Bodemloos Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik hoop sowieso Vice City nog een keer en ik wil in gta een keer een stukje Mexico zien. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 In een vlaag van lichte verveling en verwondering rond de vraag: "Wat als..." kwam dit eruit: De namen zijn misschien wat goedkoop gekozen, maar ik vind het wel leuk zo [table=header]GTA-naam|Werkelijkheid Marshall City|Brussel La Hexagon|La Pentagon Fowlshire|Ganshoren Achmea|Sint-Agatha-Berchem Cabsfriar|Thurn 'n Taxis Basilica|Koekelberg Horta|Simonis Milsan 'n James|Sint-Jans-Molenbeek Westcreek|Beekkant, Gare de l'Ouest Chelsea|Anderlecht Upton on Ivy|Neder-Overheembeek IDA|NATO, Evere Ansphilla|Josaphat Salanda|Schaarbeek Ils La Chapelle|Oud Kapelleke Messier|Meiser Downtown|Quartier du Nord Leila Park|Square Maire-Louise Ruby|Diamant Saint Joseph's 'n Prosper|Sint-Joost-ten-Noode Centennial Square|Cinquantenaire Finance|RAC Lex Lane|Rue de La Loi Festerditch|Etterbeek Messeroth|Merode Victoria|Woluwe Guillemins|Sint-Gillis Elmyard|Elsene Sigma Yield|Delta Vorming Newberry|Oudergem Beechwood|Vorst Ufforth|Ukkel Chamberlain|La Chambre Strongwoods|Watermael-Bosvoorde[/table] (die post verdient meer dan 1 pagina) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Zoiets kan ik natuurlijk ook wel proberen voor steden als Londen en Parijs (ken ik niet zo goed als Brussel, maar het gaat wel) Toch een kleine verklaring: de oranje bolletjes zijn metro-stations :3 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 (bewerkt) Zoiets kan ik natuurlijk ook wel proberen voor steden als Londen en Parijs (ken ik niet zo goed als Brussel, maar het gaat wel) Toch een kleine verklaring: de oranje bolletjes zijn metro-stations :3 Nou met de metro-map van Londen wens ik je veel succes. Het is erg leuk bedacht en gemaakt. Al zijn de plaats/wijknamen overal in België eigenlijk al niet te overtreffen qua double entendres. *uche* Aarschot *uche* Bewerkt: 1 november 2012 door SpacyColours Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Mij lijkt Londen wel leuk! Maar dan ook echt heel Londen! Maar Miami, DC, of Amsterdam is ook goed! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Grrr, kon je dat niet eerder zeggen? Nu is het enkel Londen van Kensington tot Stratford en Paddington tot Greenwich [table=header]GTA-naam|Werkelijkheid Teyside Banks|Londen Tey|Thames Yale Station|Paddington Station Blackpool Gate|Lancaster Gate Jackal Street|Bond Street Cambridge Street|Oxford Street Earl's Junction|King's Cross, Euston Liberty Boulevard|Chancery Lane Guardian's Marina|Angel Gothan Square|Barbican St Steve|St Paul's Compton High|Hoxton Lacksmath North|Shoreditch High Blackchurch|Whitechapel Downtown|The City Wopping Hollows|Shadwell Avon's Edge|Stratford Cadwell's Belt|Stepney Green Brimstone Quay|Limehouse Langhail's Drop|Langdon Park Mexico Point|Poplar, Canada Square Eagle Harbour|Canary Wharf Shelten Park|Hyde Park Vesta Circle|Piccadilly Circus Redbound|Trafalgar Square Hen's Quarter|Covent Garden, Leicester Square Chedhan|Buckingham Palace Fassinten|Kensington Cathedral Bank|Westminster Theatre Square|Kensington South Sellisbury|Clapham Shansea|Battersea Rover|Vauxhall Hapskeys|Loughborough "O" O' Tey|London Eye Gembloux|Waterloo Mirrorlite|Southwark, Tower-Shard Ashire|Borough Rhinoforth|Elephant & Castle Faith park|Southwark Park Cape Mexico|Canada Water Mount Norway|Denmark Hill Hockney|Surrey Saillinham|Peckham Wackinborough|Greenwich[/table] Ik heb wel nog een ideetje voor 1 leuk kaartje, maar niet nu Reageren
xoex23 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Leuk gemaakt, maar hoe lang ben je hier eigelijk mee bezig? En als je dan toch zin hebt, maak ook Washington even Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Oow, zoiets duurt maar 30-60 minuten als je de stad wat kent. Washington moet dan wel vrij interessant zijn, Baltimore bijgerekent of enkel de District of Colombia? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Zoiets kan ik natuurlijk ook wel proberen voor steden als Londen en Parijs (ken ik niet zo goed als Brussel, maar het gaat wel) Toch een kleine verklaring: de oranje bolletjes zijn metro-stations :3 Centenal Square is dat park bij Simons Leopold II station zeker? Haha Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Cinquentenaire ligt inderdaad dicht bij Station Luxemburg (Leopold), maar metrostation "Simonis Leopold II" is aan de andere kant van de stad Er lijken toch veel mensen te zijn die een GTA: Europa willen als ik de stemming zo zie :o Reageren
Maarten11 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Amsterdam ff de criminaliteit van ons Nederlandse volkje naar boven halen Ik vind sowieso dat Vice City nog een keer terug moet komen in GTA. Maar ik denk dat dat in de toekomst wel gaat gebeuren. Iedere stad/staat heeft nu een metamorfose ondergaan, behalve Vice City. Het lijkt me ook wel leuk als er in de toekomst een GTA komt waarbij Liberty City, Vice City en San Andreas aan elkaar verbonden zijn en dat je eigenlijk een soort GTA versie krijgt van de VS. Reageren
Vahnstad Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Ga ook eens een mapje maken van een Zuid-Amerikaanse stad waar GTA zich ooit eens moet afspelen Straks, morgen of later deze week post ik hem. Reageren
TheBro Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Ik heb gestemd op Mexico City als naar mijn keuze nieuwe locatie. Hier is natuurlijk veel misdaad, en er valt allicht een verhaaltje op te baseren. Verder is het de smerigste grote stad (qua afval ) van de wereld, dus dit lijkt mij wel een leuk terrein. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ik heb alles aan geklikt. Maar met de onderste rij mocht je maar 1 aanklikken dus toen had ik Miami gedaan. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Eigenlijk vind ik alles prima... Zolang het maar voorlopig niet weer Liberty City is, want dat heb ik nu wel gezien. Ik hoop nog steeds dat het LS is in eerste instantie, en dan DLC met LV en SF (of iig, uitgebreide versie). Weet dat het tamelijk onrealistisch is, maar anders zou ik nog steeds graag een keer LS en SF krijgen. Uiteraard ook Vice City (Miami), wat een heerlijk gebied is dat. Maar buiten dat vind ik eigenlijk alles prima! Zolang Rockstar het GTA stijl houdt, is het best Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.