Jump to content
Jacky-2007

Screenshots sport GTA V


Rockstar Games heeft zojuist, na eergisteren screenshots te hebben geplaatst over voertuigen, nu weer screenshots van GTA V geplaatst op hun website. Op de screenshots zien we drie sporten: Dirtbike racing, Tennis en Paragliding.



gallery_89338_70_82173.jpg

gallery_89338_70_97369.jpg

gallery_89338_70_70974.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)



Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Niet gelijk, maar dat zou ook zeker een mogelijkheid kunnen zijn. Hij lijkt niet erg breed te zijn tenslotte. ;)

Even over een andere boeg over het huis op de tweede screen, ik vind de stijl van het huis juist heel erg lijken op de luxe gebouwen in Mexico in Red Dead Redemption. En zo ook de bergen, bergpaadjes en de rivier op de derde.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daar ben je niet de enige in hoor, daarom dat ik het een mix van IV en RDR noem, dat Spaanse huisje doet me denken aan de villa in Escalera en ja, de screen met de parachute doet me onherroepelijk denken aan Gaptooth, ook al dat ik er niet vaak kwam :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik dacht ook meteen aan een spoorweg bij het zien van die brug. Alleen heeft Jesperkaj gezegd tegen mij dat de Amerikanen hun spoorwegen zo veel mogelijk op vlak land proberen aanleggen. Als R* zich baseert op Los Angeles, dan zou dit een gewone weg moeten zijn.

Hij lijkt inderdaad op de brug uit SA die Dutchy toonde, dus waarschijnlijk hebben ze dit element overgenomen.

Trouwens, Jesperkaj. Zoals ik al zei de vorige keer, kan het screenshot vanaf de waterkant getrokken zijn, zodat je de zee net niet ziet. Op de foto ligt te brug ook niet helemaal langs de kustlijn, maar ligt een twintigtal meter naar binnen. De waterval toont ook aan dat het water de kant van de 'fotograaf' opstroomt, dus zou het best kunnen zijn dat het bij de zee is.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er schoot mij opeens iets te binnen toen ik de screens weer eens aan het bekijken was.

De screen met de parachute. De weg van brug zie je niet aan de kant van de bergen links.

Misschien krijgen we weer tunnels door de bergen. Tenzij het overgaat naar het off-road gedeelte

waar die ene persoon loopt (misschien op wandel met zijn hond).

Wat denken jullie? ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Trouwens, Jesperkaj. Zoals ik al zei de vorige keer, kan het screenshot vanaf de waterkant getrokken zijn, zodat je de zee net niet ziet. Op de foto ligt te brug ook niet helemaal langs de kustlijn, maar ligt een twintigtal meter naar binnen. De waterval toont ook aan dat het water de kant van de 'fotograaf' opstroomt, dus zou het best kunnen zijn dat het bij de zee is.

Dat zou best kunnen, maar dat denk ik zelf niet. De weg waar ook een parodie van bestaat (Zie Jet's screenshot) loopt alleen maar langs de kust en niet het land intrekt, daarom dat de bijnaam van die kustweg de Shoreline Highway is. Waar zou immers het landweggetje naar toe moeten leiden?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De meest logische reden zou zijn dat het paadje uitloopt op een klein kustje, zoals er ook een was te zien op de kust. Dat kan wel eens gebeuren bij geïsoleerde strandjes. Minder waarschijnlijke redenen zijn dat het paadje langs de kust blijft doorlopen, langs de kust naar boven loopt waar het weer aansluit bij het wegdek of gewoon doodloopt.

chips: volgens mij loopt de weg door tussen twee bergen in. Al denk ik wel dat we een paar tunnels door de bergen gaan zien.

Het lijkt me raar dat ze zo'n brug zouden bouwen om dan uiteindelijk off-road weer uit te komen.

Volgens de analyse van GTA5Videos zou die persoon een agent zijn.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op de foto die Dutchy toonde lag er een klein kustje. Ik stelde me er ook geen gigantisch trekpleister bij voor, maar een vergeten, geïsoleerd kustje waar je kan wandelen (of met je sanchez over scheuren ;p).

Ik denk dat het best mogelijk is, zolang de kust maar intact blijft. Dus dat er niet teveel eb en vloed is zodat die overstroomt, wat een baantje naar daar niet aantrekkelijk zou maken. We zullen gewoon moeten wachten tot het spel zelf of hopen dat de volgende reeks 'Screenshots: the hidden side' heet :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

chips: volgens mij loopt de weg door tussen twee bergen in. Al denk ik wel dat we een paar tunnels door de bergen gaan zien.

Het lijkt me raar dat ze zo'n brug zouden bouwen om dan uiteindelijk off-road weer uit te komen.

Ja, dat zou ook kunnen, maar je ziet niet echt een opening in de rotsen. Daarmee dacht ik het.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAUW!

Ziet er echt geweldig uit, ik ben nu wel benieuwd naar de hele map er zit iig veel diversiteit in. :)

En het dirtbike + basejumpen lijkt mij echt geweldig, maar ik denk niet dat tennissen een mini game zal zijn. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben ook erg excited, ik hoop alleen niet dat de PC-versie nog een jaar langer gaat duren dat de console-versies, (zoals GTA IV), dat zou erg jammer zijn. Voor de rest ben ik erg blij met de screens en kijk ik uit naar een nieuwe trailer:) Zal me de komende tijd nog maar even moeten vermaken met de voorpret en andere GTA's...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kom even niet op gtaforum en ik mis weer een hele hoop nieuws van Rockstar.

Wat mij vrij snel opviel bij de tennisbaan is de villa in de verte. Ik moest meteen denken aan Madd Dogg's Mansion. Wat jullie?

Er zit wel wat verschil in, maar niet erg veel vind ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heeft inderdaad wel wat weg van die mansion, maar ik denk ook niet dat het 'm is. Er zijn tenslotte wel meerdere villa's in Vinewood, die ook wel een beetje op elkaar lijken. Anyways, nogmaals gave screens! Veel variatie zo te zien, iets wat ik heb gemist in GTA IV.

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er heerlijk uit allemaal. Sommige zaken (zoals die blokkerige figuurstruiken) hebben nog wat afwerking nodig, maar dat komt vast nog wel goed. Lijkt erop dat de stroom aan informatie nu eindelijk een beetje op gang begint te komen. Tijd voor mij om GTAF ook weer eens wat vaker te checken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...