Jump to content
Joriz

GTA V komt lente 2013!

Zojuist heeft Rockstar Games ons per mail op te hoogte gesteld dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 uitkomt voor Playstation 3 en Xbox 360 (geen PC dus). Volgens Rockstar North is GTA5 de grootste en meest ambitieuze GTA titel tot nu toe. GTA5 speelt zich zoals reeds bekend was in de stad Los Santos (parodie op Los Angeles) af en in een levende omliggende omgeving van bergtop tot de diepte van de oceaan (kan je weer aangevallen worden door haaien of duiken?!?).

gallery_1_5_197998.jpg

Zoals Rockstar Games ook al eerder aankondigde zal er in november 2012 veel nieuwe informatie omtrent Grand Theft Auto V komen. Zo zal het Amerikaanse tijdschrift GameInformer, maar liefst 18 pagina's besteden aan GTA5 en zullen daarnaast ook veel nieuwe screenshots (en een mogelijke trailer) volgen. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het nadeel van PC Gaming is natuurlijk ook dat er veel piraterij plaatsvind. Maar dit kan je natuurlijk weer bestrijden door gebruik van serial keys of iets in die richting. Iemand anders zei het eerder ook al als je iets op de PC uitbrengt zullen natuurlijk mensen ervoor kiezen om hem niet op de console te kopen maar illegaal te downloaden. Al ben ik bij een spel als GTA V er niet echt van overtuigt dat dit zoveel mensen zullen zijn dat ze er echt iets van zullen merken.

Ik download ook wel eens iets illegaal voor de PC om het te testen als een soort van langere demo. Als ik het leuk vind dan koop ik het voor de PlayStation 3 en als ik het niet leuk vind verwijder ik het spel gewoon van mijn pc en heb ik mijzelf een miskoop bespaard.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Alleen hoop ik niet dat GTA V een half jaar uitstel krijgt net als bij GTA IV het geval was, 1 omdat iedereen toch wel wacht op de nieuwe GTA en 2 omdat 2K ook Bioshock Infinite heeft in feb of maart volgend jaar zeg ik uit mijn hoofd. Ik vind lente 2013 snel, al kan GTA V m'n niet gauw genoeg uitkomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kijk, dit is feestelijk nieuws, daar mag op gedronken worden biertje.gif

Inderdaad ... Zal wel weer 6 maanden later komen. Weer extra werk voor de WikiGTA medewerkers om alle lage kwaliteit screenshots van PS3/XBox naderhand te vervangen.

Ik denk dat wij, de PS3- en Xbox360 medewerkers, maar geen screens moeten gaan plaatsen, puur om de PC-gamers in het ongewis te laten ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ach de roddel ging al een tijdje de ronde natuurlijk en ik denk zelf dat hij voor 31 maart gaat komen anders mag Take Two aan hun aandeelhouders gaan uitleggen waarom ze 750miljoen minder winst maken als verwacht en aangezien de lente 21 maart tot 20 juni loopt is de kans dus nog wel redelijk. aan de andere kant zou R* R* niet zijn als het spel niet later nog eens zouden uitstellen. Joriz geef je bron eens vrij zo een bron kan ik ook wel gebruiken als game redacteur. want de pr man van Rockstar NL is niet de snelste.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad ... Zal wel weer 6 maanden later komen. Weer extra werk voor de WikiGTA medewerkers om alle lage kwaliteit screenshots van PS3/XBox naderhand te vervangen.

Ik zie niet in waarom dat extra werk zou opleveren? Die PC-screenshots moeten toch gemaakt worden, de oude even vervangen duurt heus niet zo lang.

Voor de mensen die trouwens geïnteresseerd zijn in vrouwelijk schoon: de dame die model heeft gestaan voor de vrouw in het artwork heet Kate Upton.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ach de roddel ging al een tijdje de ronde natuurlijk en ik denk zelf dat hij voor 31 maart gaat komen anders mag Take Two aan hun aandeelhouders gaan uitleggen waarom ze 750miljoen minder winst maken als verwacht en aangezien de lente 21 maart tot 20 juni loopt is de kans dus nog wel redelijk. aan de andere kant zou R* R* niet zijn als het spel niet later nog eens zouden uitstellen. Joriz geef je bron eens vrij zo een bron kan ik ook wel gebruiken als game redacteur. want de pr man van Rockstar NL is niet de snelste.

Het nieuwsbericht staat net zo hard op de site van Rockstar Games hoor en GtaGames is erkent als officiële GTA fansite en daarom ontvant Joriz het misschien wel van iemand anders dan waar jij contact mee hebt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ten 1e, wat een mooie meid. Ook al is ze getekend. :puh:

Ten 2e. Wat ben ik blij om eindelijk te weten wanneer gta V ongeveer zou komen. Ik was zo bang dat het in de zomer/herfst van 2013 zou komen. :puh: Kijk al uit naar het volgende nieuws van IV. :D Hopelijk een nieuwe trailer, informatie over het verhaal, personages en wat verbonden dingen met oude gta's.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het wordt dus naar alle waarschijnlijkheid oktober? (met de traditionele uitstelperiode erbij genomen)

Haha, altijd kritisch, good old Sven! :puh: Ik heb er alle certrouwen in dat de beloftes dit keer worden waargemaakt hoor! Hoeveel uur denk je dat de Houser-broertjes zelf al hebben besteed aan de bijna-af versie van de singleplayer? Ik heb er zin in!!! :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Super nieuws dit, ik kan niet wachten. Ik game echt nooit meer, maar ik vrees dat daar dus verandering in gaat komen! Ik ben wel benieuwd of de game nog uitgesteld gaat worden, want dat zie ik nog wel gebeuren!

En waarom staat er nou nooit een knappe vent op zon poster? Tss..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...