snap echt niet hoe je aan zoveel coins kan geraken om dat te betalen..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...