Jump to content

Android

Recommended Posts

• Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

86

• MegaPilot

49

• TekaLoca

30

• Sublime

25

Geplaatst: (bewerkt)

Ja maar er blijft niet veel over, je kunt wat Googelen naar batterij tips, maar geen enkele app kan ervoor zorgen dat je je batterijduur enorm kan verlengen. Een draadloze oplader kan helpen of als je niet veel geld wilt uitgeven kan dit een oplossing zijn, 2 batterijen erin en hij laad op.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Hallo iedereen! :) Weet iemand misschien een MSN-app waarbij je wél kunt deelnemen aan een groepsgesprek? Bij eBuddy faalt dat namelijk. :(

Geplaatst:

Ik gebruik IM+. weet niet of dat beetje fatsoenlijke support heeft?

Ik gebruik hem nu, ik ben er tevreden over. Bedankt voor de tip! :)

Geplaatst:

Ja maar er blijft niet veel over, je kunt wat Googelen naar batterij tips, maar geen enkele app kan ervoor zorgen dat je je batterijduur enorm kan verlengen. Een draadloze oplader kan helpen of als je niet veel geld wilt uitgeven kan dit een oplossing zijn, 2 batterijen erin en hij laad op.

Of iets zoals dit:

http://www.ebay.com/itm/5000mAh-External-Battery-Backup-Power-Bank-Charger-For-iPhone-Sony-Gray-X0ML-/261107250898?pt=PDA_Accessories&hash=item3ccb3476d2

Hier kost een soortgelijke oplader €50.

Geplaatst:

Altijd welkom voor een alternatief. :puh: Dat 1 dollar dingetje lijkt me nou niet echt krachtig te zijn, + je moet nog eens apart oplaadbare batterijen kopen.

Het is ook een nood-oplader, je koopt gewoon een pakje batterijen, je doet er 2 in, en als je bijv. in de trein zit en je mobiel is bijna leeg, steek je hem in dat apparaatje. Binnen 1 uur is die vol*.

* Als je de iets duurdere versie koopt.

Bewerkt: door Davedavy

500 mah lijkt me nogal weinig tbh. :puh:

Trouwens, om het echt rendabel te houden stop je er best heroplaadbare batterijen in, dan moet je die ook nog eens apart kopen..

Editz: Oeps, ik heb me blijkbaar vergist qua capaciteit van dat dingetje..?

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...