Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Ik ga hem kopen om 0.00 nachtopening GameMania bij mij om de hoek ( 300 meter ) . Dan ga ik een groot rondje maken met mijn hondje en als ik thuis kom leg ik Grand Theft Auto V naast mijn gloednieuwe Xbox 360 Slim 250 GB . Ik ga gewoon normale dingen doen zoals werken sporten boodschappen doen koken enz....... dus geen tijd om te spelen . Ik wacht tot kerstmist 2013 en verwijder de seal en maak de doos open en doe hem weer dicht . de dag erna ga ik hem installeren en met oud op nieuw ga ik hem spelen . Dus ik beleef een leuke tijd met GTA V

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

Ik ga hem kopen om 0.00 nachtopening GameMania bij mij om de hoek ( 300 meter ) . Dan ga ik een groot rondje maken met mijn hondje en als ik thuis kom leg ik Grand Theft Auto V naast mijn gloednieuwe Xbox 360 Slim 250 GB . Ik ga gewoon normale dingen doen zoals werken sporten boodschappen doen koken enz....... dus geen tijd om te spelen . Ik wacht tot kerstmist 2013 en verwijder de seal en maak de doos open en doe hem weer dicht . de dag erna ga ik hem installeren en met oud op nieuw ga ik hem spelen . Dus ik beleef een leuke tijd met GTA V

Vertel mij het nut van de nachtopening als je het spel pas met kerst gaat spelen? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem kopen om 0.00 nachtopening GameMania bij mij om de hoek ( 300 meter ) . Dan ga ik een groot rondje maken met mijn hondje en als ik thuis kom leg ik Grand Theft Auto V naast mijn gloednieuwe Xbox 360 Slim 250 GB . Ik ga gewoon normale dingen doen zoals werken sporten boodschappen doen koken enz....... dus geen tijd om te spelen . Ik wacht tot kerstmist 2013 en verwijder de seal en maak de doos open en doe hem weer dicht . de dag erna ga ik hem installeren en met oud op nieuw ga ik hem spelen . Dus ik beleef een leuke tijd met GTA V

Dit is niet om serieus te nemen!

Zulke rakkers proberen grappig te doen en heel stoer alsof dat die niet gaat spelen.

Ik kan je verzekeren dat die pipo gewoon elke dag gta nieuws zit te lezen en niet kan wachten om te spelen!

Hij rent zelfs maandag avond om 9 uur in de avond snel naar ze dichtstbijzijnde gamewinkel om daar te wachten tot de winkels hun deuren openen voor gta v!

"Duwen trekken schelden van alles nog wat om als eerste aan de beurt te komen"

Eenmaal "bont en blauw plus kleerscheuren" gta v in zijn hand is die als een kind die een lolly krijgt met enkele kleine traantjes over ze wangen

Aangekomen bij ze huis doe die gta v disc in ze ps3/xdoos en kijk glimlachend naar de doosje waar gta v op staat.

Het liefst haalt die ze pipelooi uit ze broek maar daar ga ik niet verder op in!

Omdat de installatie te lang voor hem duurt begint die een beetje te janken omdat die zoooo lang heeft gewacht kan die niet nog langer wachten en begint steeds harder te janken!

Hij word er moe van en gaat lekker naar bed met zijn nieuwe "vriend" de gta v doos!

Lekker knuffelend valt die in slaap en word samen met het doosje weer wakker en begint hem lekker te aaien en kusjes te geven!

Hij ziet dat gta v klaar is met de installatie en gaat daarna lekker fijn SPELEN!!!!

En niet wachten tot KERST!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Joh wie wacht nou tot oud en nieuw. Dan komt het spel van het jaar uit, dan ga je 3 maanden wachten terwijl hij gewoon in huis ligt!? In mijn ogen absurd.

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik GTA V binnen heb gaan ik en een vriend van mij allebei de games tegelijkertijd installeren.

Tijdens de installatie pak ik mijn limited edition stragegy guide erbij en ga ik de map even bekijken + tips voor voertuigen.

Eenmaal geinstalleerd speel ik eerst een paar missies en ga ik daarna lekker touren met een cabrio. Ik wil de omgeving zien!

Xbox360.

Bewerkt: door svencp
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem kopen om 0.00 nachtopening GameMania bij mij om de hoek ( 300 meter ) . Dan ga ik een groot rondje maken met mijn hondje en als ik thuis kom leg ik Grand Theft Auto V naast mijn gloednieuwe Xbox 360 Slim 250 GB . Ik ga gewoon normale dingen doen zoals werken sporten boodschappen doen koken enz....... dus geen tijd om te spelen . Ik wacht tot kerstmist 2013 en verwijder de seal en maak de doos open en doe hem weer dicht . de dag erna ga ik hem installeren en met oud op nieuw ga ik hem spelen . Dus ik beleef een leuke tijd met GTA V

Dit is niet om serieus te nemen!

Zulke rakkers proberen grappig te doen en heel stoer alsof dat die niet gaat spelen.

Ik kan je verzekeren dat die pipo gewoon elke dag gta nieuws zit te lezen en niet kan wachten om te spelen!

Hij rent zelfs maandag avond om 9 uur in de avond snel naar ze dichtstbijzijnde gamewinkel om daar te wachten tot de winkels hun deuren openen voor gta v!

"Duwen trekken schelden van alles nog wat om als eerste aan de beurt te komen"

Eenmaal "bont en blauw plus kleerscheuren" gta v in zijn hand is die als een kind die een lolly krijgt met enkele kleine traantjes over ze wangen

Aangekomen bij ze huis doe die gta v disc in ze ps3/xdoos en kijk glimlachend naar de doosje waar gta v op staat.

Het liefst haalt die ze pipelooi uit ze broek maar daar ga ik niet verder op in!

Omdat de installatie te lang voor hem duurt begint die een beetje te janken omdat die zoooo lang heeft gewacht kan die niet nog langer wachten en begint steeds harder te janken!

Hij word er moe van en gaat lekker naar bed met zijn nieuwe "vriend" de gta v doos!

Lekker knuffelend valt die in slaap en word samen met het doosje weer wakker en begint hem lekker te aaien en kusjes te geven!

Hij ziet dat gta v klaar is met de installatie en gaat daarna lekker fijn SPELEN!!!!

En niet wachten tot KERST!!!!!

:dans::schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :dans:

Ontopic: De kans is dat ik de volgende dag moet werken dus voor mij geen nacht release. Ik hoop dat ik hem dan de volgende dag kan halen. Van te voren een SE besteld dus dat moet goed komen. Daarna naar huis, installatie afwachten, als dat te lang duurt nog even eten en dan spelen. Ik zie dan wel waar ik begin, moet de knoppen ook onder controle zien te krijgen, zal wel iets anders zijn dan RDR.

@Legenderion: Ik heb trouwens een PS3.

@iedereen: Misschien even vermelden of je zelf een Xbox hebt of PS3. Dan weten mensen of ze je wel serieus moeten nemen.

Bewerkt: door bolie
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga maandag proberen om overdag al wat te slapen

dan gaat de wekker rond 8 uur

koffie zetten ff wakker worden

tegen 9 uur half tien in de auto springen

vol gas naar GameMania tas met eten en drinken mee zak wiet mee

beetje chillen daar voor de deur met aantal vrienden

dan spel meenemen vol gas naar huis(hopelik geen LSPD tegenkomen)

en dan gamen totdat mn ogen dichtvallen slapen en weer verder spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga - in tegenstelling tot bijna iedereen - echt niet eerst missies doen. Ik wil eerst het spel ontdekken. Ik ga mijn Ifruit uitpluizen, de millitaire basis bezoeken, kijken of ik in een boeing 747 kan, 5 sterren politie krijgen en vluchten door blaine country met een buggatti, wat tennissen, een beetje duiken, varen, rijden, vliegen, mijn middelvinger opsteken naar een heleboel mensen, met een parachute springen etc. etc. En NA dat ik lol heb gehad, ga ik nog meer lol beleven door af en toe een missie te spelen. Dan maak ik drie nieuwe slots aan. 1 wereld om echt een leven te lijden zonder cheats. 1 om echt te leven met cheats. En 1 om te kloten. Politie krijgen dus, schieten, crashen etc. etc. En dan ben ik blij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, maandag gewoon werken tot 18.00, naar huis, baby kusje geven, wat eten, vriendin lastig vallen. Rond tien uur richting een winkel. Afhankelijk of de Intertoys in Malden mij belt dat ze een SE voor me hebben anders iets verder rijden naar GameMania in Nijmegen. Eventueel vervelende tieners voor de deur opvoeden, wachten tot de deuren open gaan. Spel halen en als een malloot naar huis rijden.

Spel installeren, in de tussentijd kaart lezen, misschien vriendin nog een keer lastig vallen tot het spel klaar is met installeren en dan eindelijk genieten van de intro en de eerste stappen met een van de characters. Een flink rondje door de stad rijden en misschien 1 of 2 missies doen. Zoals hier boven staat, proberen om al die nieuwe dingen uit te voeren. Natuurlijk afhankelijk of je geld op zak hebt en of die activiteiten dus geld kosten. Kijken wat voor momenten het switchen tussen de personages oplevert en dan rond drie uur, half vier naar bed om de volgende dag weer te werken.

Die maandag en dinsdag zullen een HEL zijn op het werk.

PS3

Bewerkt: door bboysoy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal de 17e de SE + guide op na mijn werk. Dan ga ik me eerst even verdiepen in die limited edition strategy guide. Ik ga pas donderdagmiddag spelen en natuurlijk het weekend! Wat ik in-game eerst ga doen is de boel verkennen. Kijken hoe het tanken afgaat en een mooie wagen zoeken. Daarna ga ik me verdiepen in het grote geld verdienen en uitgeven! Can't wait!! 8) :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...