Jump to content

GTA IV:netjes rijden?


Mr.GTA-addiction.

Recommended Posts

Ik heb nog niet heel lang GTA 4, toen ik hem nog niet had, keek ik wel eens op YouTube en toen verbaasde ik me over een ding, netjes rijden??? Ik bedoel maar, een spel dat grote auto diefstal heet, daarbij ga je toch niet netjes rijden. Misschien speelde ik wat te vaak Saints Row he third, maar ik vind dat je mensen gerust mag over rijden, wat vinden jullie?

>>> Door Jacky-2007: Totaal overbodige, en volledig offtopic, veel te grote foto verwijderd. Als je de behoefte om jezelf te kijk te zetten echt niet kan bedwingen kan je terecht in dit topic en daar al je malle kiekjes kwijt. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    3

  • Bassieboy35

    3

  • Foreigner97

    3

  • Guardian1980

    2

Veel spelers hier vinden juist roleplaying* leuk in GTA, en de game is daarvoor uitermate geschikt dankzij het hoge realisme. "Netjes rijden" hoort daar ook bij. ;)

*Roleplaying in deze context: Net doen als of het "echt" is, een bepaalde rol uit het echte leven spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij zelf ook vaak heel netjes.

Is leuk om te doen, beetje cruisen en af en toe een beetje gas geven en net op tijd remmen voor rood licht.

Ik ga natuurlijk wel eens de maniak uithangen dat hoort erbij.

Wat ik alleen jammer vindt is dat de AI's je niet zien staan.

Maw als je voor het stoplicht staat en er komt een AI dan rijdt hij tegen je achterbumper aan of probeert lamgs je heen te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

't Is bij mij echt afwisselend hoor. Er zijn tijden waar ik lekker rustig rondrijd in m'n Sabre GT, beetje naar de Burgershot rijden met de kinderen :7. Maar er zijn ook tijden... WAAR ALLES AAN GORT MOET EN ZO HARD EN SNEL ALS DAT KAN!!!!!11111

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij zelf ook vaak heel netjes.

Is leuk om te doen, beetje cruisen en af en toe een beetje gas geven en net op tijd remmen voor rood licht.

Ik ga natuurlijk wel eens de maniak uithangen dat hoort erbij.

Wat ik alleen jammer vindt is dat de AI's je niet zien staan.

Maw als je voor het stoplicht staat en er komt een AI dan rijdt hij tegen je achterbumper aan of probeert lamgs je heen te rijden.

Ik probeer soms netjes te rijden, tot het punt dat dat gebeurd, dan garandeer ik je dat gans de straat in vuur en vlam staat :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer gewoon op de normale weghelft te rijden, en mijn auto heel te houden. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet snel rijd, want snel rijden en je auto intact houden is een uitdaging. Stoppen voor rode stoplichten of mensen doe ik meestal niet, heb ik 't geduld niet voor.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik RolePlay regelmatig zoals het behoord, maar dan niet alleen netjes rijden etc.

De snelheid van auto's op GTA IV vind ik echter wel slecht geregeld, of je rijd 'sloom' en de andere keer hard een middelmaat is soms moeilijk te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat ik geduldig ben,

Ik rijd altijd netjes als het kan :7 Wat dan wel hinderlijk is, is dat NPC's soms gewoon vast komen te staan omdat ze voor geen ene meter kunnen rijden. Dan moet je ze ff een "zetje" geven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij wel graag "netjes", jammergenoeg is GTA IV daar niet de GTA voor om te doen. De scripting van de bestuurders is maar vanuit één opzicht benadert en dat is voorkomen dat ze in files stilstaan omdat je wiel blijkbaar nog een centimeter op de straat staat wanneer je je net gestolen auto heel overtuigend op een hoopje peds hebt tot stoppen gekregen. Maar natuurlijk dachten ze daarbij niet aan het feit dat heel Liberty City vol met verkeerslichten staat en dat die dingen enkel door peds worden opgemerkt die er letterlijk onderstaan, hopelijk hebben ze dus die besturing in V wat dynamischer gemaakt, zodat ik weer eens op mijn gemak kan rondcruisen zonder dat er een willekeurige taxi in mijn gat rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Pedaal gewoon diep ingetrapt. En toch proberen de auto heel te houden. Vaak gaat dat prima, maar als er opeens een auto uit een zijstraat komt, kom ik niet meer onder een botsing uit. Stoppen voor een rood stoplicht doe ik niet aan, omdat die AI's me toch van achteren beuken. Zonde voor m'n auto :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...