Jump to content

Android

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds vannacht draai ik nu CM10.1 (nightly van 16 feb) op mijn S2. Alles waar voor werd gewaarschuwd werkt (camera, FM). Maar ik kan nu geen geluid opnemen (Now, recorder, Shazam). Iemand een idee?

• Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

86

• MegaPilot

49

• TekaLoca

30

• Sublime

25

Geplaatst:

En is opnieuw flashen absoluut geen optie of heb je dat misschien al gedaan? Ik denk dat het trouwens beter is dat je je vraag op XDA stelt, daar hebben ze er echt veel meer verstand van.

Geplaatst:

Helaas een Factory reset moeten doen, ben ik helemaal vergeten mijn Whatsapp chats te verplaatsen naar mijn SDcard, er is nu zeker geen manier meer om ze terug te krijgen?

Geplaatst:

Verschilt per land, meestal eerst Polen, en Nederland en België als een van de laatste. Als je pech hebt, en een versie van je provider hebt (zoals Vodafone etc), dan moet je ook nog eens wachten tot Vodafone bijvoorbeeld hem uitgeeft.

Geplaatst:

Ga eens naar instellingen > Toestel Info en dan vertel eens wat je baseband versie is, dan zal ik eens uitzoeken uit welk land jouw mobiel komt en even kijken voor wanneer die op de planning staat ;)

Geplaatst:

Helaas een Factory reset moeten doen, ben ik helemaal vergeten mijn Whatsapp chats te verplaatsen naar mijn SDcard, er is nu zeker geen manier meer om ze terug te krijgen?

Als je een factory reset doet, wordt je SD-kaart toch niet gewist?

Geplaatst:

Ga eens naar instellingen > Toestel Info en dan vertel eens wat je baseband versie is, dan zal ik eens uitzoeken uit welk land jouw mobiel komt en even kijken voor wanneer die op de planning staat ;)

N7000XXLPT maat :) ...

Geplaatst:

Heb geen precieze datum kunnen vinden, "begin 2013", heb je al eens geprobeerd via KIES te updaten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...