KoningJesper Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2015 Ik zal je eens vertellen, geweldig! Het was natuurlijk een gok met zo weinig pace, maar daar heb ik echt geen last van. Xandao heeft elke week een 7+ en Samba heeft altijd wel een 8+. Ze zijn allebei heel sterk (90+) en zijn zo echt rotsen in de verdediging. Er kom echt haast niemand langs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2015 Ik zal je eens vertellen, geweldig! Het was natuurlijk een gok met zo weinig pace, maar daar heb ik echt geen last van. Xandao heeft elke week een 7+ en Samba heeft altijd wel een 8+. Ze zijn allebei heel sterk (90+) en zijn zo echt rotsen in de verdediging. Er kom echt haast niemand langs In welke divisie speel je? Want ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit werkt in hogere divisies. En anders zou ik graag weten hoe je speelt. Parkeer de bus met counter? Aanvallend met hoge druk? Hoe heb je die tactieken staan die je met de pijltjes kan aanpassen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2015 Zit nu in divisie 7, dus dat zal t wel verklaren. Speel op "hoge druk". Wil zo wel ff een wedstrijden spelen. Kijken of t werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2015 Al m'n coins in packs gestopt, niks noemenswaardigs gepackt dat me rijk kan maken. Ben blut nu, terug naar Seizoenen, al verwacht ik niet dat ik nog veel 16 ga spelen. Het is geen vermakelijke FIFA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2015 Al m'n coins in packs gestopt, niks noemenswaardigs gepackt dat me rijk kan maken. Ben blut nu, terug naar Seizoenen, al verwacht ik niet dat ik nog veel 16 ga spelen. Het is geen vermakelijke FIFA. En dat zeg je toch niet omdat je nu teleurgesteld bent dat de packs niets hebben opgeleverd, neem ik aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2015 (bewerkt) En dat zeg je toch niet omdat je nu teleurgesteld bent dat de packs niets hebben opgeleverd, neem ik aan? Neen, omdat het gewoon niet leuk speelt. FIFA 15 speelde veel leuker, nadat ik al m'n coins verbrast had in 15 heb ik gewoon nog een heel jaar intensief Seizoenen gespeeld. Dat zie ik me nu niet doen. Bewerkt: 14 november 2015 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2015 Al drie keer op 2 of 3 punten niet divisie 4 gehaald, echt balen Maar mijn team wordt steeds beter, bijna Rakitic binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2015 Ik ga lekker met traden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2015 https://streamable.com/90ih IF Iniesta in de volgende TOTW, 0-4 wat een wedstrijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2015 Wanneer kan ik het best mijn team verkopen, want alle spelers gaan in waarde dalen, maar ik wil geen verlies maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2015 Wanneer kan ik het best mijn team verkopen, want alle spelers gaan in waarde dalen, maar ik wil geen verlies maken. Zo snel mogelijk. Eigenlijk ben je al veel te laat, maar verkoop alles direct Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2015 (bewerkt) Wanneer kan ik het best mijn team verkopen, want alle spelers gaan in waarde dalen, maar ik wil geen verlies maken. Zo snel mogelijk. Eigenlijk ben je al veel te laat, maar verkoop alles direct Ik kan niet op FUT, kut EA Echt idioot weer, altijd hetzelfde gezeik met EA. Bewerkt: 24 november 2015 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2015 Divisie 3 4 is makkelijker dan 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2015 Ja, ik ook. Van de week kampioen geworden in 4. Maar daarvoor randje gepromoveerd in 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2015 (bewerkt) Mijn team speelt echt lekker: Vitolo/Piatti-Aduriz/Griezmann-Turan/Feghouli Rakitic/Parejo/Bruno(INFORM) Krychowak/Javi Fuego Trémoulinas-Pique/Mascherano/Godin/Savic/Inigo Martinez/Victor Ruiz-Danilo/De Marcos(kan ook op LA) Ter Stegen/Casilla En dan heb ik nog Amrabat. Ik krijg nog steeds ergens bonussen van Echt nice, elke wedstrijd 1500 coins erbij. Bewerkt: 28 november 2015 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.