Sammie_GTA Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2012 Je telefoon jailbreaken is sowieso niet verstandig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 (bewerkt) Je telefoon jailbreaken is sowieso niet verstandig Dat. Ik hou het lekker risicoloos met m'n apparaten die fragiel zijn(iPod, Live Walkman), als je telefoon gejailbreaked is kunnen ze moeilijk doen als je je garantie nodig hebt. Bewerkt: 24 september 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Je telefoon jailbreaken is sowieso niet verstandig Dit is het Android topic hoor, Android is open source, je mag er in principe mee doen wat je wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Je telefoon jailbreaken is sowieso niet verstandig Dit is het Android topic hoor, Android is open source, je mag er in principe mee doen wat je wil. Dus als je telefoon naar de klote is door je eigen schuld mag je aankloppen voor garantie? Dacht het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Lees nog 's goed wat hij zegt.. Nu leg je 'm woorden in de mond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Post verkeerd geformuleerd, mijn excuses. Sammie bedoelde met jailbreaken een custom OS op een telefoon zetten, als dat bij de iPhone verkeerd gaat heb je geen recht op garantie. En het zou me niks verbazen dat je bij je Android telefoon ook niet moet rekenen op garantie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Dat heb je inderdaad ook niet, maar waar beweert hij dat 't wel zo is? Precies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Dat heb je inderdaad ook niet, maar waar beweert hij dat 't wel zo is? Precies. Zoals ik al zei formuleerde ik m'n post verkeerd. Dat je geen garantie hebt is ook de reden waarom Sammie dat postte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Niet bij elke fabrikant gaat de garantie eraf, sowieso kunnen ze het wel oplossen (en eventueel tegen betaling licht er maar net aan), verder is de kans best klein dat het fout gaat, dan moet je bijna al zelf iets fout doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb een Sony Ericsson Live Walkman die op 2.3 loopt. De update naar 4.0 is al maanden uit, maar ik kan m'n Sony Ericsson nog steeds niet updaten via PC Companion, hij zegt steeds dat de meest recente software al is geïnstalleerd. Iemand een idee hoe ik er simpel 4.0 op kan zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb een Sony Ericsson Live Walkman die op 2.3 loopt. De update naar 4.0 is al maanden uit, maar ik kan m'n Sony Ericsson nog steeds niet updaten via PC Companion, hij zegt steeds dat de meest recente software al is geïnstalleerd. Iemand een idee hoe ik er simpel 4.0 op kan zetten? Het is misschien een idee om de officiele Sony 4.0 ROM handmatig erop te zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2012 Iemand enig idee of samsung ook dergelijke ROMS uitbrengt? En natuurlijk of het dan verstandig is om mijn Samsung Galaxy Pocket te upgraden naar android 4.0. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2012 Iemand enig idee of samsung ook dergelijke ROMS uitbrengt? En natuurlijk of het dan verstandig is om mijn Samsung Galaxy Pocket te upgraden naar android 4.0. Samsung brengt zelf geen ROMs uit. Het is volgens mij zelfs illegaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2012 Dan denk ik natuurlijk aan de ROMS die door google uitgebracht worden en door samsung gewijzigd worden. Dit deed geloof ik HTC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2012 Het is misschien een idee om de officiele Sony 4.0 ROM handmatig erop te zetten? Hmm, dan pas ik. Over een paar weken verkoop ik de gsm toch. Toch bedankt voor je reactie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.