Jump to content

[Discussie] Waar plaats jij je GTA V pre-order?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    6

  • OG-J

    5

  • .Timothy

    5

  • HA5H

    4

Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren?

Tuurlijk, anders weten ze toch ook niet of je het spel wel op de releasedag mee kan krijgen met eventuele goodies? :puh: In ieder geval: het moet kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren?

Het kan wel maar dan moet je €5,- aanbetalen, had ik ook ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren?

Het kan wel maar dan moet je €5,- aanbetalen, had ik ook ;p

Vijf euro aanbetalen... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren?

Het kan wel maar dan moet je ¤5,- aanbetalen, had ik ook ;p

Vijf euro aanbetalen... :7

...op zestig euro :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon bij bol.com. Zelfde als bij Max Payne: snel, en een normale prijs :) Toen ik die vrijdagmiddag in mei om 1 uur thuis kwam, lag Max Payne 3 al op mij te wachten :tu: Wacht wel eerst af of er ook een limited komt in Nederland, en of die überhaupt bij bol.com komt. Anders pre-order ik hem ergens anders...

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Heb voor mijn verjaardag een bon van 20 euro gekregen voor de fnac die een jaar geldig is, dus waarschijnlijk ga ik hem daar kopen. Zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Weet niet of ik ga pre-orderen. Het is een mooie poster, maar zonder zal ik ook wel overleven. En zo'n heel pakket moet ik ook niet direct hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je online pre-orderen, naar de Game Mania gaan en zeggen dat je online gepre-ordered hebt en vervolgens de posters ontvangen? Of kunnen zij je pre-order vanaf daar niet verifïeren?

Het kan wel maar dan moet je ¤5,- aanbetalen, had ik ook ;p

Vijf euro aanbetalen... emo.gif

...op zestig euro emo.gif

Ik heb mijn posters ook even direct opgehaald, mijn pre-order staat al sinds November 2011. Ik heb de game al volledig aanbetaalt. Dus geen gezeur straks als ik hem afhaal XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...