LionOfHolland Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Mijn team speelt echt lekker: Vitolo/Piatti-Aduriz/Griezmann-Turan/Feghouli Rakitic/Parejo/Bruno(INFORM) Krychowak/Javi Fuego Trémoulinas-Pique/Mascherano/Godin/Savic/Inigo Martinez/Victor Ruiz-Danilo/De Marcos(kan ook op LA) Ter Stegen/Casilla En dan heb ik nog Amrabat. Ik krijg nog steeds ergens bonussen van Echt nice, elke wedstrijd 1500 coins erbij. Hoe speelt Parejo op 10? Reageren
aron24 Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Mijn team speelt echt lekker: Vitolo/Piatti-Aduriz/Griezmann-Turan/Feghouli Rakitic/Parejo/Bruno(INFORM) Krychowak/Javi Fuego Trémoulinas-Pique/Mascherano/Godin/Savic/Inigo Martinez/Victor Ruiz-Danilo/De Marcos(kan ook op LA) Ter Stegen/Casilla En dan heb ik nog Amrabat. Ik krijg nog steeds ergens bonussen van Echt nice, elke wedstrijd 1500 coins erbij. Hoe speelt Parejo op 10? Hij speelt op CM. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Mijn team speelt echt lekker: Vitolo/Piatti-Aduriz/Griezmann-Turan/Feghouli Rakitic/Parejo/Bruno(INFORM) Krychowak/Javi Fuego Trémoulinas-Pique/Mascherano/Godin/Savic/Inigo Martinez/Victor Ruiz-Danilo/De Marcos(kan ook op LA) Ter Stegen/Casilla En dan heb ik nog Amrabat. Ik krijg nog steeds ergens bonussen van Echt nice, elke wedstrijd 1500 coins erbij. Hoe speelt Parejo op 10? Hij speelt op CM. 433(2) dan? Anyway, hoe speelt ie daar? Z'n passing is echt geweldig, maar ik vraag me af of hij het kan belopen Reageren
aron24 Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Mijn team speelt echt lekker: Vitolo/Piatti-Aduriz/Griezmann-Turan/Feghouli Rakitic/Parejo/Bruno(INFORM) Krychowak/Javi Fuego Trémoulinas-Pique/Mascherano/Godin/Savic/Inigo Martinez/Victor Ruiz-Danilo/De Marcos(kan ook op LA) Ter Stegen/Casilla En dan heb ik nog Amrabat. Ik krijg nog steeds ergens bonussen van Echt nice, elke wedstrijd 1500 coins erbij. Hoe speelt Parejo op 10? Hij speelt op CM. 433(2) dan? Anyway, hoe speelt ie daar? Z'n passing is echt geweldig, maar ik vraag me af of hij het kan belopen Ja. Hij speelt echt fijn, aanvallend kan hij prima mee, hij heeft ook een heerlijke vrije trap. Rakitic neemt het grote deel van het loopwerk over op aanvallend gebied. Dus die vullen elkaar mooi aan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Wel goede stats die Parejo. Deze ochtend gebruiken om lekker te oefenen, want vanmiddag een FIFA Boss Tournament met 10 mensen uit me voetbalteam. We spelen om een wisselbeker. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Wel goede stats die Parejo. Deze ochtend gebruiken om lekker te oefenen, want vanmiddag een FIFA Boss Tournament met 10 mensen uit me voetbalteam. We spelen om een wisselbeker. Leuk man, veel succes! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 5e geworden, finale wordt zo gespeeld tussen 2 kameraden die ik allebei verslagen heb. Ene met 4-3 en ander 1-0. Was echt een toernooi wanneer iedereen van iedereen wint. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 Ging vandaag echt enorm lekker. Divisie 5 volledig uitgespeeld met titel. 6 wins, 1 draw en 1 loss, waarvan een paar met grote scores: 8-1, 6-1, 5-0... Raar dat het in deze divisie wel allemaal zo simpel gaat, als ik terugdenk aan hoe ik met veel geluk promoveerde uit divisie 10 Heb ondertussen overigens een klein beetje geïnvesteerd in mijn teams en eigenlijk zijn er weinig spelers die ik nog ga wisselen in de loop van het FUT16- jaartje. Ik post mijn teams straks wel even Reageren
aron24 Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 EA heeft mij vandaag alleen maar genaaid. Die scheidsrechters waren nog slechter dan normaal, krijg rood voor een sliding op de bal, ook weer teveel bullchit goals tegen. Zo frustrerend Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 EA heeft mij vandaag alleen maar genaaid. Die scheidsrechters waren nog slechter dan normaal, krijg rood voor een sliding op de bal, ook weer teveel bullchit goals tegen. Zo frustrerend Gewoon paar spelers quicksellen Heerlijk genot haal ik daar uit Reageren
aron24 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Mijn Spaanse team opgetoverd in Hybrid en een Feyenoord-team(met inform Kuyt). Net gewoon gewonnen met het Feyenoord-team van een sterk BPL-team, daarvoor gelijk tegen een team met Silva en Cazorla in divisie 3. Hybrid Formatie: 4-3-1-2 Griezmann-Mandzukic Callejon Parejo-Khedira-Marchisio Alba-Piqué-Bonucci-Lichtensteiner Buffon Met dit team in extremis(119e minuut nog gelijk gemaakt) en naar penalty's gewonnen. Toen had ik nog Valero staan op de plek van Khedira, vond het verdedigend nog erg zwak, daarom Khedira gekocht. Reageren
Venzio Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Reus in mijn gratis (untradable) pack! Past perfect in mijn team, ik was net voor hem aan het sparen. Vergeet je gratis packs niet te openen in ieder geval, de 2x gratis 35k packs heb je al gemist. Om 2 uur Nederlandse tijd zouden er weer nieuwe gratis packs zijn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Hoeveel dagen gratis packs zijn er al geweest? Dan weet ik hoeveel ik heb gemist Reageren
aron24 Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Ik had Leno en Bonucci, Bonucci had ik all dus die kon ik mooi verkopen. Nu ook in zo'n leenspelerpakket Chiellini gebruiken, past ook perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.