Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Fu*king enthousiast zijn, zo snel mogelijk naar huis met me game, met paar maten en bier die disc er in, livestream aan als daar vraag naar is en dan spelen maar!

Eerst de game installeren, verplichte introductie missies doen en dan als een Frenzy autostelend van de ene naar de andere kant van de map gassen!

Like all your ideaal though! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

Eigenlijk ga ik helemaal niks doen: ik ga na de eerste paar missie gewoon naar een druk punt in de stad, daar stil staan en kijken wat er allemaal om me heen gebeurt en wat er allemaal langs komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk eerst genieten van stad/omgeving en wat functies uitproberen. Daarna een aantal missies en kijken hoe het switchen tussen de hoofdpersonages werkt. Ik kijk er nu al naar uit om me er helemaal in te verdiepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst een paar missies volgen(waarschijnlijk wordt je in het begin al direct in een missie gegooid) en daarna de sfeer van de omgeving proeven. Gta kennende unlock je steeds meer door missies te behalen, dus daar ga ik mij vooral voor inzetten in het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil eerst de drie karakters ontmoeten in hun eerste missie. Daarna, rond rijden, kijken, ect, ik wil zo lang mogelijk genieten van de game zonder dat ik op het web spoilers tegen kom, ik wil gewoon.. genieten, ik moet er tenslotte (net als iedereen) de komende 5-6 jaar mee vooruit :clown::klap:

Bewerkt: door johnnnyboy15nl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok dat ik eerst de stad ga verkennen, gewoon lekker rustig rondrijden. Als ik een aantal wegen herken, dan pas ga ik de missies starten. Heerlijk genieten, geen tijdslimieten of 24/7 achter de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet toegeven dat ik werkelijk zit te overwegen om hiervoor een paar dagen vrij te nemen. :puh: Of voor mezelf een erg leeg weekend te plannen in ieder geval! ;)

Als eerste ga ik de intro beleven zoals Rockstar hem bedoeld heeft. Daarna, zodra de drie vrij speelbaar zijn, vanuit hun eigen omgeving en dus vanuit hun perspectief de stad verkennen. Zoals Gekkie hierboven, rustig rondtuffen, kijken hoe de stad leeft, ervaren hoe die heerlijk zonnige setting voelt! Maar ook het slechte weer ziet er erg goed uit grafisch, dus ben ook heel erg benieuwd naar hoe indrukwekkend bijvoorbeeld het onweer gaat zijn. Ik ben ook erg benieuwd naar de voertuigen (ja, wie niet) en hoe die aanvoelen. En uiteraard iedere klassieker op straat spotten en rijden.

Daarna rustig aan de verhaallijn weer oppakken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...