MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 @MegaPilot, richt je wel tijdens het schieten? Het minste tikje of kracht zetten is veelal over of naast. Verschrikkelijk irritant. Of je schiet recht op de keeper...Ben ook he-le-maal klaar met het online aspect van FIFA Ultimate Team. Ik kan gewoon nooit een toernooi/seizoen winnen. Altijd zo'n kutkoter met een team dat 2 klassen beter is dan het mijne, daar kan ik gewoonweg niet van winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Doordat mijn internet even uitviel voor 2 luttele seconden ga ik minder coins verdienen in de toekomst. EA, fuck you. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Heb je nog wel plezier in het spel, MegaPilot? Had vandaag in FUT dat ALJ toernooi even geprobeerd. Vijf ALJ League-spelers in je team tegen de wereldtop op professioneel. Best lastig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Oja hoor, net scoorde ik een ABSOLUTE wereldgoal met Pedro, net nadat de bal in het net valt verbreekt de tegenstander de connectie, dus ik heb geen herhaling(ook niet bij wedstrijdmenu achteraf). Lekker... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Gaat lekker megapilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Volgende week zit MegaPilot bij De Wereld Draait Door, met zijn "Ergenissen top 5". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Valt te verwachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Net de 0-3 gemaakt en tegenstander verbreekt verbinding, lekker handig. Maar 1 helft gespeeld en de 3 punten zijn binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik zit in divisie 4 en ik had nog 1 wedstrijd en nog 1 punt nodig om niet te degraderen. Ik speel tegen een Amsterdammer en die disconnect zodra ik de 1-1 maak, ik was beter dan hem (hij maakte de 1e goal op de counter, ik kon niet eens meer bij zijn spits komen voor dat ie schoot). Vervolgens krijg ik een scherm ervoor dat ik ben gedegradeerd met nog 1 resterende wedstrijd, WTF? ik speelde die laatste wedstrijd en ben dus nu gedegradeerd omdat mij tegenstander de verbinding verbrak... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Ben gedegradeerd uit Divisie 7, wel 4/5 keer zwaar onterecht verloren en veelal tegen teams met Hazard/Courtois/Kompany/Silva/etc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 De matchmaking slaat dit jaar nergens op, idd. Ik skip FUT de komende weken wel aangezien de prijzen nog altijd veel te hoog zijn en je met een minder team toch niks kunt tegen Doumbia-Emenike teams. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 De matchmaking slaat dit jaar nergens op, idd. Ik skip FUT de komende weken wel aangezien de prijzen nog altijd veel te hoog zijn en je met een minder team toch niks kunt tegen Doumbia-Emenike teams. Heb overlaatst ook zwaar op m'n doos gehad van een kerel met een PSG-team(enkel Ibra ontbrak). Je wordt gewoon kapotgelopen door Lucas. Zucht. Ik heb nu 40 000 coins, maar pakjes koop ik echt niet meer voorlopig. Vorige 11 pakjes leverden letterlijk niks op.. Hazard kost een slordige 400/500k, gaat er toch zwaar over? Snap echt niet hoe je aan zoveel coins kan geraken om dat te betalen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Je kunt nog steeds coins kopen, maar daar riskeer je nu toch echt je account mee.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Je kunt nog steeds coins kopen, maar daar riskeer je nu toch echt je account mee.. Oh, zo komen die kerels dus aan miljoenen coins... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Nja, het was wel leuk om te doen, toen in FUT14. Ik zou het zo opnieuw doen maar ik zou niet zo graag verbannen worden om dit. Heb nu alweer zo'n 200k dus ik ga gewoon wachten tot de prijzen wat gedaald zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.