Jump to content
Joriz

GTA V komt lente 2013!


Zojuist heeft Rockstar Games ons per mail op te hoogte gesteld dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 uitkomt voor Playstation 3 en Xbox 360 (geen PC dus). Volgens Rockstar North is GTA5 de grootste en meest ambitieuze GTA titel tot nu toe. GTA5 speelt zich zoals reeds bekend was in de stad Los Santos (parodie op Los Angeles) af en in een levende omliggende omgeving van bergtop tot de diepte van de oceaan (kan je weer aangevallen worden door haaien of duiken?!?).

gallery_1_5_197998.jpg

Zoals Rockstar Games ook al eerder aankondigde zal er in november 2012 veel nieuwe informatie omtrent Grand Theft Auto V komen. Zo zal het Amerikaanse tijdschrift GameInformer, maar liefst 18 pagina's besteden aan GTA5 en zullen daarnaast ook veel nieuwe screenshots (en een mogelijke trailer) volgen. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

EDIT: Take Two is overigens vandaag ook weer met nieuwe kwartaalcijfers gekomen: http://ir.take2games...2068&highlight=

Ze verwachten veel winst in fiscaal jaar 2014 (begint op 1 april 2013) door GTA V

Bij de meeting van gisteren hebben ze de cijfers van fiscaal jaar 2013 dan ook teruggeschroefd van 1.8 miljard naar 1.2. GTA V zou dus ook niet de laatste tien dagen van maart komen (die ook nog in de lente vallen). Al vind ik nu ook niet dat ze het drastisch teruggeschroefd hebben, misschien komt het gewoon wel op 31 maart of zo?

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind je het gek? Ik ben zelf PC en console gamer, maar ik word gek van jankende PC'ers. Kom op zeg, als je een aantal van die comments leest. Wel een PC kopen voor 3000 dollar, maar geen PS3/XboX360 kunnen kopen? Wie koopt er dan nu ook al een PC speciaal voor GTA V... Ik wou eerst ook een nieuwe PC kopen voor GTA V, maar ik heb ook wel een PS3, omdat de PC die ik nu heb (2008) alles misschien kan draaien op low, en GTA V waarschijnlijk niet eens kan draaien. Die nieuwe PC komt er bij mij over een jaartje toch wel, want ik wil graag ook eerst de systeemeisen afwachten. Nu eerst maar special/limited edition GTA V voor de PS3, en over een jaar hopelijk een nieuwe PC met GTA V. Want ik heb mijn voorkeur toch bij de PC liggen...

Ik heb mijn (gaming)PC 3 maanden geleden wel gekocht met het oog op GTA V. En ik snap prima dat de 'jankende' PC'ers (waaronder ikzelf) graag een PC versie van GTA V willen. En wie heeft het over niet 'kunnen' kopen? Ik vind gamen op een PC erg fijn, en heb een hekel aan controllers. Daarom vind ik het ook waanzin om speciaal een console aan te schaffen voor 1 game. Meestal is het dus vooral niet 'willen' kopen. Daar komt nog bij dat er mensen zijn (ik zeg niet dat ik er zelf bij zit) die graag met mods spelen, waarvoor nou eenmaal een PC versie genoodzaakt is.

Ik vind de comments van sommige console gebruikers overigens 10 keer triester dan de comments van de PC gamers.

Ik snap ook best dat je die wil. Maar heeft R* gezegt dat die er niet komt, dan? Er is volgens mij meer bewijs dat er een PC-versie komt, dan dat er geen komt. Dus dan vraag ik me af: wat zit je nou te zeuren? We hebben allemaal bijna één jaar gewacht. Heb een beetje geduld. We willen allemaal meer info. Zelfs ik heb getwijfeld door speculaties, of hij niet op de Nex-Gen consoles uitkomt. Waarom weet ik niet, want dit was uiteindelijk wel heel erg onwaarschijnlijk geweest ;)

Over dat kunnen kopen: Ik las een aantal reacties van mensen die ongeveer de beste game pc in huis hebben, en dan zeggen dat ze geen PS3 kunnen kopen, om bv. financiële redenen. En dat vind ik dan een beetje dubbel...

En sowieso vind ik het ook vreemd dat je een PC koopt, met het oog op GTA V, terwijl je niet eens zeker weet of hij überhaupt op de PC komt. Dat is ook de reden waarom ik wacht met een nieuwe PC. Ik kan me nog wel voorstellen dat je hem ook voor een andere game koopt, waarvan wel zeker is dat die op de PC verschijnt...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh, geen pc.

*springt uit raam*

Inderdaad ... Zal wel weer 6 maanden later komen. Weer extra werk voor de WikiGTA medewerkers om alle lage kwaliteit screenshots van PS3/XBox naderhand te vervangen.

gewoon wachten met screenshots, bij de pagina's van chinatown wars stonden ook heel lang geen screenshots.

OT: YES YES EINDELIJK HET IS ZOVER!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap ook best dat je die wil. Maar heeft R* gezegt dat die er niet komt, dan? Er is volgens mij meer bewijs dat er een PC-versie komt, dan dat er geen komt. Dus dan vraag ik me af: wat zit je nou te zeuren? We hebben allemaal bijna één jaar gewacht. Heb een beetje geduld. We willen allemaal meer info. Zelfs ik heb getwijfeld door speculaties, of hij niet op de Nex-Gen consoles uitkomt. Waarom weet ik niet, want dit was uiteindelijk wel heel erg onwaarschijnlijk geweest ;)

Over dat kunnen kopen: Ik las een aantal reacties van mensen die ongeveer de beste game pc in huis hebben, en dan zeggen dat ze geen PS3 kunnen kopen, om bv. financiële redenen. En dat vind ik dan een beetje dubbel...

En sowieso vind ik het ook vreemd dat je een PC koopt, met het oog op GTA V, terwijl je niet eens zeker weet of hij überhaupt op de PC komt. Dat is ook de reden waarom ik wacht met een nieuwe PC. Ik kan me nog wel voorstellen dat je hem ook voor een andere game koopt, waarvan wel zeker is dat die op de PC verschijnt...

Ten eerste heb ik me nooit echt direct zorgen gemaakt of het voor de PC zou komen. Wetende dat het waarschijnlijk voor R* niet uit zou kunnen om het niet voor de PC te releasen, plus dat veel trouwe fans (waaronder ik) zeer teleurgesteld zouden zijn in R*. Echter vroeg ik me wel af waarom ze niks zeiden over de PC versie en ik hoopte op meer info daarover. Dit is me uitgelegd door VWO'er (bedankt daarvoor). En ik heb zeker weten geduld, volgens mij associeer je mij (onterecht) met de opdringerigere PC fans die R* z'n inbox volspammen met de vraag of GTA V ook voor de PC komt. Dus geduld (en vertouwen) heb ik zeker. Al één jaar.

Over die PC: ik was zeker al van plan om een goede gaming PC te kopen. Ook ging ik er vanuit, en dat doe ik nog steeds, dat GTA V zal worden gereleased voor de PC. Redenen staan hierboven uitgelegd.

En over dat kopen: dat zal best kunnen. Dat vind ik persoonlijk ook raar. Ik weet toevallig gewoon dat er genoeg mensen (zoals ik) geen console komen omdat ze er geen behoefte aan hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Es werd Zeit. Oh, PC Gamers, ik snap dat jullie (en ik) het erg vinden dat we wat later komen, maar kijk het zo; wij krijgen deze keer waarschijnlijk geen directe port, maar meer iets als bij MP3 =D

Toch nog iemand die iets positiefs over de PC-versie zegt, alleen jammer dat GTA IV op de PC ook pas na 6 of 7 maanden uit kwam en het een bar slechte port was.

Maar heb er zeker zin in, heb hem in november 2011 al gepreorderd dus als ik nog even moet wachten omdat hij toch word uitgesteld is dat geen probleem..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar zal heus wel zijn eigen draai eraan maken en het lijkt me dan niet reeël dat die kaart hierboven (bijna helemaal) wordt nagebootst. Ook Los Santos zal, denk ik, niet exact lijken (qua vorm) op het echte Los Angeles.

Rockstar Games zal er allicht een eigen draai aan geven, maar het zal dus grotendeels worden nagebootst, mochten de geruchten kloppen! :) Bewerkt: door Swiggers

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap ook best dat je die wil. Maar heeft R* gezegt dat die er niet komt, dan? Er is volgens mij meer bewijs dat er een PC-versie komt, dan dat er geen komt. Dus dan vraag ik me af: wat zit je nou te zeuren? We hebben allemaal bijna één jaar gewacht. Heb een beetje geduld. We willen allemaal meer info. Zelfs ik heb getwijfeld door speculaties, of hij niet op de Nex-Gen consoles uitkomt. Waarom weet ik niet, want dit was uiteindelijk wel heel erg onwaarschijnlijk geweest ;)

Over dat kunnen kopen: Ik las een aantal reacties van mensen die ongeveer de beste game pc in huis hebben, en dan zeggen dat ze geen PS3 kunnen kopen, om bv. financiële redenen. En dat vind ik dan een beetje dubbel...

En sowieso vind ik het ook vreemd dat je een PC koopt, met het oog op GTA V, terwijl je niet eens zeker weet of hij überhaupt op de PC komt. Dat is ook de reden waarom ik wacht met een nieuwe PC. Ik kan me nog wel voorstellen dat je hem ook voor een andere game koopt, waarvan wel zeker is dat die op de PC verschijnt...

Ten eerste heb ik me nooit echt direct zorgen gemaakt of het voor de PC zou komen. Wetende dat het waarschijnlijk voor R* niet uit zou kunnen om het niet voor de PC te releasen, plus dat veel trouwe fans (waaronder ik) zeer teleurgesteld zouden zijn in R*. Echter vroeg ik me wel af waarom ze niks zeiden over de PC versie en ik hoopte op meer info daarover. Dit is me uitgelegd door VWO'er (bedankt daarvoor). En ik heb zeker weten geduld, volgens mij associeer je mij (onterecht) met de opdringerigere PC fans die R* z'n inbox volspammen met de vraag of GTA V ook voor de PC komt. Dus geduld (en vertouwen) heb ik zeker. Al één jaar.

Over die PC: ik was zeker al van plan om een goede gaming PC te kopen. Ook ging ik er vanuit, en dat doe ik nog steeds, dat GTA V zal worden gereleased voor de PC. Redenen staan hierboven uitgelegd.

En over dat kopen: dat zal best kunnen. Dat vind ik persoonlijk ook raar. Ik weet toevallig gewoon dat er genoeg mensen (zoals ik) geen console komen omdat ze er geen behoefte aan hebben.

Ok, maar het was niet de bedoeling jou te associëren als jankende PC'er. Ik bedoelde meer die mensen die nu zitten te zeuren en spammen op de R* site, want dat vind ik een beetje overdreven :puh: Had ik alle PC'ers bedoeld, dan had ik mezelf ook beledigd ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik bedoelde meer die mensen die nu zitten te zeuren en spammen op de R* site, want dat vind ik een beetje overdreven :puh:

Mee eens. Zelfs nadat R* zei dat ze zich op dit moment niet bezighouden met de PC versie, bleef men doordrammen -_-

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik bedoelde meer die mensen die nu zitten te zeuren en spammen op de R* site, want dat vind ik een beetje overdreven :puh:

Mee eens. Zelfs nadat R* zei dat ze zich op dit moment niet bezighouden met de PC versie, bleef men doordrammen -_-

Zulke mensen zal je altijd houden, en die zullen helemaal weer opkomen als de console versie is gereleased, maar ik denk dat R* er niet veel naar zal omkijken, ze weten toch wel dat iedereen de game gaat kopen, of de game nu 3 maanden later word gereleased of niet.

Het is nu ''gezeik'' maar als R* straks een goede PC-versie heeft hoor je ze ook niet meer.

Bewerkt: door Venzio

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

maar ik denk dat R* er niet veel naar zal omkijken

Inderdaad. Alsof ze even snel een PC versie in elkaar flansen voor een stel zeurende en meestal ook aandachtzoekende mensen. Ze bepalen zelf of ze 'm maken of niet, en ze weten heus dat er een hele groep PC gamers met smart wacht op deze versie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...