Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?


BelgiumRedDevils

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

  1. 1. Maximum 1 antwoord.

    • Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74


Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    10

  • Kenny-Petrovic

    9

  • BelgiumRedDevils

    9

  • Phoenyxar

    8

Ik denk dat ik voor Michael ga, hij lijkt mij op het eerste gezicht het vetst. Alhoewel Trevor ook wel cool lijkt, vooral om zijn woonplaats. Ik denk dat ik het spel 3x ga uitspelen, elk personage een keer.

Eerst moet het maar op de PC uitkomen :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

dit slaat eigenlijk nergens op want je moet als alle drie spelen om het spel uit te spelen, en een heleboel missies speel je met alle drie de personages. alleen in free-roam modus kun je kiezen. ik vind ze alle drie even vet, want ieder heeft zijn bijzonderheden die m leuk maken om mee te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen kunnen van de trailer & foto's afleiden op het eerste zicht! Zo vind ik Michael de beste omwille van dat hij een familie heeft, iets ouder is en waarschijnlijk Vice City muziek luisterd en omdat hij in een kast van een villa woont.

Wat ik vind is dat er niet hoeft gezegd worden dat dit topic nutteloos is want er zijn andere topic's die nog nuttelozer is dan deze (volgens sommige hier)!

Dus i.p.v je mening te geven over dit "(nutteloze)" topic, zeg dan beter welke personage je het Liefst zou spelen en waarom...

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra ik begonnen ben (zoals waarschijnlijk iedereen) vanuit Michael ga ik direct met Trevor spelen. Voorname omdat gezegd is dat hij de meest gestoorde is van de drie. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn one liners als ik mensen omver ploeg met een vrachtwagen, of gewoon bruut kapot stamp (zie trailer) en zo'n dingen. En als ik dat even gedaan heb, ga ik Michael en Franklin verder verkennen :3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...