Jump to content

GTA IV:netjes rijden?


Mr.GTA-addiction.

Recommended Posts

De laatste tijd role-play ik best vaak. In een bestelbus rondrijden en net doen of dat ik pakketjes aflever. Of met een Flatbed de bouwvakker uithangen. :7

Ik kan me er best mee vermaken. Alleen naar een tijdje is het genoeg en dan begint de rotzooi. :sigaar:

Dus om terug te komen op het onderwerp van dit topic: Ja, ik vind dat het moet kunnen in GTA. Zeker omdat je tal van role-play mogelijkheden hebt. Van ''brave'' huisman tot brandweerman.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    3

  • Bassieboy35

    3

  • Foreigner97

    3

  • Guardian1980

    2

Bij mij beuken ze niet van achter hoor.

Rem en gas zachtjes ingedrukt houden zodat je achterlichten oplichten..

Dan speel jij het zeker niet op de PC, iig niet zonder controller. Daarop kun je moeilijk de toetsen licht indrukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin vaak rustig en ik probeer het ook rustig te houden. Maar op een gegeven moment raak ik m'n geduld kwijt om voor al die stoplichten te wachten en dan trap ik het gaspedaal wel diep in. Zeker op lange brede wegen. Ligt er ook wel aan in welke auto ik zit. Zit ik in een nette zakenauto (like Washington) dan rij ik vaak ook netjes omdat ik die zo min mogelijk wil beschadigen. Rij ik in een sportwagen (Infernus ofzo), dan kan ik het niet laten om het gaspedaal diep in te trappen, maar vaak nog wel met zekere alertheid, omdat ik ook die auto's niet wil beschadigen. Roestbakken kunnen me weinig schelen, daar rij ik vaak juist niet netjes in. Maar ik probeer m'n auto's wel zo lang mogelijk levend te houden. Niet dat ik bij elke bocht een nieuwe auto moet uitzoeken omdat mijn auto niet meer wilt starten XD Op motors rij ik vaak ook zo hard als het kan. Een beetje tussen het verkeer door maneuvreren en zigzaggen tussen de auto's :puh: heerlijk.

EDIT: O ja, en mensen die mij aanrijden, al is het maar een haartje, dan krijgen ze een laag kogels achter zich aan :puh: tenzij ik in een hele hele goede bui ben.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zijn er mensen die dit nog regelmatig doen, met daarbij ook RolePlayen. Het lijkt me misschien een leuk idee om een meeting/event te houden.

Ik doe dit bijna elke keer als ik een GTA speel, maar ik ben niet altijd zo gemotiveerd om dat online te doen, daarbij weet ik niet of we op dezelfde consoles spelen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, ik speel op de PC. Heb eventueel wel EFLC voor de PS3, maar geen Xbox. Multiplayer is op zich een grote stap, maar als je een groep met duidelijke regels hebt, kan er in principe niets mis gaan. Zo ken ik ook een groep van 30-40 man, waar ik ook onder val. Die onder de échte Roleplayers vallen van GTA IV op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...