Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

1. 1. Maximum 1 antwoord.

• Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74

Recommended Posts

• Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TalkingPear

10

• Kenny-Petrovic

9

• BelgiumRedDevils

9

• Phoenyxar

8

Geplaatst:

Rednecken? :7

Ik ga denk het meest spelen met Micheal, hij spreekt mij wel aan op de een of andere manier.

Geplaatst:

Michael, de rest vind ik minder boeiend. Maar je speelt als alle 3 dacht ik, misschien zijn de andere hoofdpersonages wel interessanter dan ik nu denk. Maar ik ga zoveel mogelijk met Michael proberen te spelen in de eerste speelsessie.

Geplaatst:

Herkent niemand de locatie van dat artwork? Dat ligt links van Grove Street, bij de brug ^^.

Hier?

2aomfc.jpg

lijkt er wel heel veel op

Ik hoop dat R* er iets goeds van maakt, ben erg benieuwd hoe t werkt met 3 verschillende personages.

Kies toch voor Franklin, meer het CJ-gevoel van San Andreas :)

Geplaatst: (bewerkt)

Franklin natuurlijk. Het is veel realistischer dat je in die mooie stad genaamd Los Santos gebruik maakt van een negroïde gangster. Witte mensen hebben daar in de onderwereld niet zoveel macht nm. m.u.v. de latino's dan. Ook vind ik het veel leuker om met een jong iemand te spelen. Michael is zo'n oude dikke vetzak, ik vind het onrealistisch als zo'n oude kerel bijv. vlucht en over hekken klimt.

Als tweede heb ik Trevor, lijkt mij wel lachen met zo'n gekke malloot.

Derde zoals al bekend, Michael :ch:

Bewerkt: door IkBenMitch
Geplaatst:

Onrealistisch? Naar mijn idee is Michael breed, maar niet dik. Ofwel gespierd. Ook zijn er wel degelijk andere soorten mafia, zoals Los Angeles Crime Family. Natuurlijk kunnen witte mensen ook in LA veel macht hebben.. It's all about the money. ;)

Ik ga (mocht hij alsnog voor de pc komen.) voor alle drie.

Ik zal denk ik gaan afwisselen, de ene avond speel ik met Michael, dan de andere met Travor, dan weer met Franklin Enzovoort.

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

Bijna iedereen wil met Trevor gek doen en chaos creëren. Ben ik de enige de GTA meestal serieus speel? :7

Bijna iedereen wil met Trevor gek doen en chaos creëren. Ben ik de enige de GTA meestal serieus speel? :7

Nou iedereen doet wel eens gek :puh: jij niet dan?

Maar ik speel meestal serieus alleen heb ik soms behoefte om chaos te creeren :) Trevor lijkt daarom juiste persoon voor dat :)

Bewerkt: door AOSY86

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...