Dipsie8 Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 Er staat ook nog bij "Met o.a.: *TSHIRT* (Voor de onwetenden O.A. is Onder Andere) Reageren
SpacyColours Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Geplaatst: 23 december 2012 Hoofdletter S. Het staat bovenaan het plaatje. Ik doe weer een gooi naar het feit dat je het plaatje ondersteboven moet houden, dat de S dan wel gewoon goed staat, en dus een 5 is. Al is dat bij dit plaatje wel vergezocht, want er bestaan lettertypes waarbij dat duidelijker is. Kan óók zijn dat de (hoofdletter) S in het midden van het wachtwoord staat, wat in het geval van 9 letters zou betekenen de 5e letter, wat weer de theorie van "de 4e letter is een S" zou debunken, tenzij zowel de 4e als 5e letter een S is, maar als je het woord ondersteboven zet dan heb je een 5, maar dan is het raar dat ie bovenaan staat, dat zou moeten betekREARIEHIARHPEAHRAPEHREPAHRPAHRPAHRAPRHAPHRPA ------ Keywords: S, letter, bovenaan, hoofdletter, gecentreerd, 5, midden, kop. Die auto heeft al een duidelijke uitleg gekregen, het heet een Audi S4. Wat herkennen we dan al meteen? Die S, en een 4. S, 4e plek...? Tja, en wellicht heeft een Nandro of Flitskikker met de schaduwen van de spiegels gekloot, wat weer kan duiden op het feit dat er iets gespiegeld staat in het wachtwoord. Bijvoorbeeld, ik noem maar even wat, een S die dan een 5 wordt. Keywords: Jaarsalaris, Audi S4, wit, auto, 4, 5, S, vriendelijke-koplampen, tja-meer-kan-ik-er-ook-niet-van-maken. ZaroX gaf ons al nuttige informatie over het T-Shirt, namelijk het woord Gazprom, wat ook de naam is van de sponsor van diverse clubs, waaronder Schalke 04. Tja, mij valt meteen het logo op. S04... kan wederom betekenen dat de 4e letter een S is, al vraag ik me af waarom hier 2 á 3 tips voor nodig zijn. Misschien rust het op iets groters... als we straks het plaatje van een Samsung Galaxy krijgen, wordt ik echt gek. Staat ook een 0 bij, valt om te draaien naar 'hos'. Verder zou je ook nog kunnen zeggen dat het een T aangeeft, qua vorm. Keywords: Gazprom, T-Shirt, Schalke 04, S04, Koningsblauw, Augurken, Mijnwerkers, Duitsers, Voetbal, Sponsor, Aardgasbedrijf, Nietdeminsteook, Russisch, (S-->Z? ), T, S, 4, 04, hos Dollar dollar bill y'all. Het Amerikaanse 1-dollar-biljet, met het hoofd van George Washington in het midden. Zichtbaar zijn de groene letters/cijfers L11, en 6G, al lijkt het me stug dat die ergens voor staan, maar je weet nooit. Je kan het ook als 1$, of meer gebruikelijk $1 schrijven. $1... S4... S04... S... Die Washington was de eerste president van de VS, en met 1 dollar kan je niet zoveel, net als de tip zelf. Keywords: ILLUMINATI, 1 dollar, $1, George Washington, onafhankelijk, VS, president, 6G & L11, (bank)biljet. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Geplaatst: 23 december 2012 Voor degene die de A4 een S4 vinden. Dat is het niet, het is het model A4 met optiepakket S-line ( vandaar de S-badges ). Na even gezocht te hebben op internet kwam ik de grote afbeelding tegen. Reageren
Vadertje Tijd Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2012 Er staat ook nog bij "Met o.a.: *TSHIRT* (Voor de onwetenden O.A. is Onder Andere) Dat had ik helemaal niet gezien. En de rest blijkbaar ook niet Voor degene die de A4 een S4 vinden. Dat is het niet, het is het model A4 (...) Zat iedereen heel de tijd fout? Dat meen je niet?! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Geplaatst: 23 december 2012 Ik meen het wel. Als het een S4 is staat er aan de zijkanten S4 ipv S-Line, daarnaast staat er dan een S4 embleem in de grill. Reageren
commando Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Geplaatst: 23 december 2012 Hoofdletter S. Het staat bovenaan het plaatje. Ik doe weer een gooi naar het feit dat je het plaatje ondersteboven moet houden, dat de S dan wel gewoon goed staat, en dus een 5 is. Al is dat bij dit plaatje wel vergezocht, want er bestaan lettertypes waarbij dat duidelijker is. Kan óók zijn dat de (hoofdletter) S in het midden van het wachtwoord staat, wat in het geval van 9 letters zou betekenen de 5e letter, wat weer de theorie van "de 4e letter is een S" zou debunken, tenzij zowel de 4e als 5e letter een S is, maar als je het woord ondersteboven zet dan heb je een 5, maar dan is het raar dat ie bovenaan staat, dat zou moeten betekREARIEHIARHPEAHRAPEHREPAHRPAHRPAHRAPRHAPHRPA ------ Keywords: S, letter, bovenaan, hoofdletter, gecentreerd, 5, midden, kop. Die auto heeft al een duidelijke uitleg gekregen, het heet een Audi S4. Wat herkennen we dan al meteen? Die S, en een 4. S, 4e plek...? Tja, en wellicht heeft een Nandro of Flitskikker met de schaduwen van de spiegels gekloot, wat weer kan duiden op het feit dat er iets gespiegeld staat in het wachtwoord. Bijvoorbeeld, ik noem maar even wat, een S die dan een 5 wordt. Keywords: Jaarsalaris, Audi S4, wit, auto, 4, 5, S, vriendelijke-koplampen, tja-meer-kan-ik-er-ook-niet-van-maken. ZaroX gaf ons al nuttige informatie over het T-Shirt, namelijk het woord Gazprom, wat ook de naam is van de sponsor van diverse clubs, waaronder Schalke 04. Tja, mij valt meteen het logo op. S04... kan wederom betekenen dat de 4e letter een S is, al vraag ik me af waarom hier 2 á 3 tips voor nodig zijn. Misschien rust het op iets groters... als we straks het plaatje van een Samsung Galaxy krijgen, wordt ik echt gek. Staat ook een 0 bij, valt om te draaien naar 'hos'. Verder zou je ook nog kunnen zeggen dat het een T aangeeft, qua vorm. Keywords: Gazprom, T-Shirt, Schalke 04, S04, Koningsblauw, Augurken, Mijnwerkers, Duitsers, Voetbal, Sponsor, Aardgasbedrijf, Nietdeminsteook, Russisch, (S-->Z? ), T, S, 4, 04, hos Dollar dollar bill y'all. Het Amerikaanse 1-dollar-biljet, met het hoofd van George Washington in het midden. Zichtbaar zijn de groene letters/cijfers L11, en 6G, al lijkt het me stug dat die ergens voor staan, maar je weet nooit. Je kan het ook als 1$, of meer gebruikelijk $1 schrijven. $1... S4... S04... S... Die Washington was de eerste president van de VS, en met 1 dollar kan je niet zoveel, net als de tip zelf. Keywords: ILLUMINATI, 1 dollar, $1, George Washington, onafhankelijk, VS, president, 6G & L11, (bank)biljet. En dan begrijp ik een eens weer waarom ik nooit aan ( dit soort ) spelletjes mee doe op het forum. Reageren
Vadertje Tijd Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Spelletje? Het eind van de wereld is geen spelletje! Kom op mensen, red de wereld! Te beginnen bij de nieuwste tip, iemand die daar suggesties voor heeft? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 (bewerkt) Een O met een verwijzing naar Sinterklaas. Dat moet haast wel verwijzen naar de sinterklaas versie van Oppa gangnam style. Oppa zwarte pieten style! http://www.youtube.com/watch?v=LurEuv7LjMU Of gewoon een chocolade letter O. Bewerkt: 24 december 2012 door Bierbuikje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Jup, nu is het officiëel, ik zie geen enkele link meer. Tot nog toe kon ik nog volgen (niet dat ik een idee had van het wachtwoord) maar nu raken de tips voor mij kant noch wal. Laten we hopen dat er andere leden zijn die er wat meer in zien, anders zal ik mijn vlot alvast in mekaar rammen voor met de apocalypse. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Het wachtwoord bestaat trouwens denk ik uit 12 tekens. Als je in een casio rekenmachine 12 tekens intypt dan blijft het beeld gelijk, typ je er meer in dan gaat het beeld naar rechts. Misschien wat ver gezocht, maar toch. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Jup, nu is het officiëel, ik zie geen enkele link meer. Tot nog toe kon ik nog volgen (niet dat ik een idee had van het wachtwoord) maar nu raken de tips voor mij kant noch wal. Laten we hopen dat er andere leden zijn die er wat meer in zien, anders zal ik mijn vlot alvast in mekaar rammen voor met de apocalypse. Als ik meehelp aan jouw vlot, mag ik dan mee? :$ Ik zie het verband niet tussen de tips. Neem nou de laatste, wat wil die o zeggen? Een o in het wachtwoord? Alle o's moeten met een hoofdletter zijn? Sinterklaashoed(= mijter) + O = ? Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 (bewerkt) Jup, nu is het officiëel, ik zie geen enkele link meer. Tot nog toe kon ik nog volgen (niet dat ik een idee had van het wachtwoord) maar nu raken de tips voor mij kant noch wal. Laten we hopen dat er andere leden zijn die er wat meer in zien, anders zal ik mijn vlot alvast in mekaar rammen voor met de apocalypse. Ik wordt nou ook een beetje 'dizzie' van. xD Bewerkt: 24 december 2012 door nyltje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Heeft er iemand een gestructureerde kijk(lees: weet welk verband de tips hebben) op de zaak? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Ik heb geen flauw idee waar het op slaat, maar dit is wat ik weet. Die fat guy heeft @PatrickW ook op zijn profiel staan. Het is gemaakt door Ye Yu in het modelingsprogramma Zbrush en hieronder is het origineel: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Ik weet het wachtwoord! "ErIsHelemaalGeenLinkMuhaahahaLoopMaarZoekenIdioten!" (of een variant erop) Of het kan natuurlijk aan mij liggen... ZaroX zal het -hopelijk- allemaal wel doorhebben zeker? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.