TekaLoca Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 Ja da's het eerste dat ik had gedaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 Ja da's het eerste dat ik had gedaan.. Je kunt hem downloaden en flashen met Odin maat. Ik edit mn bericht straks wel ff. Ben nu onderweg naar huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 Begin ik niet aan.. Als ik iets langer wacht heb ik de officiele update via KIES. Doe het liever zo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 Begin ik niet aan.. Als ik iets langer wacht heb ik de officiele update via KIES. Doe het liever zo.. Het is de echte hoor, gewoon van Samsung. Had ook eerder 4.1.2 op mijn S2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 Begin ik niet aan.. Als ik iets langer wacht heb ik de officiele update via KIES. Doe het liever zo.. Het is de echte hoor, gewoon van Samsung. Correct Ik heb ook de Premium Suite geflasht op mijn S3 Had namelijk eerst ook zo'n Vodafone rom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 Still going to wait Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 Weet iemand wat er nieuw is in 4.1.2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 (bewerkt) Weet iemand wat er nieuw is in 4.1.2? Premium Suite... Nog wat nieuws: Android 4.2.1 Update komt eraan voor de Galaxy S3 gebruikers! Bewerkt: 23 februari 2013 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 Om nog even terug te komen op dat flashen.. Toen ik 2.3.6 (denk ik dat het was) had 'geflashed' op mijn Galaxy S blokkeerde die heel vaak, moest ik dagelijks mijn batterij er uit halen om hem te gebruiken enz enz. Daarom heb ik een beetje bang om dat ook te doen bij m'n Note. Zou niet willen dat ik hetzelfde heb dan toen.. Maar aan wat kon dat gelegen hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 In ieder geval niet aan jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 Weet iemand een goede 4.2.1 rom voor de Galaxy S2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2013 Ik heb perongeluk gedowngrade en nu is mijn Mobieltje een baksteen geworden... wat te doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2013 Ah je hebt hem gebrickt... Als je hem insteekt, met kabel aan je PC herkent je PC hem dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2013 Dave, zou jij het opnieuw proberen flashen, na mijn voorval met m'n SGS ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2013 Ik weet niet precies wat er gebeurd is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.