Together Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Hebben meer mensen last van Aron. Ik ga een team maken met Tevez. Ik zal wel wat Argentijnen moeten gebruiken aan gezien hij niet in de beste league speelt. Heeft iemand een idee? Budget: 130k inclusief Tevez. En het liefst nog Pastore. Ik hoop dat de prijzen wat gaan zakken omdat er waarschijnlijk een goed totw komt en veel mensen dus gaan pakken Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 (bewerkt) Er zijn jumbo packs aanwezig, dus er is wss al heel wat gepacked geweest vandaag. Bewerkt: 7 oktober 2015 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Ik ga een team maken met Tevez. Ik zal wel wat Argentijnen moeten gebruiken aan gezien hij niet in de beste league speelt. Heeft iemand een idee? Budget: 130k inclusief Tevez. En het liefst nog Pastore. Ik hoop dat de prijzen wat gaan zakken omdat er waarschijnlijk een goed totw komt en veel mensen dus gaan pakken Lavezzi, Zabaleta, Otamendi. Je kan vele kanten op met Argentijnen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 (bewerkt) Dyballa Rojo, Gary. Ik maak wel ff wat Welke opstelling? Bewerkt: 7 oktober 2015 door KoningJesper Reageren
Together Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 (bewerkt) 433(4) het liefst. 4312 is ook oké. Bewerkt: 7 oktober 2015 door Together Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 Dyballa is kneiters, linkt mooi met een Italiaans Serie A team. Alle Jumbo Packs gekocht totaal verlies geleden.. Niks bijzonders gepacked gisteren.. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Hoe naaiend is dit gewoon. 92ste minuut. 3-3. Corner voor mn tegenstander. Samba kopt m weg. Hij komt terecht bij IF Musa. Die wipt m over de laatste man heen, ter hoogte van de middenlijn en rent op de keeper af. De keeper komt uit, haalt mij onderuit en krijgt geel Reageren
Together Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 De keeper krijgt nooit rood in online Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Gister nog even een keertje FUT Draft Online gedaan. Ik stond 2-0 voor in de eerste wedstrijd, maar vanaf dat moment lagde de hele game. Ik kon echt helemaal niks meer, maar mijn tegenstander kon wel normaal spelen volgens mij. Uiteindelijk 2-4 verloren. Ik heb serieus nog nooit FUT Draft Online op een normale manier kunnen spelen. Of de server knalt eruit waardoor ik 3-0 verlies, of dit probleem doet zich voor. Dit terwijl ik normaal in online seizoenen hier geen last van heb... Echt balen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Gewoon lekker Draft doen online en de speciale Packs binnenharken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Kon mezelf niet bedwingen en heb een duur 25k pack gekocht. IF Gervinho gepacked, gaat nu voor ongeveer 22k, moet ik wachten of hem nu al proberen verkopen? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Wachten totdat ie uit packs is Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Wachten totdat ie uit packs is Okay, thanks!In totaal 75k erdoor geknald en ik kan dus rond de 20/25 recupereren. Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Same here; heb helemaal niks gepacked. Alleen Remy die voor 15k gaat ongeveer. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik kreeg David Luiz in m'n gratis maandag-pakketje, 25K. Hoppaa. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.