Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Eindelijk vier wedstrijden online op rij gewonnen. De laatste was erg pittig. Ik stond bij rust met 3-0 voor, maar toen zette hij Ronaldo, Messi én Neymer in. Ik werd helemaal van het matje getikt, dus speelde alles op de verdediging en elke bal weg schieten. Uiteindelijk toch 3-2 gewonnen. Dankzij dit alles heb ik nu de platinum trophy van FIFA Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik ben degene met het Atleti-logo. Haha. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 (bewerkt) Lekker gemiddelde. Bij mij is het vaak 18 schoten waarvan 12 op goal en soms geen eens een goal.. Maar met mijn nieuwe Serie A team 3 wedstrijden gespeeld. 2 gewonnen met 2-0 en 1 verloren met 1-3. Bewerkt: 29 oktober 2015 door NickOwnage Reageren
aron24 Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Lekker gemiddelde. Bij mij is het vaak 18 schoten waarvan 12 op goal en soms geen eens een goal.. Maar met mijn nieuwe Serie A team 3 wedstrijden gespeeld. 2 gewonnen met 2-0 en 1 verloren met 1-3. Laatst had ik een wedstrijd waar mijn tegenstander en ik bij twintig schoten hadden(waarvan 14 op goal ofzo) en toen werd het nul-nul. Reageren
Votair Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 (bewerkt) Leuk man. Speelde tegen een tegenstander die de hele tijd achterin aan het rondtikken was.. -.- Bewerkt: 29 oktober 2015 door Votair Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 (bewerkt) Nog eens FUT Draft(offline) gedaan. Reus gepacked, gaat voor rond de 190k weg. Wanneer moet ik 'm het best verkopen? Ik bezit letterlijk geen reet, ik heb al m'n spelers verkocht, dus ik wil graag het maximale proberen vangen. Funny dat ik echt een enorm veelvoud minder speel dan vorig jaar en nu plots zo iemand pack. Bewerkt: 29 oktober 2015 door MegaPilot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Haha! Misschien is dat het. 's avonds rond 9 uur verkopen, dan is verkoopwaarde het hoogst. Daarop gewoon blijven verkopen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 's avonds rond 9 uur verkopen, dan is verkoopwaarde het hoogst. Daarop gewoon blijven verkopen. Bedankt. M'n selectie dat ik ermee ga kopen is al bekend, ik zal 't tonen als ik ze allemaal heb kunnen kopen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 De blessuretijd lijkt vervloekt in FUT Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik zit een kerel met Bayern Munchen team volledig in te maken(hij had alle IF's zoals die legendary Lewandowski, IF Neuer en nog een paar), ik maak net de 3-0, flikkert de server me eruit. Telt als een verlies, m'n NV factor naar beneden en geen coins gekregen. Wtf is dit man. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2015 Sigh... Leuke matchmaking EA... Word volgens mij alleen naar je chemistry gekeken, niet naar je team zelf. Vandaag ben ik een team tegen gekomen met IF Neuer, en paarse Lewandoswki. Man, zo kom ik Divisie 10 toch nooit uit? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2015 Ik vind Divisie 10 ook altijd het moeilijkst. Als die eenmaal voltooit is gaat het snel. Serie A team past perfect bij mij. Heerlijk aanvallend. Palacio scoort elke wedstrijd alleen zit nog een beetje met de andere spits. Heb momenteel Bacca, scoort weinig. Hierna Dybala geprobeerd scoorde in zijn debuut. Hierna geen wedstrijd met hem gehad. Iemand nog tips? Snelle goed schietende spits. Serie A. Reageren
Visser23 Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2015 Niet heel snel, maar volgens mij de beste schutter in de Serie A: Fabio Quagliarella. Mandzukic en Di Natale doen het ook altijd goed. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2015 De computer is gewoon echt om te huilen. Dat constante spelen op balbezit zonder ook maar noemenswaardige kansen te creëren is echt verschrikkelijk irritant. Ze geven nog liever een pas 40 meter achteruit dan dat ze de bal verliezen. Vaak heb ik <40 procent balbezit, maar wel 4/5 keer het aantal schoten op doel van de computer. En ik word gewoon verschrikkelijk pissed van dat nutteloos tijdrekkersvoetbal. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Geplaatst: 1 november 2015 De computer is gewoon echt om te huilen. Dat constante spelen op balbezit zonder ook maar noemenswaardige kansen te creëren is echt verschrikkelijk irritant. Ze geven nog liever een pas 40 meter achteruit dan dat ze de bal verliezen. Vaak heb ik <40 procent balbezit, maar wel 4/5 keer het aantal schoten op doel van de computer. En ik word gewoon verschrikkelijk pissed van dat nutteloos tijdrekkersvoetbal. Je speelt wss op wereldklasse, probeer legendarisch, dat is makkelijker. Legendarisch probeert meer aan te vallen waardoor je vaker de bal krijgt. Wat betreft Serie A spitsen, er is maar 1 goed antwoord: Gonzaaaloooooooooooo HIGUAIIIIN!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.