Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?


BelgiumRedDevils

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

  1. 1. Maximum 1 antwoord.

    • Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74


Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    10

  • Kenny-Petrovic

    9

  • BelgiumRedDevils

    9

  • Phoenyxar

    8

Ik denk inderdaad dat je off-mission niet in staat zult zijn om je "andere ik" (of te wel de andere hoofdpersonages) tegen te komen. Want anders krijg je problemen met het ruimte-tijdcontinuüm en dat willen we natuurlijk niet, dat snap je.

Wat me natuurlijk naar een ander idee brengt: Zul je in staat zijn om gewone personages tegen te komen? (puur om mezelf lekker tegen te kunnen spreken :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de 2 personages waarmee je niet aan het spelen bent gewoon in hun safehouses zullen zijn waar ze voor het laatst hebben opgeslagen. En dat de safehouse van het ene personage niet toegankelijk is voor de andere personages.

Toch zou het wel vet zijn als je de andere personages kunt tegenkomen. Dan loop je wel het risico (misschien) dat je de andere personages dood kunt rijden/schieten/wattanook. Krijg je ineens in je scherm: You killed Franklin! XD Maar dat risico kan ook leuk zijn. Dat betekent dat je op moet letten wat je doet.

Maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Denk dat we het eerste wat ik zei krijgen.

We zien het wel, we wachten af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meende in het artikel te hebben gelezen dat de overige hoofdpersonages (als in, degene die je niet bestuurt) wel eens zelf op avontuur konden gaan, of iets wat hieruit was af te leiden in ieder geval. Dit zou natuurlijk in lijn zijn met de rest van het realisme wat ze duidelijk in Los Santos willen stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze alledrie episch maar trevor is wel een lelijkerd xD maar dat je met hem al snel kunt vliegen is wel aantrekkelijk

Dan moet je hem juist spelen, dan zie je voornamelijk de achterkant. Anders kan je hem op straat tegen komen... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als we hadden moeten kiezen, dan had ik toch voor Michael gekozen, omdat hij me de neutraalste van de 3 lijkt, en hij misschien dus ook wel het meest verassendst uit de hoek zou kunnen komen. :puh:

Ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe het zal zijn om met 3 verschillende karakters te spelen. Hopelijk pakt Rockstar dit goed aan, al twijfel ik daar niet echt aan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nu dat ik er over nadenk moet Trevor wel een interessant speelbaar personage zijn. Tot nog toe zijn we nagenoeg gewoon dat ons hoofdpersonage slimmer is dan zijn geweldadige omgeving. Kijk maar naar Niko, Tommy, Luis, Johnny, Victor... deze zijn allemaal stuk voor stuk gevatter dan hun idiote medegangsters wat dan weer leidt tot leuke opmerkingen etc. Trevor daarentegen lijkt tot nog toe een lompe en ondoordachte redneck. Dat zou toch een interessant extra perspectief brengen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat me natuurlijk naar een ander idee brengt: Zul je in staat zijn om gewone personages tegen te komen? (puur om mezelf lekker tegen te kunnen spreken :puh: )

In sommige GTA's kun je alleen missies doen op bepaalde tijden zoals die van Ryder uit SA kun je alleen doen tussen 7 uur s'avonds en 5 uur in de ochtend, als ik het goed heb, wat inhoud dat hij overdag een baan o.i.d. had. Misschien dat dat in GTA V ook zo is, maar dat je die characters tegen kunt komen als ze niet beschikbaar zijn. Ik hoopte wel dat je in TLaD of TBoGT de andere protagonisten zou kunnen zien, dat ze kwamen langsrijden ofzo, dat hoop ik in GTA V ook. Maar Rockstar kennende gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren ;/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nou niet echt van overtuigt dat Ryder een baan zou hebben.. Ik denk dat jij doelt op de missie waarbij je een inbraak moet plegen. Dat gebeurd meestal s'nachts, gebeurd het niet snachts dan ben je volgens mij een inbreker met een IQ van een colablikje. Maar dit soort dingen zouden ze inderdaad wel in V kunnen stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nou niet echt van overtuigt dat Ryder een baan zou hebben.. Ik denk dat jij doelt op de missie waarbij je een inbraak moet plegen. Dat gebeurd meestal s'nachts, gebeurd het niet snachts dan ben je volgens mij een inbreker met een IQ van een colablikje. Maar dit soort dingen zouden ze inderdaad wel in V kunnen stoppen.

Ik meende dat het bij alle missies van Ryder was heur (behalve de missie "Ryder" zelf dan).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...