Jump to content
Jacky-2007

Screenshots sport GTA V


Rockstar Games heeft zojuist, na eergisteren screenshots te hebben geplaatst over voertuigen, nu weer screenshots van GTA V geplaatst op hun website. Op de screenshots zien we drie sporten: Dirtbike racing, Tennis en Paragliding.



gallery_89338_70_82173.jpg

gallery_89338_70_97369.jpg

gallery_89338_70_70974.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)



Helaas dit keer geen enkele tekst waarmee een indicatie gegeven wordt wanneer we weer meer informatie kunnen verwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heeft er iemand een vakje gevonden op Rockstargames wat een 2e trailer zou kunnen worden? Ik zie commands van Engelse mensen die dat zeggen.

Hello every1! i'm here to give some information that i think is correct.Guys look at the screens that rockstar put.They added 3 more.And theres a pattern look rockstars posted there screens monday then wednesday and then at friday 3 more.But look at the bottom right corner there a empty space there with no lines surrounding it which means theres going to be trailer #2 there at my guess is after 3 more screens come out at friday,theres going to be a trailer out at sunday.See rockstar leaves a 1 day gap on each info for our excitment.So probably theres going to be a trailer this sunday and maybe a release date aswell! So I just wanted to share that with you guys.

Ik kan allleen niet vinden wat hij nou bedoeld waar die 2e trailer eventueel zou komen of zo, als ik het goed begrijp want Engels is mijn taal niet zo. smile3.gif

En waar normaal de trailer van gta V staat op deze site staat nu dat je moet wachten tot de video geladen is, maar het blijft maar zo staan. Gaat er een 2e trailer komen of zo??

Hmm, ik denk dat het gewoon een toevallige indeling is.

Als ze dat vakje van rechts vanonder links boven hadden gezet, dan zou iedereen denken dat er nog 4 screens komen ipv 3.

Waarschijnlijk bedoelt deze kerel (die Engels typt) het lege 'vierkantje' rechts van de laatste screen. Maandag zijn er screens uitgegeven, gisteren (woensdag) weer. Als R* die lijn doortrekt, komen er vrijdag weer nieuwe screens. Dan is er nog één vierkantje over om een perfecte 4x3-vierkant te maken. Deze plaats zou dan daar komen waar nu de drie zwarte vierkanten staan. En omdat dit maar één vierkantje is, verwacht deze persoon (die dus Engels typt) dat dat een trailer moet zijn, omdat er per onderwerp 3 screens worden uitgegeven, en niet één screen per keer.

Snap je?

Overigens doet bij mij de eerste trailer het ook weer, dus het moet een overbelasting van de server moeten zijn, zoals hier al is gezegd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de graphics wel adembenemend mooi, zeker aangezien GTA niet bekend staat als spel waar de nadruk ligt op graphics...

Wel mijn complimenten weer voor de marketing van Rockstar. Wat doen ze dat toch goed!

Waarom geven ze er altijd 3 vrij, behalve de eerste keer? Toeval of toch niet? Zo niet, dan kom je wel bij de verklaring hierboven uit. Maar het kan natuurlijk ook altijd gewoon toeval zijn. We zullen zien!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de graphics wel adembenemend mooi, zeker aangezien GTA niet bekend staat als spel waar de nadruk ligt op graphics...

Wel mijn complimenten weer voor de marketing van Rockstar. Wat doen ze dat toch goed!

Waarom geven ze er altijd 3 vrij, behalve de eerste keer? Toeval of toch niet? Zo niet, dan kom je wel bij de verklaring hierboven uit. Maar het kan natuurlijk ook altijd gewoon toeval zijn. We zullen zien!

Nu je dat zegt, nog niet eens over nagedacht... Al denk ik NIET dat bij de eerste twee screens de achterliggende gedachte was dat er daarna 3 keer 3 screens uit zouden worden gegeven, waardoor er 'toevallig' een vakje over zou blijven.

Stiekem hoop ik wel op een trailer, op die bewuste lege plaats, maar ik denk van niet... Waarom staat er boven de screens dan letterlijk 'SCREENS'. Een trailer is toch echt iets anders..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Onderwerp voor deze screenshots is "Leisure", altijd dwars figuur jij... Vrijetijdsbesteding dus. Dus paragliden, en niet "ow ik val per abuis uit m'n neerstortende straaljager"... Werkelijk, je had wat verder vooraan moeten gaan staan toen men begon met bepaalde dingen uitdelen... :7

Wat betreft de vakjes-theorieën, ik ben benieuwd welke klopt. Maar laten we niet vergeten dat Rockstar Games weet dat wij zo denken.. Daarom staat het daar ook zo, en niet wat netter. ;) Inderdaad Dutchy3010, petje-af voor de marketing afdeling. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus omdat er staat 'vrijetijdsbesteding' ga jij ervan uit dat het perse om paragliden gaat? Nogal voorbarig hé.

Rondkloten is ook gelijk aan vrijetijdsbesteding, in SA kan je ook gemakkelijk aan 'paragliden' doen.

Werkelijk, je had wat verder vooraan moeten gaan staan toen men begon met bepaalde dingen uitdelen... :7

Als Globale Moderator zou je zulke flameberichten niet mogen maken.

PS: Ten tijde van SA begon men ongelofelijk veel voorbarige conclusies te trekken, uiteindelijk bleek het om screens van cutscenes te gaan.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De screen die er voor mij het meest uitspringt, is de screen van de parachute. Hoeveel je al wel niet kunt uitzoeken over zoiets simpels als een brug... Even SA in gedoken. ^_^ Natuurlijk kunnen bruggen altijd anders zijn of veranderd zijn, maar lijkt me wel leuk om vergelijkingen te zoeken ter discussie. Voor zover ik weet zit in Los Santos en omgeving maar één brug die sterk lijkt op de brug uit de screen (over water!): Snapmap.

Zie screens hieronder (langs beiden kanten van de brug genomen):

post-33831-1345680208,79.png

post-33831-1345680222,08.png

Erg leuk is allereerst de vergelijking tussen de graphics. Wat een enorm verschil; al stamt dit natuurlijk uit 2004 (ook al is pc versie 2005 geweest), dus 8 jaar geleden. Hoe dan ook, verbazingwekkend verschil. Als dit werkelijk de brug is, valt me ook op dat het gebied er omheen veel groter is. Aan beide kanten van de brug op de screen is te zien hoe er landschap is met rotsen en dergelijke, terwijl er in SA bij deze brug aan één kant alleen maar water zit...

Rockstar is er een kei in om vergelijkingen met de realiteit te maken, dat hebben ze in SA laten zien en vermoedelijk ook weer in GTA V. Nu dacht ik gelijk bij het zien van deze brug (en al helemaal bij het bekijken van die in SA), dat dit de Bixby Creek Bridge is. Gelegen in een nationaal park tussen Los Angelos en San Francisco in. Als dit in het echt zo is en al in SA erbij opgenomen, zou het dan ook niet in GTA V op deze manier komen?

Dat maar aan één kant water zit is dan juist weer een argument tegen dat dit de brug in GTA V is. Want dat is juist niet zoals in de realiteit.

Dat wat je achterop die screen ziet, is dat een waterval of een dam? Vind dat er tamelijk raar uit zien... Enerzijds ziet het er niet uit als een dam, het ziet er niet uit als steen. Maar het ziet er wel best wel afgekapt af, dus zo zou water nooit reageren. Er moet natuurlijk nog het nodige veranderd worden aan het spel, maar dat vind ik wel raar.

Wat me opvalt, is dat alles in de verte niet zo mooi oogt. Bijvoorbeeld die dam/waterval, bijvoorbeeld dat huis in screen 2...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De screen die er voor mij het meest uitspringt, is de screen van de parachute. Hoeveel je al wel niet kunt uitzoeken over zoiets simpels als een brug... Even SA in gedoken. ^_^ Natuurlijk kunnen bruggen altijd anders zijn of veranderd zijn, maar lijkt me wel leuk om vergelijkingen te zoeken ter discussie. Voor zover ik weet zit in Los Santos en omgeving maar één brug die sterk lijkt op de brug uit de screen (over water!): Snapmap.

Zie screens hieronder (langs beiden kanten van de brug genomen):

post-33831-1345680208,79.png

post-33831-1345680222,08.png

Erg leuk is allereerst de vergelijking tussen de graphics. Wat een enorm verschil; al stamt dit natuurlijk uit 2004 (ook al is pc versie 2005 geweest), dus 8 jaar geleden. Hoe dan ook, verbazingwekkend verschil. Als dit werkelijk de brug is, valt me ook op dat het gebied er omheen veel groter is. Aan beide kanten van de brug op de screen is te zien hoe er landschap is met rotsen en dergelijke, terwijl er in SA bij deze brug aan één kant alleen maar water zit...

Rockstar is er een kei in om vergelijkingen met de realiteit te maken, dat hebben ze in SA laten zien en vermoedelijk ook weer in GTA V. Nu dacht ik gelijk bij het zien van deze brug (en al helemaal bij het bekijken van die in SA), dat dit de Bixby Creek Bridge is. Gelegen in een nationaal park tussen Los Angelos en San Francisco in. Als dit in het echt zo is en al in SA erbij opgenomen, zou het dan ook niet in GTA V op deze manier komen?

Dat maar aan één kant water zit is dan juist weer een argument tegen dat dit de brug in GTA V is. Want dat is juist niet zoals in de realiteit.

Dat wat je achterop die screen ziet, is dat een waterval of een dam? Vind dat er tamelijk raar uit zien... Enerzijds ziet het er niet uit als een dam, het ziet er niet uit als steen. Maar het ziet er wel best wel afgekapt af, dus zo zou water nooit reageren. Er moet natuurlijk nog het nodige veranderd worden aan het spel, maar dat vind ik wel raar.

Wat me opvalt, is dat alles in de verte niet zo mooi oogt. Bijvoorbeeld die dam/waterval bijvoorbeeld dat huis in screen 2...

Ik weet niet naar wat voor monitor jij zit te staren :duh: zeker nog zo'n oude CRT/rgb monitor :?

Als je op de afbeelding zelf klikt zie je toch overduidelijk dat het een WATERVAL is

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als dat jouw overduidelijke waterval is, dan ben je wel heel erg snel tevreden met graphics... :cab: Zo "ontzettend duidelijk" vind ik hem namelijk niet. Zo'n hoge waterval zou veel meer moeten schuimen dan dat. Erg weinig details. Het enige waarom ik zou gokken dat het een waterval is, is omdat het dezelfde kleur heeft als het water.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals ik al in het vorige subforum genoemd had zie ik pijnlijke beeldfoutjes vooral deze boven de parachute

***

Grote afbeelding om beter te kunnen zien. http://www.gtagames....38_70_91904.jpg

Gelijk heb je! Eerst zag ik het niet, maar doe eens allemaal ctrl + scrollen en focus eens op dat plekje dat P.ZAAL aangeduid heeft op de screen hier. Je ziet duidelijk dat er oftewel een beeldfoutje, oftewel geknoeid is met deze screen(al denk ik eerder het eerste).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat had ik ook al gezien in de analyse-video van Gta5Videos, maar volgens mij is dat gewoon een boom die ofwel nog niet, ofwel 'net' niet geladen wordt omdat je er te ver weg van bent. Wel stom natuurlijk zoiets, maar ja, volgens mij was dit ook al in IV zo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De reden dat er deze keer twee keer drie screens zijn vrijgegeven, in tegenstelling tot de twee screens de vorige keer, lijkt mij vrij duidelijk.

De twee losse screens zijn vrijgegeven puur om nog eens iets aan de fans te geven. Ze hielden totaal geen verband met elkaar. De screens die we deze week voorgeschoteld kregen, werken in 2 series. Enerzijds transport en anderzijds vrijetijdsbestedingen, zoals iedereen wel weet. Hier is er dus een duidelijk verband met elkaar en naar hoe het eruit ziet, is R* van plan om nog meer van deze mini-serietjes uit te geven.

De brug lijkt inderdaad veel op de brug van de screen. Het komt inderdaad niet helemaal overeen, er zijn dus een paar mogelijkheden.

1. R* heeft alles licht aangepast en heeft de brug landinwaarts gelegd. 2. Het betreft hier een andere brug, mogelijk bestaat er echt zo'n brug in Los Angeles die landinwaarts ligt 3. De screen is getrokken vanaf de zee. Dat zou dus betekenen dat het paadje rechtsonder in beeld langs de zee loopt, of dat het paadje langs de zee terug stijgt naar wegniveau, of dat het paadje eindigt op een klein strandje, zoals ook te zien is op de foto.

Er zijn inderdaad een paar kleine foutjes geslopen in de parachute-screen. De rots die aan de linkerkant van de screen alleen ligt, bevat ook een paar beeldfoutjes. We mogen wel zeggen dat de eerste screen nagenoeg perfect is. Geen beeldfoutjes en de dingen in de verte zijn wel mooi gedetailleerd (toegegeven, veel dingen in de verte zijn er niet). Het kan perfect mogelijk zijn dat R* deze screens op verschillende momenten in de ontwikkeling heeft genomen en dat daarom de ene screen beter is dan de andere (ik geloof niet dat ze de screens bewerkt hebben, daarvoor zitten er soms te cruciale fouten in). Als je bijvoorbeeld kijkt naar de struiken op de tweede screen. Het lijken haast gewoon groene blokken met rode stippen erop getekend. Op de andere screenshots kon je de bladeren als het ware van de bomen plukken.

Nog even terzijde: zou het niet kunnen dat die beeldfoutjes komen doordat deze screens mogelijk van de console afstammen? GTA V lijkt me wel een game te worden die de consoles tot het uiterste kan drijven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar is er een kei in om vergelijkingen met de realiteit te maken, dat hebben ze in SA laten zien en vermoedelijk ook weer in GTA V. Nu dacht ik gelijk bij het zien van deze brug (en al helemaal bij het bekijken van die in SA), dat dit de Bixby Creek Bridge is. Gelegen in een nationaal park tussen Los Angelos en San Francisco in. Als dit in het echt zo is en al in SA erbij opgenomen, zou het dan ook niet in GTA V op deze manier komen?

De Oram Bridge uit GTA: San Andreas lijkt erg op de Bixby Creek Bridge, maar ik denk dat je geen gelijkenissen kan tonen met deze brug. Als de brug gelijkenissen toont met de brug die jij noemt, dan zou de weg die over de brug loopt een parodie moeten zijn op de California State Road 1, en aangezien deze weg langs de kust loopt en de zebrug meer landinwaarts ligt denk ik niet dat we over dezelfde weg en brug praten.

De brug lijkt inderdaad veel op de brug van de screen. Het komt inderdaad niet helemaal overeen, er zijn dus een paar mogelijkheden.

1. R* heeft alles licht aangepast en heeft de brug landinwaarts gelegd. 2. Het betreft hier een andere brug, mogelijk bestaat er echt zo'n brug in Los Angeles die landinwaarts ligt 3. De screen is getrokken vanaf de zee. Dat zou dus betekenen dat het paadje rechtsonder in beeld langs de zee loopt, of dat het paadje langs de zee terug stijgt naar wegniveau, of dat het paadje eindigt op een klein strandje, zoals ook te zien is op de foto.

Wat ik persoonlijk denkt is dat deze brug inderdaad meer landinwaarts ligt. Uit eigen ervaring ben ik nog nooit zo'n brug in Californië tegengekomen, maar aangezien ik alleen over de hoofdwegen heb gereden, waarvan ik alleen bij State Road 1 zo'n brug bent tegengekomen, denk ik dat deze brug ver van de bewoonde 'wereld' afligt. Ik denk zelf dit gebied gelijkenissen vertoond met het gebied ten noordwesten van Los Angeles, rond Santa Barbara en San Luis Obispo. Daar weet ik uit eigen ervaring dat je ook dit soort landschap heb en daar ook een aantal reservoirs, kleine riviertjes en meertjes heb. Ten oosten van Los Angeles (Mojavewoestijn) ontken ik gelijk, aangezien daar alle meertjes en rivieren droog liggen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...