Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

ik ga maandag naar school, daarna voetballen en slapen. Dinsdag duurt school heel lang en als ik dan 3 uur eindelijk thuis ben hoop ik dat gta op de mat ligt. Meteen installeren zodat ik woensdag na school (dinsdag avond moet ik werken) meteen kan spelen. Ik speel eerst een paar missies en ga daarna de wereld ontdekken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

Ik ben elke dinsdag vrij, de 17e dus ook. Mijn andere bericht in dit topic is niet meer van toepassing, dinsdag 17 september ziet er als volgt uit:

Slapen, en lang ook (tot een uur of 11)

Wakker worden, snel eten dan gym.

Na de gym sprintje trekken naar huis (nu is het al 1/2uur, gta v is al zeker binnen)

Spelen spelen spelen tot kwart voor 6, dan werken en daarna weer even spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

een vliegtuig of helikopter gappen met trevor en de omtrek van de map verkennen
Het is pas later in de game mogelijk om Trevor te besturen, je plannetje gaat dus niet lukken :(

dan wordt het en luchtvoertuig jatten met michael of franklin, als ik de map maar kan zien!

Link to comment
Delen op andere websites

een vliegtuig of helikopter gappen met trevor en de omtrek van de map verkennen

Het is pas later in de game mogelijk om Trevor te besturen, je plannetje gaat dus niet lukken :(

volgens mij heeft rockstar nooit officieel bevestigt dat je niet met trevor start?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bestel een pizza, want ik heb op dinsdag college tot 20.15 en daarna waarschijnlijk enorme honger (maar geen zin om te koken). Dan installeer ik het spel, en hopelijk heb ik m'n pizza tegen de tijd dat het spel klaar is, waarna ik lekker uren de stad (en vooral het platteland) ga verkennen. Lijkt me heerlijk door de backlands te cruisen met de politie achter me aan en de Salton Sea te zien (ik ben daar ook in het echt geweest-- ziet er bizar mooi uit). Ik ben van plan, al zal het niet lukken, niet al te laat naar bed te gaan, want ik heb ook woensdag weer gewoon college (gelukkig pas 's middags, en niet zo lang). Kijk er echt naar uit. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je toch een nieuwe Grand Theft Auto hebt aangeschaft ben je toch super nieuwsgierig hoe alles eruitziet in je omgeving van bewegingen personage en details van de stad , het reageren van artificial intelligence en natuurlijk het autorijden met verschillende voertuigen . Er is te veel om op te noemen want GTA is enorm aan gameplay maar dat maakt deze games ook zo aantrekkelijk . Ik ga niets overhaast doen en geniet gewoon van de ontdekkingen aan gameplay

Bewerkt: door abruzzese63
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ga doen als ik mijn GTA krijg, is eerst mijn nieuwe PS3 installeren en opstarten

Wat ik denk is dat iedereen jou na gaat doen ,waarom?

Het is de tofste idee wat ik hier gelezen heb, niet normaal gewoon ..

Dus reken maar op veel volgers!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal veel vrije tijd hebben misschien dinsdag nog steeds, ben namelijk nog steeds werkloos! en wat ik doe is rond cruise wat ik altijd doe(en de meeste wel) eerst dan de missie in het begin spelen die moet je afmaken, en dan begint het bekkenen van de wereld.

En dan de hele snelweg door rijden rondom de kaart vet man! ook als je politie achter je hebt. CANT WAIT!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...