End Of The Riot Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 Als er geen Limited edition komt (wat nogal raar zou zijn) en die poster is het enigste dat je krijgt als je hem ergens pre-ordert dan koop ik hem gewoon waar hij het goedkoopst is. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Gamemania. Daar doe ik mijn pre orders. Prijs kijk ik niet naar. Reageren
Lars Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Gameshop Twente Hengelo Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Ik heb die van mij meer dan een jaar geleden in de GM geplaatst, maar als er een special edition komt, ga ik toch vragen of ik die kan vervangen, zou dat lukken? Reageren
BramBrouwer Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Ik denk dat ik gta-5 bij bartsmit ga pre-orderen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Ik denk niet dat ik gta v ga pre-orderen omdat ik geen xbox/speeldoos 3 heb :/ anders zowiezo bij steam of bol.com Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 (bewerkt) ik mag hem niet preorderen van m'n ma dus met alle hoop van de wereld hopen dat gta V niet is uitverkocht als ik genoeg geld heb Bewerkt: 15 april 2013 door iwantgta5 Reageren
Chainsaw Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Wat is jullie ervaring met pre-order vs kopen in de winkel op de dag van release(of de eerste paar weken) met vorige (grote) GTA's? Ik zit zelf te twijfelen, ik vind het niet erg om extra te betalen zodat ik hem gelijk mee kan nemen, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg om een paar dagen te wachten als GTA V gelijk is uitverkocht(2/3 weken of meer vind ik dan weer te lang). Reageren
Kratod Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Geplaatst: 17 april 2013 Ga hem op de dag zelf kopen. Denk dat Bol.com mijn keuze gaat worden. Zeker word het wel bij een winkel waar ik het meest kan besparen ! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 april 2013 Rapport Geplaatst: 19 april 2013 Ik ga voor de gamemania.... Haal ik al mijn games Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 april 2013 Rapport Geplaatst: 19 april 2013 Maanden geleden al mijn pre-order geplaatst bij mijn oude vertrouwde webshop bol.com. Gewoon de normale versie, die extraatjes zijn gezien de prijs een beetje overbodig. Reageren
emmos Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Onlangs geplaatst bij kooala.nl (http://www.kooala.nl/zoeken.php?searchbox=GTA+5&searchbtn=). Vooral scherpe prijs, en levert tot op heden snel en zonder probleem. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Ik heb die van mij meer dan een jaar geleden in de GM geplaatst, maar als er een special edition komt, ga ik toch vragen of ik die kan vervangen, zou dat lukken? Dat vroeg ik ook, en antwoord was " no problemo" , ik wacht nog steeds op een SE / CE versie Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 april 2013 Rapport Geplaatst: 22 april 2013 Ik heb die van mij meer dan een jaar geleden in de GM geplaatst, maar als er een special edition komt, ga ik toch vragen of ik die kan vervangen, zou dat lukken? Dat vroeg ik ook, en antwoord was " no problemo" , ik wacht nog steeds op een SE / CE versie Schoolexamen-/centraal examenversie? 3L1077, zeiden ze ook dat je dan bij moest betalen? (neem aan van wel, maar je weet 't nooit) @ hieronder: toch bedankt Reageren
AOSY86 Geplaatst: 22 april 2013 Rapport Geplaatst: 22 april 2013 Natuurlijk se= special edition , ce= collectors edition (deze versies zullen rond 70-120 kosten denk ik). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.