Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

Iemand enig idee of samsung ook dergelijke ROMS uitbrengt? En natuurlijk of het dan verstandig is om mijn Samsung Galaxy Pocket te upgraden naar android 4.0.

Samsung brengt zelf geen ROMs uit. Het is volgens mij zelfs illegaal... bloos.gif

Jawel hoor, Samsung brengt wel degelijk ROM's uit, alleen geeft Samsung ze niet officieel een download uit, maar ze worden gewoon op XDA geupload.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Iemand enig idee of samsung ook dergelijke ROMS uitbrengt? En natuurlijk of het dan verstandig is om mijn Samsung Galaxy Pocket te upgraden naar android 4.0.

Samsung brengt zelf geen ROMs uit. Het is volgens mij zelfs illegaal... bloos.gif

Jawel hoor, Samsung brengt wel degelijk ROM's uit, alleen stelt Samsung ze niet officieel uit om te downloaden, maar ze worden gewoon op XDA geupload.

Ik heb zelf niet zoveel verstand van ROM's. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Onder het motto 'enkel een idioot verandert nooit van mening', ik heb vandaag heel even een One X en een S3 in m'n handen gehad in de winkel, en ik moet toegeven dat de S3 er veel gelikter uit ziet in het echt. Al vind ik 200 euro extra betalen voor wat uiterlijk erg veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Onder het motto 'enkel een idioot verandert nooit van mening', ik heb vandaag heel even een One X en een S3 in m'n handen gehad in de winkel, en ik moet toegeven dat de S3 er veel gelikter uit ziet in het echt. Al vind ik 200 euro extra betalen voor wat uiterlijk erg veel.

Ja dat gevoel heb ik dus een beetje bij iPhone's. Buitenkant ziet er gelikt uit, maar dan het OS, daarbij voel ik me dan weer echt triest :cry:

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik even duidelijk zijn dat ik zowel hier als in het iOS en iCloud topic geen eindeloze discussies tussen android en iOS wil. Natuurlijk kunnen er vergelijkingen gemaakt worden maar het afkraken van deze systemen in elkaars topic is niet toegelaten. Overigens is het ook offtopic omdat het in bijvoorbeeld dit topic over android gaat en niet over iOS... Indien jullie voort gaan met het afkraken van de besturingssystemen in de topics waar ze niet thuishoren gooi ik op beide topics een mooi slotje. Wees gewaarschuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik even duidelijk zijn dat ik zowel hier als in het iOS en iCloud topic geen eindeloze discussies tussen android en iOS wil. Natuurlijk kunnen er vergelijkingen gemaakt worden maar het afkraken van deze systemen in elkaars topic is niet toegelaten. Overigens is het ook offtopic omdat het in bijvoorbeeld dit topic over android gaat en niet over iOS... Indien jullie voort gaan met het afkraken van de besturingssystemen in de topics waar ze niet thuishoren gooi ik op beide topics een mooi slotje. Wees gewaarschuwd!

Is dit geen dubbelpost?

>>> Door Thundercover: Nee, dit is spam van jouw kant. <<<

>>> Door Megadreams: Dit is een manier om het over te brengen aan beide kanten. :)<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gezever toch, mensen voeren een serieuze discussie omtrent Android/iOS en dat mag dan weer eens niet?

Waarom mag er dan wel bv. een BF3 vs MW3 topic zijn, daar zitten allemaal koters van 12 die kinderachtig doen en dat mag dan wel :7

Nja, het zal mij verder aan mijn reet roesten, maar hypocriet als de varkenspest is het wel.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Samsung heeft de 4.0.4-ROM voor de S2 wel behoorlijk verpest.

  • Helderheid wijzigen d.m.v. vegen over de notification bar werkt niet meer.
  • Adresbalk van de browser komt niet tevoorschijn als je naar beneden scrollt.
  • Schuingedrukte teksten worden gewoon recht weergegeven.
  • Scrollbalken veren niet meer mee.
  • Bij sommige mensen crasht de Bellen-app (bij mij gelukkig niet).
  • Naar verluidt zou de camera in de stille stand alsnog geluid maken.

Vooral het eerste punt vind ik flink irritant. Ik heb een vervangende app hiervoor gevonden, maar bij het gedeelte waar je dan de helderheid kunt wijzigen, kun je de notification bar niet meer naar beneden slepen.

Jammer dat ik niet gemakkelijk terug kan naar 4.0.3.

Dit zet me wel wat meer aan tot het bekijken naar de mogelijkheden wat betreft het installeren van een custom ROM.

Graag nogmaals een verzoek voor een tutorial over het installeren van een custom ROM. Naar een custom ROM zelf zal ik zelf op zoek gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit een 4.0.4 ROM ontvangen :? Wanneer heb je die gekregen? Trouwens, rond december zul je de 4.1 ROM ontvangen :) Deze week zal ik eens een tutorial gaan maken over hoe je een custom ROM installeert inclusief foto's, maar ik ben opzich niet zo tevreden meer over mijn ROM, ja hij is merkbaar sneller, maar hij hangt best vaak vast, maar dan zou ook kunnen liggen aan het feit dat ik elke 2 minuten dat ding aan heb...

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...