KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 @Kai: Je moet naar winkel gaan en dan naar pakketten en dan staat er als t goed is iets van Mijn Pakketten Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik heb nog een brons team met uitschieters als Strootman en Tadic . Ik denk niet dat ik het met dat materiaal tot Divisie 7 schop online... Ik zei dus dan ook mijn team. Mijn team is zowat het maximale wat je met normaal spelen kan bereiken zonder geluk met pakjes. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 @Kai: Je moet naar winkel gaan en dan naar pakketten en dan staat er als t goed is iets van Mijn Pakketten Ik heb vorige week geen gratis pakketje geclaimd, ik was het namelijk straal vergeten. Ik heb dus eigenlijk twee pakketjes tegoed en ik heb er vandaag maar eentje geopend. Misschien komt het nog... Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Bij mij gaat het wel lekker. Ik heb bijna heel Dortmund op Piszeck en Reus na. Heb nog 20k over, dus moet nog 12k ongeveer tot ik Piszeck kan kopen. Reus ik echter wel heel duur... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Doe je netjes! Speelt t chill? Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Dortmund speelt heerlijk! Heb in FUT nog geen enkele wedstrijd verloren. Ik mis echter wel Reus voor de vrije trappen. Alleen daar moet ik nog zo'n 170k coins voor hebben, wat ik nooit van m'n leven krijg. Reageren
Together Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Laat je team is zien? Ik heb geen idee hoe Dortmund er uit ziet. :$ Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/295595 ? Reageren
Together Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 (bewerkt) He, Ramos had ik in mijn Bundesliga team. Wat een geweldige speler. Wacht wat een team van 269.000/392.000. Jezus ik heb een team van 25k. Hoe halen mensen zo veel geld.. O ja geld er tegen aan smijten Bewerkt: 27 oktober 2014 door Together Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Richt me momenteel wat minder op FUT, het wachten is op een lekker toernooitje om te cashen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Godverdomme zeg, heb nu ook kennis gemaakt met de Doumbia-Emenike elftallen. Valt gewoon geen kut tegen te beginnen, wat een overpowered spitsen zijn dat zeg. In RL spelen ze in kutcompetities en kunnen ze amper tegen een balletje trappen, op FIFA zijn het wereldspitsen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Pace + strength = You've won FUT15 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Overigens wel iets grappigs meegemaakt.. Kerel zat na de 1-1 met 5 verdedigers "Parkeer De Bus" te spelen...Zeker nog een helft ofzo zo gespeeld tegen mij. In de 90ste minuut(ik natuurlijk met "Alles Op De Aanval") steek ik Thomas Vermaelen diep, zijn keeper komt uit en Thomasje legt hem heerlijk beheerst naast de keeper in het netje. Dit alles in de 90ste minuut. Wedstrijd gewonnen, héérlijk! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Toch iets moois meegemaakt dan haha! Trouwens, Diouf van stoke, veel pace en chill Schot, goedkoop, aanrader dus! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 (bewerkt) Laat ik dan ook maar even laten zien waar ik mee bezig ben. Ik had eerst zo'n 40k. Maar heb nu mijn hele team verkocht voor maar 25k . De waardes zijn heel hard gedaald doordat iedereen pakjes opent, dus ja.. Ik speel dus nu met een slecht team (klik) Ik ben van plan om een van deze teams te maken. De eerste heb ik gevonden op futhead en de tweede heb ik zelfgemaakt. Wat vinden jullie? http://www.futhead.c...squads/3188838/ >>>>>> http://www.futhead.c...squads/5811210/ (Eventueel Vlaar nog op CV, die speelt echt super chill op FIFA.) Bewerkt: 27 oktober 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.