Jump to content

GTA IV:netjes rijden?


Mr.GTA-addiction.

Recommended Posts

Ik schuur altijd als een maniak door de straten. Ik vind netjes rijden zo saai en ik heb er het geduld niet voor. Behalve als je bijvoorbeeld in de missie Undertaker de grafkist moet vervoeren, dan probeer ik wel netjes te rijden.

Als ik RolePlay op Multiplayer speel rij ik wel gewoon netjes alleen ik heb het geduld er ook niet voor om bij de stoplichten te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    3

  • Bassieboy35

    3

  • Foreigner97

    3

  • Guardian1980

    2

We hebben het bij D.I. wel eens geprobeerd, met zo'n 7 voertuigen achter elkaar een parcours door LC rijden in colonne en je dan volledig aan de verkeersregels houden. Om een of andere reden ontstond er bij elk stoplicht een kettingbotsing...

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het er maar gewoon op houden dat GTA eigenlijk niet bedoeld is om netjes te rijden :puh: Zelfs als je het probeert gaat het altijd wel flink fout. Er is altijd wel een of andere maloot die op je achterbumper knalt als je voor het stoplicht staat te wachten. Of dan rijdt er een gast door rood als jij groen hebt en knalt uitgerekend net op jouw auto en heb je je auto alsnog aan diggelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het vaak erg leuk om aan Role-play te doen! Dan rijd ik ook rustig door de straten, leukste radiozender op en beetje relaxen. Ook bij stoplichten sta ik dan gewoon stil. Als ik dan na een tijdje verveeld raak is het het vaak zo dat ik dan iets doe waardoor een beetje actie/opschudding in het verkeer komt. Dan rijd ik dus wat harder en achtervolg ik één auto, om te kijken waar die naartoe gaat. :)

Overigens, als iemand bij mij achterop knalt zet ik het hem niet altijd betaald. Als ik dat wel doe, is het vaak door een paar kogels af te vuren op hem/haar en dan weer net zo lang achtervolgen, af en toe beuken en opjagen totdat zíjn auto kapot is :puh:

Wat ik soms ook doe in een dergelijk geval is gewoon 'boos' uit de auto stappen en dan zijn of haar auto afpakken of op de vuist gaan met die persoon :D

Ik hou er gewoon heel erg van om me te vermaken zonder een bepaald doel.

Trouwens, ik vind het ook net zo leuk om gewoon een gejatte auto zo snel mogelijk kapot te laten gaan, door echt met een supersnelheid overal (vooral auto's) tegen aan te botsen. En natuurlijk de eeuwige politiejachten/achtervolgingen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ghegheghe. Zoals de meesten probeer ik vaak netjes te rijden (al helemaal als je auto's netjes moet inleveren...) maar als ik dan geraakt word (door bijvoorbeeld een taxi) gaan alle remmen los :D. In een missie rag ik de auto af tot op het bot (voor zover mogelijk :puh:) en buiten missies moeten de medeweggebruikers er aan geloven :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik probeer zo vaak mogelijk netjes te rijden, gewoon om niet op te vallen. Lijkt me gewoon kut als je wordt aan gehouden door de politie en ze je dan herkennen als massa terrorists en wordt opgepakt, alleen omdat je door rood reed.

Maar zelfs dan lukt het niet altijd om te bedwingen en vind ik mezelf ook vaak genoeg met 200 km per uur over de stoep racen en mensen omver rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...