TalkingPear Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 De eerste missie, en voor de rest weet ik het nog niet. Waarschijnlijk zal ik het pas weten als ik ga spelen. Ik heb ook wel zin om een crew the joinen, lijkt me ook erg vet. :0 Reageren
Dippie Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 De eerste missie spelen (deze moet je vaak meteen al spelen), en daarna beetje te touren door de map. Kijken wat er kan, wisselen van hoofdpersonen, beetje golven en tennissen en dat soort zaken. Ook een snelle bak zoeken en het gaspedaal compleet intrappen Maar voordat GTA V op de PC uitkomt (áls hij daarop uitkomt) heb ik al wat filmpjes gezien van mensen met hetzelfde spel op de xbox of ps3. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 In mijn ogen de beste manier om een spel te doorgronden, is missies te spelen. Daarin krijg je uitleg over alles wat je ziet, alles krijgt een verhaaltje. Je leert stapje bij beetje de controls kennen. En ik speel GTA voornamelijk vanwege de storyline, dat is altijd al zo geweest. Binnen notime vind ik het anders saai worden. Dus ik begin met missies, maar neem soms pauzes door rond te cruisen zonder reden. Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Als allereerst, ga ik de stad verkennen, kijken wat voor winkels er zijn auto's stelen, freeroamen dus. Daarna als ik dat ongeveer een half uurtje gedaan heb, ga ik eens aan de missies beginnen. Ik ga waarschijnlijk missies afwisselen met Fitness,Free roamen, en kleren kopen, zoals ik ook deed in Gta SA ook altijd deed. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Eerst zal ik 4-5 missies spelen en daarna rondrijden (vliegen) om te verkennen wat voor stad Los Santos is (&omgeving). Reageren
bugatti Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ik was vergeten erbij te zetten om naar het huis van CJ te gaan. Of iig naar Ganton. Reageren
Woody268 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Sowieso eerst naar bekende plaatsen uit Gta San Andreas gaan kijken. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ik ga als eerste een paar rondjes door de stad rijden om het te verkennen en daarna begin ik met de eerste missies en tussen de missies door de stad natuurlijk nog verder verkennen Reageren
OG-J Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Eerste dat ik ga doen is rustig het doosje bekijken en tot de conclusie komen dat het dan al 8 jaar geleden is dat ik met San Andreas thuis kwam Zat toen in mijn éérste jaar middelbaar, en nu in het laatste (7de jaar), gaat wel even strange aanvoelen... Toen met de autobus gaan halen, dan zal het met de moto zijn En dan natuurlijk disc in de PS3, ook een paar missies doen, de sfeer opsnuiven en dan verkennen en heimwee hoe de tijd was in 2005, good times. Reageren
mekane Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Wat ik ga doen is : Chips regelen met cola of energy , verboden toegang op me kamer deur ophangen ps3 aan stoel laag voeten lang uit en de GTA V disc in me ps3 doen het spel starten 1van de personages kiezen politie overvallen pistool stelen en terror zetten later zal ik wel missies gaan doen want ik denk dat je niet zoveel kan zoals gewend. Ik weet zeker dat ik in de zomervakantie nog steeds niet ben uitgespeeld met dit spel ! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 easter eggs en verwijzingen zoeken Reageren
johnnnyboy15nl Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 (bewerkt) Ik ga eerst een paar missies spelen, en daarna een mooie cabrio zoeken, die vervolgens jatten, dak open gooien, goede muziek zender uitzoeken, en vervolgens toeren door de stad en omgeving. LIKE A BOSS. Bewerkt: 11 november 2012 door johnnnyboy15nl Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Ik was vergeten erbij te zetten om naar het huis van CJ te gaan. Of iig naar Ganton. Ik ben bang dat het huis van CJ er niet zal zijn. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ik zou de eerste paar start up missie's voltooien en vervolgens met de dichtstbijzijnste (sport) auto de stad verkennen. Met aanrijdingen en politie en al. En daarna met een heerlijk radiozendertje op richting Mt. Chilliad. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Het storyline uitspelen en tussendoor gewoon de stad verkennen en zoveel mogelijk huizen proberen te kopen met mooie wagens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.