Jump to content
Joriz

GTA V komt lente 2013!


Zojuist heeft Rockstar Games ons per mail op te hoogte gesteld dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 uitkomt voor Playstation 3 en Xbox 360 (geen PC dus). Volgens Rockstar North is GTA5 de grootste en meest ambitieuze GTA titel tot nu toe. GTA5 speelt zich zoals reeds bekend was in de stad Los Santos (parodie op Los Angeles) af en in een levende omliggende omgeving van bergtop tot de diepte van de oceaan (kan je weer aangevallen worden door haaien of duiken?!?).

gallery_1_5_197998.jpg

Zoals Rockstar Games ook al eerder aankondigde zal er in november 2012 veel nieuwe informatie omtrent Grand Theft Auto V komen. Zo zal het Amerikaanse tijdschrift GameInformer, maar liefst 18 pagina's besteden aan GTA5 en zullen daarnaast ook veel nieuwe screenshots (en een mogelijke trailer) volgen. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dan vraag ik me af, wat jij hebt gedaan om dat soort dingen niet te weten te komen. Het is logisch dat als jij WikiGTA raadpleegt, of het GTA IV-forum leest, er na de release redelijk veel van de verhaallijn te lezen valt. Daar kun je gewoonweg niet omheen, hoe graag je ook zal willen. Uiteraard zullen we zo veel mogelijk met spoilers taggen in het GTA V-forum, zodra het spel uit is (ook al zijn er in zo'n beetje ieder topic wel spoilers te vinden).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vervelend voor de PC gamers maar het is natuurlijk niet de eerste keer. Ik hoop dat ze bij GTA V eventuele DLC gewoon op beide platformen uitbrengen en niet dat gezeik met die exclusieve DLC. Daar word ik pas helemaal flauw van. En die telefoon is een persiflage richting Apple ? Cherry?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik me net bedenkt, als ze nu nog geen pc versie hebben, waar zijn die prachtige screenshots dan van gemaakt???

Ik denk sowieso niet dat ze direct van de game genomen zijn. Ze zullen er ook vast wel een versie van het spel op de PC hebben, want het maken van het spel zelf gebeurt ook op de PC.

En anders is er vast wel iets om screenshots te maken op een console, maar nogmaals, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de shots direct van de game genomen zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9.jpg

Oordeel voor jezelf. Dit is één van de eerste screenshots van GTA IV maar ik heb nou niet het idee dat ze hem op een extreme manier bewerkt hebben of iets in die richting. Is altijd leuk de eerste screenshots bekijken van een spel wat al ff uit is en waar je veel details van kent. Zo zie je op de onderstaande foto dat Niko er toch wel heel slecht uit ziet.

5.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerst was het enthousiasme er tot ik las dat het eerst op de consoles uitkomt. Mijn verwachtingen dalen dan weer enorm.

1. Wij moeten weer langer wachten.

2. Een port van de consoles naar de PC is zelden goed.

Achja diegene met één van deze consoles, veel plezier in de lente!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...