Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?


BelgiumRedDevils

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

  1. 1. Maximum 1 antwoord.

    • Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74


Recommended Posts

Ik zou eerder Michael kiezen, daarna Franklin en laatst trevor.

Maar deze mannen hebben allemaal eigen vaardigheden denk ik, voorbeeld dit zou wel een kunnen zoals "Trevor kan beter omgaan met bikes etc, Michael vliegtuigen en Franklin motors en race autos"

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    10

  • Kenny-Petrovic

    9

  • BelgiumRedDevils

    9

  • Phoenyxar

    8

Geen idee nog, dat ga ik pas beoordelen als ik het spel heb. :puh:

@AOSY86: Trevor kan beter omgaan met bikes en Michael met vliegtuigen? Heb je het gelezen? :puh: Trevor is een "former military pilot", welke toegang geeft tot vliegtuigen vanaf vroeg in het spel ("with access to plains from verly early on"). Of: "Since Trevor is a former war veteran with flight experience, you just need to find a plane to fly it". Daarnaast staat dat Michael de fiets pakt (omdat zijn vrouw de auto heeft): "With the car gone, Michael grabs a bicycle out of the garage". Dus sowieso niet die verdeling. :clown:

Maar ik zou wat betreft persoonlijkheid -denk ik- Michael kiezen. Maar ik hield zo van vliegen in SA, dat Trevor ook veel gespeeld gaat worden. Het is, zoals ik hierboven al zei, echt nog niet te bepalen. Dat hangt van het verschil in persoonlijkheid (waaronder humor en andere emoties) en kwaliteiten af.

Ben zeer benieuwd wat Rockstar heeft gemaakt (gaat maken) van deze verdeling. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk is het niet zo dat ik een character moet kiezen door zijn vaardigheden, ik wil gewoon met degene spelen die ik het leukst vind. (tijdens free roamen) Zou een beetje lame zijn als je telkens moet wisselen om te kunnen fietsen, of om te vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk is het niet zo dat ik een character moet kiezen door zijn vaardigheden, ik wil gewoon met degene spelen die ik het leukst vind. (tijdens free roamen) Zou een beetje lame zijn als je telkens moet wisselen om te kunnen fietsen, of om te vliegen.

Ik denk wel dat je weer een soort vlieg certificaat moet hebben maar omdat één van de drie een oud militair vlieger is heeft hij deze al. Daarom zeggen ze dat als je in het begin al gebruik wilt maken van vliegtuigen dat je buiten de missies om gebruik moet maken van hem. Later zullen de anderen dit ook wel kunnen doen. Net zoiets als in San Andreas denk ik. Daar kon je ook niet in alle vliegtuigen als je nog niet naar de vliegschool was geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist wel wat hebben om verschillende kwaliteiten te hebben. Zoals het er staat kan je instant wijzigen in Free Roam. Dus heb je even zin om te vliegen, dan ga je naar Trevor. Heb je even zin om ruzie te maken met je vrouw, dan ga je naar Michael. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist wel wat hebben om verschillende kwaliteiten te hebben. Zoals het er staat kan je instant wijzigen in Free Roam. Dus heb je even zin om te vliegen, dan ga je naar Trevor. Heb je even zin om ruzie te maken met je vrouw, dan ga je naar Michael. puh2.gif

Ja maar als ik eenmaal begin met spelen, weet ik gewoon dat ik eentje toffer vind als de andere twee. En daar wil ik dan ook de hele tijd mee spelen. Maarja, wel zien wel hoe Rockstar dat gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, dat kan jij natuurlijk vinden. In mijn ogen is het wel een leuke afwisseling. Verandering van spijs doet teren. In SA heb je daar mods voor, en sommigen zijn echt heel populair. Ik denk dat ik er blij mee ga zijn, hoop voor jou dat Rockstar hier een goed evenwicht in heeft weten te vinden. :puh:

In het artikel wordt genoemd dat het "uit zoomt als bijvoorbeeld Google Earth", wanneer je switcht van speler. Hopelijk kan je dat dan ook skippen. Als je iedere keer een paar seconden moet wachten, kan dat echt heel vervelend worden op den duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ik hou dus totaal niet van mods. :7 (behalve dan SAMP)

En tsja, enige wat ik kan doen is inderdaad hopen dat Rockstar er iets leuks mee doet. (wat waarschijnlijk ook het geval zal zijn, het is Rockstar!)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp. Je loopt bijv. met Trevor in de woestijn, bij zijn trailer. Je switched naar Michael, die staat dan bij de Vinewood Sign en als je weer terug wilt naar Trevor en je doet het ben je ipv van het vinewood sign bij de trailer, waar je voor het laatst met Trevor speelde?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dus de vraag. Ik hoop dat Trevor ondertussen ook "door gaat" met wat hij aan het doen is. Dus dan kan hij ineens heel ergens anders zijn. Anders is het beetje onrealistisch. Ben ook erg benieuwd wat er gebeurt als je met Michael bij Trevor op bezoek gaat... Gaan ze een gesprek aan? Zie je Trevor wat doen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dus de vraag. Ik hoop dat Trevor ondertussen ook "door gaat" met wat hij aan het doen is. Dus dan kan hij ineens heel ergens anders zijn. Anders is het beetje onrealistisch. Ben ook erg benieuwd wat er gebeurt als je met Michael bij Trevor op bezoek gaat... Gaan ze een gesprek aan? Zie je Trevor wat doen? puh2.gif

Ben je bezig met een politie achtervolging met Trevor, switch je naar Micheal en zie je even later Trevor voorbij komen rijden met allemaal politie auto's erachteraan. Zou wel cool zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed dat Rockstar hier wel wat leuke grappen mee gaat uithalen, want zoiets meende ik ook in het artikel te kunnen lezen. Daarin werd gezegd dat je misschien versteld kon gaan staan van de activiteiten die ze erop na hielden, als je ze even niet aan het besturen was.. Oftewel, zou maniak Trevor Los Santos wel heel laten? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...