Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos bij nacht II! (hopelijk)


Al eerder liet ik een timelaps van Copious Films zien hoe Los Angeles er bij nacht uit ziet. Nu leek dit al een goede inspiratie voor Rockstar Games om Los Santos de mooiste en meest dynamische stad tot nu toe te maken. Het filmpje NightFall van Colin Rich laat nog beter zien hoe de bekendste plekjes van Los Angeles eruit zien. Als je goed kijkt herken je zelfs plekjes die in de eerste GTA5 trailer waren te zien. Hopelijk ziet Rockstar Games dit filmpje dus ook want zo hoort GTA5 er 's avonds en 's nachts uit te zien, inclusief de dromerige muziek van M83.

Bron: Vimeo via GTAV.net

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi filmpje :) Hopelijk gaat GTA V er ook zo uit zien. Ik hoop ook dat in natuurgebieden de sterrenhemel te zien is. En dan niet alleen de R-star en drie andere sterretjes onder elkaar, zoals in GTA SA het geval was, maar dat de hele lucht bedekt is met sterren. En dat je ook af en toe een vallende ster ziet.

De map mag van mij wel flink groot zijn. Ik denk dat Los Santos van GTA V wel 3/4 van de map van GTA SA zal zijn, en dan heb je er ook nog een heel stuk landschap enzo erbij, wat (denk ik) ongeveer de helft zal zijn van het nieuwe Los Santos. Maar ik heb werkelijk geen idee eigenlijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

...

Gewoon omdat ze zeggen dat er een demo komt, geloof ik het al niet. Dat is te mooi om waar te zijn. Meestal laten ze mensen ook maar de demo spelen twee weken voor de eigenlijke releasedatum, dus weest niet te enthousiast.

En wat ik net bedenk: de release is mei 2013, de E3 (waar de demo zou komen) is in juli. Juist, ja...

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zelf heb ik ook LA Noire. LA zegt het al.

Als GTA V er zo uit gaat zien wordt ie wel heel mooi zeg.

Ik vind GTA IV ook al mooi beeld hebben. Ik zag dingen in het filmje voorbij komen die ik ook in LA Noire heb gezien.

Dat ziet er al mooi uit, maar dit filmje ziet er echt top uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...