Jump to content
Jacky-2007

Screenshots sport GTA V

Rockstar Games heeft zojuist, na eergisteren screenshots te hebben geplaatst over voertuigen, nu weer screenshots van GTA V geplaatst op hun website. Op de screenshots zien we drie sporten: Dirtbike racing, Tennis en Paragliding.

gallery_89338_70_82173.jpg

gallery_89338_70_97369.jpg

gallery_89338_70_70974.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)

Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik ben ook erg excited, ik hoop alleen niet dat de PC-versie nog een jaar langer gaat duren dat de console-versies, (zoals GTA IV), dat zou erg jammer zijn. Voor de rest ben ik erg blij met de screens en kijk ik uit naar een nieuwe trailer:) Zal me de komende tijd nog maar even moeten vermaken met de voorpret en andere GTA's...

Ik begrijp nog steeds niet waarom ze de PC versie later uitbrengen, dat is toch gewoon achterlijk? En nou niet zeggen dat de PC versie meer tijd in beslag neemt, IV was voor de PC echt een ramp qua bugs/fpsdrops/etc(voor alle patches er waren ofc).. De port van IV naar de PC leek wel in een paar uur in elkaar gebokst..:N

PS: Waarom Rockstar RDR niet op de PC heeft uitgebracht, mag je me toch ook eens uitleggen hoor. Dat is toch onbegrijpelijk? :?

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De foto die je uit GTA: San Andreas genomen hebt zie je dat het huis geen balkon heeft en het huis uit de screenshot van GTA V heeft dat wel. In deze screencap uit de trailer zie je dat het huis, wat hetzelfde huis is uit de screenshot, ook een balkon heeft en op een heuvel staat.

True, maar het kan hetzelfde huis zijn, alleen net wat mooier? Geüpdate naar de huidige standaard van mooi huis. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De foto die je uit GTA: San Andreas genomen hebt zie je dat het huis geen balkon heeft en het huis uit de screenshot van GTA V heeft dat wel. In deze screencap uit de trailer zie je dat het huis, wat hetzelfde huis is uit de screenshot, ook een balkon heeft en op een heuvel staat.

Het ziet er inderdaad wel wat anders uit, maar dat kan ook door de graphics komen. Maar misschien heb je gelijk. Ik wou gewoon weten wat jullie ervan dachten. Het klopt inderdaad dat veel villa's in Beverly Hills vaak erg met elkaar overeenkomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens iemand op GTAForum.com zou de brug op de 3e screen gebaseerd zijn op een zogenoemde 'bridge to nowhere' dicht bij Azusa.

Ik heb de brug in kwestie nog niet gevonden op google maps (voor een beter beeld), maar het zou goed mogelijk zijn. Ten eerste lijkt hij er sprekend op. Ten tweede zijn er in de buurt van Azusa kleine artificiële watervalletjes. Het ligt ook ten noorden van Los Angeles.

narrows-bridge_side.jpg.jpg

Het is wel grappig dat ze zo'n brug erin steken. In San Fierro was er ook een stuk wegdek dat los stond, maar dit is toch nog iets anders.

Klik

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de brug in kwestie nog niet gevonden op google maps (voor een beter beeld), maar het zou goed mogelijk zijn.

En gewoon invullen "Bridge to nowhere", CA? :puh: Het leven kan heel simpel zijn.

Klik

Je kunt aardig wat foto's daarvan bekijken.

Dat zou hem inderdaad wel kunnen zijn inderdaad! Goed opgemerkt :) Het ligt ook in de buurt van LA, dus is niets raars. :)

@hieronder: ja, ik had de link gezien, maar wilde bewijzen dat je het met een simpele naam ook kon vinden :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had ondertussen ook al een link gezet, maar bedankt. Iemand had het in GPS-coördinaten gezet op google, maar die vindt google maps blijkbaar niet. Dus heb ik die weer omgezet naar gewone graden en toen kwam ik in de buurt van de brug uit.

Ik heb hem trouwens niet gevonden, ik heb gewoon eens het GTAForums.com uitgespit. Met meer mensen kan je meer dingen vinden

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

The Bridge to Nowhere is an arch bridge that was built in 1936 north of Azusa, California in the San Gabriel Mountains. It spans the East Fork of the San Gabriel River and was meant to be part of a road connecting the San Gabriel Valley with Wrightwood.

Aldus Wikipedia.

Ik denk dat we inderdaad over dezelfde brug praten. Ik heb nu ook een vermoeden dat de screenshot met het vliegtuigje ook in dit gebied is genomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad, dat wou ik ook zeggen. Toen de derde reeks screenshots er was, beweerden veel mensen in de achtergrond een brug te zien. Sterker nog: ze beweerden dat het de brug was vanuit de parachute-screen. Als ik goed keek zag ik inderdaad iets wat op een brug leek, maar ik zag ook dat die brug op een onmogelijke plek liep. Het leek wel alsof hij... nergens heen liep.

Als de brug op het parachute-screenshot nu 'a bridge to nowhere' blijkt te zijn, lost dat het probleem op. Al lijkt het me nog altijd niet de brug te zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat ben ik niet met je eens. Sommige screens lijken inderdaad perfect, maar in vele zie je overduidelijk foutjes. Als R* werkelijk de screens bewerkte, zou het onvergeeflijk zijn dat ze zo'n gigantische fouten laten zitten.

Volgens mij zijn de screens uit de gameplay gehaald en zo op het internet gezet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Screenshots worden vaak opgepoetst om het mooier te laten lijken, hier zal dat ook wel het geval zijn. Nu zal het er wel ongeveer zo gaan uitzien, maar zoals al is gezegd wordt het altijd mooier gemaakt dan het eigenlijk is. Ik denk ook niet dat het allemaal gameplay screens zijn maar ook wellicht uit cutscenes. Wel ben ik er van overtuigd dat deze van de consoles zijn genomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...