Jump to content

Waar moet GTA zich nog eens afspelen ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Detroit, bedenk ik me nu, met zijn hedendaagse vergane-glorie-auto-industrie, lijkt me trouwens ook wel een leuke setting voor een GTA. Helaas geen keuze in de poll.. puh2.gif

Zelf hoop ik vooral op San Fierro. Heb dat altijd al de meest interessante GTA-stad gevonden en dat zal ook wel zo blijven. Niet dat ik het erg zou vinden om het ergens anders te zien, maar toch liever San Fierro dan ergens anders. Of het moet Detroit in verval zijn, dat lijkt me ook wel een interessant concept. Het verbaast me toch lichtjes dat die optie (tesamen met Philadelphia) niet in de lijst staat. Want Philly zou natuurlijk ook perfect zijn.

Great minds think alike.

Atlanta zou ook nog een goede optie zijn. Sprawlanta is 's werelds slechtst geplande stad qua oppervlakte en dus de geculmineerde materialisatie van de Amerikaanse cultuur.

In feite had die er bij moeten staan. Vergeten of wel geredeneerd dat het bij Chicago area hoorde, omdat als Detroit in een game zal zitten, dat die zeker met Chicago zal vergezeld zijn. Philadelphia ken ik dan weer wat minder persoonlijk.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

17

• FcUtreg4Life

6

• Vahnstad

5

• SpacyColours

5

Geplaatst:

Hopen op Mexico-City zo'n mooie setting, gangwars, drugskartels en drugs dealen laten we daar op hopen...

Maar ik denk dat het Vice City wordt, want dat was zo lang afwezig geweest in de GTA-serie.

• 4 weken later...
Geplaatst:

In Nederland lijkt mij wel erg leuk of ergens anders in Europa. Misschien is een Aziatisch land ook wel leuk.

Geplaatst:

Er staan geen opties bij de poll? Anyway, van mij mag een volgende GTA zich wel weer in een zonnig gebied met palmbomen afspelen. Dit hoeft niet meteen Vice City te zijn.

Geplaatst:

Hawaii lijkt me best interessant, namelijk een soort van spin-off zie ik er best wel passen. R* gaf inderdaad aan enkel de Verenigd Staten te willen nemen qua locatie, dus dat klopt nog wel voor Hawaii, terwijl het toch geen typische, Amerikaanse stad (staat, eigenlijk) is.

hawaii_all.gif

Oahu-Hawaii-Map-2.mediumthumb.jpg

Geplaatst:

Hawaii lijkt me best interessant, namelijk een soort van spin-off zie ik er best wel passen. R* gaf inderdaad aan enkel de Verenigd Staten te willen nemen qua locatie, dus dat klopt nog wel voor Hawaii, terwijl het toch geen typische, Amerikaanse stad (staat, eigenlijk) is.

hawaii_all.gif

Zo.. Dat ziet er helemaal niet zo slecht uit. Is mooi tropisch en een groot gebied waar je je kan uitleven. Qua eiland lijkt het alleen wel redelijk op Los Santos. Aangezien dat ook zo'n soort eiland is met een grote stad en een strand.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

hawaii_all.gif

Zelf als die-hard Test Drive Unlimited (2) speler, welke op Oahu afspeelde, lijkt mij dit geen goed idee.

Oahu is een stuk kleiner met 1600m2, dan Hawaii met zo'n 10500m2, terwijl Oahu een van de hoogte populatie heeft van pakweg 80%.

Zoals je op de kaart ziet(wat Oahu is en niet Hawaii), zijn er maar twee echt bebouwde gedeeltes namelijk noord en zuid, en centrum, west en oost zijn wat matiger, haast dorp achtig, maar de afstanden ertussen zijn erg groot.

In TDU1 had je een race waarmee je rondom het eiland rijdt, is ongeveer 200km(schaal 1:1) en ik deed er ongeveer 50minuten over met een gemiddelde snelheid van pak en beet 250km/u.

Denk dat dit in een GTA teveel van het goeie is, TDU(2) is veelal gebruikt om lange afstanden te cruisen maar veel GTA spelers hebben hier niks mee.

Ook heb je in Oahu/TDU veel ongebruikte stukken, ook te zien op de map en gezien dat mensen nu al klagen over GTA 5 en zijn woestijn, lijkt mij dit ook niet zo handig.

Waar ik wel voor ben, is eventueel zoiets als Oahu komt(of wat dan ook), maar dat de snelheden van voertuigen ook omhoog worden geschroefd.

Ik stoor mij eigenlijk al heel lang dat voertuigen in GTA niet echt snel zijn, topsnelheid ligt gewoon te laag.

Rij je met een opgefokte adder, lijkt het alsof je 170 rijdt terwijl het overige verkeer 130 lijkt te rijden, snelheidsbeleving ligt absurd laag.

Acceleratie wat trager, topsnelheid wat hoger en grip wat minder, zodat je niet overal volgas kan rijden maar ook met beleid moet rijden.

Beetje alles in proportie brengen zeg maar, zodat supercars ook echt supercars zijn en boodschappenwagentjes als boodschappenwagentjes rijden en dus niet supercars als boodschappenwagentjes en boodschappenwagentjes als supercars.

Wel stem ik sowieso in voor palmbomen en strand ala Vice City :sigaar:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Ik krijg de peiling niet te zien?

KlzgmCb.png

Ik zou gaan voor San Fransisco, vanwege de sfeer.

En vervolgens de trams ook bruikbaar maken :).

Geplaatst:

Ik hoop op het zuiden van Florida.

Met als grote stad Miami (met Fort Lauderdale)

Een beetje natuur van de Everglades erbij met natuurlijk krokodillen enzo.

Eigenlijk jammer dat Cape Canaveral te ver in het noorden hiervoor ligt. Hadden wel leuke missies kunnen afspelen.

Geplaatst:

Ik hoop op het zuiden van Florida.

Met als grote stad Miami (met Fort Lauderdale)

Een beetje natuur van de Everglades erbij met natuurlijk krokodillen enzo.

Zou heel nice zijn! Kom redelijk vaak in Miami! :D

Eigenlijk jammer dat Cape Canaveral te ver in het noorden hiervoor ligt. Hadden wel leuke missies kunnen afspelen.

Dat maakt toch niet uit :7

Ik zou heel graag, hoe onwerkelijk het is, Amsterdam willen zien!

Daarom ben ik ook bezig met een concept GTAmsterdam ;)

Geplaatst:

Florida. Waarom?

* Veel verschillende landschappen.

* Offroad events in the Grand Canyon /death valley(woestijn)! (OMG EPIC!)

soort "the crew" maar dan beter! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...