Jump to content
Dutchy3010

Tweede trailer GTA V op 14 november om 17.00u!


gallery_1_5_141161.jpg

Vorige week donderdag werd aangekondigd dat, vanwege de orkaan Sandy, de trailer van GTA V vertraging heeft opgelopen. Nu kondigt Rockstar Games aan dat de nieuwe GTA V trailer op 14 november om 17:00 Nederlandse tijd zal komen!

Nog eventjes geduld dus, en dan kunnen er weer volop analyses plaatsvinden. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als we nou per scene van de trailer, 1 screenshot maken en dan dat op een topic zetten. Kan je dmv citeren makkelijk analayseren. Op het einde voegen we het samen en heb je een duidelijk overzicht

Joriz zal waarschijnlijk weer wel screencaps online gooien. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk dat ik sowieso eerst helemaal in m'n eentje ga analyseren... eerst de trailer 20 keer kijken, dan nog een keer maar dan echt frame voor frame en dan tuur ik alles af en dan zie ik alles eerst zelf. :)

School verpest dat :ch: Humff...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig ben ik die dag thui... ooow damn, waarom moest ik toch weer les hebben op die dag? Het is vele keren leuker om te samen met iedereen af te wachten dan achter af al die enthousiaste reacties te lezen, ik wil meedoen! :@

Misschien toch een goede reden om een dagje thuis te blijven :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is natuurlijk mooi nieuws. Nu hebben we tenminste iets om naar uit te kijken. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe trailer. Ik denk dat ik na Hey kijken van de trailer alleen maar meer zin heb in het spel te spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk iets om naar uit te kijken. :D

Ja, 8 november is nu niet bepaald een datum om naar uit te kijken. Wie wil 18 pagina's info, waar je geen moeite voor moet doen en dat sowieso juist is ipv een trailer waar men de meest idiote dingen uitvist en waar je uiteindelijk nog 0% zeker weet

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk het nieuws waar we allemaal op gewacht hebben. :D

Ik ben echt benieuwd naar wat we zoal te zien gaan krijgen, hopelijk wordt het in ieder geval een lekker volle trailer met (hopelijk) een heleboel secrets erin, zodat we weer even zoet zijn met trailer #2. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ga jij weer zo'n uitgebreide trailer-analyse maken, Jesperkaj? :)

Bij Death Incorporated hebben we de eerste trailer ook uitgebreid geanalyseerd -> Klik

Dit retweete (de officiële) Rockstargames. We krijgen dus ook een Q&A?!?!

Volgens mij retweet Rockstar elke tweet waar een van de games in wordt genoemd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...