Davedavy Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Zet je energiezuinig modus aan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Werkt ook niet zo.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Een grotere accu kan helpen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Ik zoek gewoon een goede en werkende batterysaver. Ik zou niet graag zo'n dikke bak achter m'n GSM hangen Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 (bewerkt) Ja maar er blijft niet veel over, je kunt wat Googelen naar batterij tips, maar geen enkele app kan ervoor zorgen dat je je batterijduur enorm kan verlengen. Een draadloze oplader kan helpen of als je niet veel geld wilt uitgeven kan dit een oplossing zijn, 2 batterijen erin en hij laad op. Bewerkt: 10 februari 2013 door Davedavy Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Hallo iedereen! Weet iemand misschien een MSN-app waarbij je wél kunt deelnemen aan een groepsgesprek? Bij eBuddy faalt dat namelijk. Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Skype app? Daar staan raar genoeg mijn contacten die ik (op mijn PC) met MSN hebben samengevoegd niet in. Reageren
Sublime Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Ik gebruik IM+. weet niet of dat beetje fatsoenlijke support heeft? Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Ik gebruik IM+. weet niet of dat beetje fatsoenlijke support heeft? Ik gebruik hem nu, ik ben er tevreden over. Bedankt voor de tip! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Ja maar er blijft niet veel over, je kunt wat Googelen naar batterij tips, maar geen enkele app kan ervoor zorgen dat je je batterijduur enorm kan verlengen. Een draadloze oplader kan helpen of als je niet veel geld wilt uitgeven kan dit een oplossing zijn, 2 batterijen erin en hij laad op. Of iets zoals dit: http://www.ebay.com/itm/5000mAh-External-Battery-Backup-Power-Bank-Charger-For-iPhone-Sony-Gray-X0ML-/261107250898?pt=PDA_Accessories&hash=item3ccb3476d2 Hier kost een soortgelijke oplader €50. Reageren
Davedavy Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Dan kun je beter voor een Chinees merk gaan, de kwaliteit van die dingen is vaak zeer slecht Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Altijd welkom voor een alternatief. Dat 1 dollar dingetje lijkt me nou niet echt krachtig te zijn, + je moet nog eens apart oplaadbare batterijen kopen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 (bewerkt) Het is ook een nood-oplader, je koopt gewoon een pakje batterijen, je doet er 2 in, en als je bijv. in de trein zit en je mobiel is bijna leeg, steek je hem in dat apparaatje. Binnen 1 uur is die vol*. * Als je de iets duurdere versie koopt. Bewerkt: 17 februari 2013 door Davedavy Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 (bewerkt) 500 mah lijkt me nogal weinig tbh. Trouwens, om het echt rendabel te houden stop je er best heroplaadbare batterijen in, dan moet je die ook nog eens apart kopen.. Editz: Oeps, ik heb me blijkbaar vergist qua capaciteit van dat dingetje..? Bewerkt: 17 februari 2013 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.