Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Je zult waarschijnlijk als eerste een stuk of 5 missie's zo goed als verplicht moeten spelen. Daarna word ik het verhaal in gezogen en ga vol voor de storyline, freeroamen komt voor mij veel later in het spel, dat ga ik doen als me verveel (en dus de missie's heb uitgespeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

eerst de intro-missie's spelen en daarna meteen de ifruit phone uitproberen. dan kijken hoe michaels huis eruit ziet. kijken of de plattegrond die ik gemaakt heb klopt en dan een Sentinel of 9F jatten en tunen. met die Sentinel of 9F rond cruisen en wat side-missie's doen, beetje kijken hoe de sfeer in de stad is en alles uitproberen. nog 96 dagen, 11 uur, en 27 min

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nee, ik ben gewoon eerlijk. (A)

Ik denk wel dat ik eerst ga uitproberen hoe realistisch het vechten/schieten is en hoe het nieuwe politie systeem werkt, zeker aangezien je nu ook een stealth skill hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Yep dat ga ik ook doen. Gewoon echt 'testen'.

Het is uiteindelijk wel hetgene wat de meeste mensen het vaakst gaan doen buien verkennen, gewoon wat chaos creeëren

Daar is GTA toch ook gewoon voor bedoeld, :*D ,

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Yep dat ga ik ook doen. Gewoon echt 'testen'.

Het is uiteindelijk wel hetgene wat de meeste mensen het vaakst gaan doen buien verkennen, gewoon wat chaos creeëren

Daar is GTA toch ook gewoon voor bedoeld, :*D ,

Nouja, ik vind het verhaal bij een GTA ook heel belangerijk, mischien zelfs het belangrijkst. Maar het is niet hetgene dat ik het meest doe. :puh:

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei altijd "gelijk storyline spelen", maar dat hangt ook beetje af van of je werkelijk de gehele map kunt bekijken... Ik weet dat de bruggen niet afgesloten zijn, maar zou je niet op een andere manier "gevangen" zitten in een klein deel van de map? Als het inderdaad helemaal vrij is... Dan denk ik dat ik eerst wat op onderzoek uit ga :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ieder spelpersonage gewoon tot een bepaalde plaats beperkt is, en dat deze langzamerhand steeds meer verweven raken in de rest van de spelgebieden. Logisch dat er dan vrij weinig aan is in de rest van de gebieden, maar dan kun je waarschijnlijk wel de omgeving verkennen.

Zodra ik het binnen heb, zal ik eerst vol aan de bak met de missies.. Zien hoever ik kan komen, en terwijl maar even de ogen open houden, zodra ik door Los Santos cruise.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ieder spelpersonage gewoon tot een bepaalde plaats beperkt is, en dat deze langzamerhand steeds meer verweven raken in de rest van de spelgebieden. Logisch dat er dan vrij weinig aan is in de rest van de gebieden, maar dan kun je waarschijnlijk wel de omgeving verkennen.

Zodra ik het binnen heb, zal ik eerst vol aan de bak met de missies.. Zien hoever ik kan komen, en terwijl maar even de ogen open houden, zodra ik door Los Santos cruise.

Ik denk niet dat ze je gaan verbieden met een personage een gebied te betreden als je daar wel met een ander personage naartoe kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...