Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

Ik ga meteen switchen naar Trevor en de asociale uikeringstrekker uithangen. Verder lekker free-roamen, dingen zoals mensen die me iets te lang aankijken meteen een paar opvoedkundige tikken verkopen etc etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Als ie aan het installeren is ff de kaart (ALS die er bij zit) doorkijken en dan met een groepje (in ieder geval Iwantgta5 (sorry voor overige naam fouten...)) online de map ingame gaan verkennen!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het spel heb ga ik doen wat ik altijd doe als ik een nieuw spel heb. Het boekje ruiken...

Daarna ga ik een vrachtwagen stelen, in een achtervolging komen en elke auto die ik tegen kom rammen. Een betere manier om de map te verkennen is er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga eerst balen dat die instalatie zo lang gaat duren 8 GB

daarna dikke joint draaien de boel op slot telefoon uit en vanaf dan leef ik in los santos

deze game gaat gruwelijk worden GOTY!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een kaart bij zit ga ik eerst daaraan ruiken..

En daarna ga ik met Micheal de stad verkennen, Met Franklin auto's tunen en met Trevor de Most Wanted uithangen. :)

@Hieronder, vergeten :(

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Als er een kaart bij zit ga ik eerst daaraan ruiken..

En daarna ga ik met Micheal de stad verkennen, Met Franklin auto's tunen en met Trevor de Most Wanted uithangen. :)

@Hieronder, vergeten :(

HELL YEAH!

Als ik het spel heb ga ik doen wat ik altijd doe als ik een nieuw spel heb. Het boekje ruiken...

Daarna ga ik een vrachtwagen stelen, in een achtervolging komen en elke auto die ik tegen kom rammen. Een betere manier om de map te verkennen is er niet.

EDIT:

Ik heb me bedacht. Als ik het spel heb, installeer ik het, dán ruik ik het boekje, maar daarna... daarna steel ik een vliegtuig, vlieg ik over de hele map om te kijken hoe groot de map is en daarna begin ik aan de missie's.

Bewerkt: door Xivallon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een multiplayergame opzetten in free mode en met een aantal leden van het forum de map verkennen.

Count me in! 8)

Als jullie op de xdoos spelen Count me in ! :D

Helaas, PS3.

Nja... Eerst zal ik alle missies doen totdat ik Franklin en Trevor heb vrijgespeeld. Dan lekker rondklooie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...