TalkingPear Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ga de poster pas halen als ik er tijd voor heb, moet ook nog nieuwe oortjes halen dus dan doe ik het dan wel. Had hem trouwens bij de Gamemania in Dordrecht besteld. Reageren
HA5H Geplaatst: 10 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren? Tuurlijk, anders weten ze toch ook niet of je het spel wel op de releasedag mee kan krijgen met eventuele goodies? In ieder geval: het moet kunnen. Reageren
Niiek Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren? Het kan wel maar dan moet je €5,- aanbetalen, had ik ook ;p Reageren
TalkingPear Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren? Het kan wel maar dan moet je €5,- aanbetalen, had ik ook ;p Vijf euro aanbetalen... Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren? Het kan wel maar dan moet je ¤5,- aanbetalen, had ik ook ;p Vijf euro aanbetalen... ...op zestig euro Reageren
Kratod Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Ik ga hem op datum gelijk kopen n.n ook heb ik van de C1000 van die korting coupon( 5,00). Wel jammer dat ik voor €60.00, maar 2 kan inleveren. Of het word FRS en anders gewoon bij Bol.com Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Haha ik werk bij C1000 en ik deel aan iedereen die zegeltjes uit maar ik heb er nooit bij nagedacht dat ik met zon volle spaarkaart nog eens korting kon krijgen op een game. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 (bewerkt) Gewoon bij bol.com. Zelfde als bij Max Payne: snel, en een normale prijs Toen ik die vrijdagmiddag in mei om 1 uur thuis kwam, lag Max Payne 3 al op mij te wachten Wacht wel eerst af of er ook een limited komt in Nederland, en of die überhaupt bij bol.com komt. Anders pre-order ik hem ergens anders... Bewerkt: 11 november 2012 door _Night-Men_ Reageren
thebig Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Heb voor mijn verjaardag een bon van 20 euro gekregen voor de fnac die een jaar geldig is, dus waarschijnlijk ga ik hem daar kopen. Zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Weet niet of ik ga pre-orderen. Het is een mooie poster, maar zonder zal ik ook wel overleven. En zo'n heel pakket moet ik ook niet direct hebben. Reageren
johnnnyboy15nl Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren? Het kan wel maar dan moet je ¤5,- aanbetalen, had ik ook ;p Vijf euro aanbetalen... ...op zestig euro Ik heb mijn posters ook even direct opgehaald, mijn pre-order staat al sinds November 2011. Ik heb de game al volledig aanbetaalt. Dus geen gezeur straks als ik hem afhaal XD Reageren
gta_rulez Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ik heb hem gepreorderd bij de de Bart Smit, dus ook mooi de poster meegekregen. Overigens kon je ook gewoon random gegevens invullen maar dit heb ik dus niet gedaan. Reageren
DonRoger Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Bol.com gaat het worden denk ik. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Heb net mijn poster bij Gamemania opgehaald, hoefde niet vooruit te betalen. Erg nice hoor, die poster... Reageren
Fedmas Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik wacht nog even af, maar ga hem anders bij Bol.com of MyCom halen. Ik hoop eigenlijk dat er nog een special edition aankomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.