MegaPilot Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 (bewerkt) Oké, ik heb net even gebrainstormd. 4de letter een s...Call me stupid, maar hoeveel woorden beginnen er wel niet met kerSt? Door het apenstaartje moet er een a in het woord zitten..Woorden.org geeft me dit: http://www.woorden.org/begin/kerst Welke woorden komen er in aanmerking? Alle woorden bevatten kerst, maar alleen degene die een a bezitten komen in aanmerking. kerstavond kerstavonden kerstbal kerstballen kerstbals kerstdag kertsdagen kerstgedachte kerstgedachten kerstgedachtes kerstkaart kerstkaarten kerstkalkoen kerstkrans kerstkransje kerstman kerstmannen kerstmarkt kerstnacht kerstnachten kerstomaat kerstomaten kerststal kerststallen kerstvakantie kerstvakanties Schrijfwijze Eindigt en begint met een hoofdletter en a vervangen door @, het woord kan in deze theorie geen 6 letters bevatten, maar 9. Dus KerStSt@L/Ker§t§t@L zou hier de enige mogelijkheid zijn. Ik heb andere woorden geprobeerd van dit lijstje in verschillende schrijfwijzen, maar dat leverde niks op. Resultaat: Noppes. Notes: KerStvoetb@L/Ker§tvoetb@L/Kerstvoetb@L is het ook niet(truitje van Schalke 04 deed me aan dit woord denken). Palindrom is een optie, maar daar heb je zeer weinig keuze in. Bewerkt: 26 december 2012 door MegaPilot Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 (bewerkt) Wie zegt dat het woord met kerst begint? Ik zie geen verband met de tips. Ohja, die nieuwe tip. Die staart (achterkant van het beest) is gevormd als een G. Misschien dat het woord eindigt met een G? Bewerkt: 26 december 2012 door Visser23 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 (bewerkt) Wie zegt dat het woord met kerst begint? Ik zie geen verband met de tips. Ohja, die nieuwe tip. Die staart (achterkant van het beest) is gevormd als een G. Misschien dat het woord eindigt met een G? 4de letter is een S(S tip + Audi S4), in kerst is dat zo. Tip kerstman => heeft iets met kerst te maken. Bewerkt: 26 december 2012 door MegaPilot Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Wie zegt dat het woord met kerst begint? Ik zie geen verband met de tips. Ohja, die nieuwe tip. Die staart (achterkant van het beest) is gevormd als een G. Misschien dat het woord eindigt met een G? 4de letter is een S(S tip + Audi S4), in kerst is dat zo. Tip kerstman => heeft iets met kerst te maken. En die mijter op de O dan? Misschien heeft het ook wel te maken met de decembermaand in het algemeen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 En die mijter op de O dan? Misschien heeft het ook wel te maken met de decembermaand in het algemeen. Ik heb geen idee wat die tip wilt zeggen. Zoals Spacy al zegt: het plaatje is symmetrisch => verwijzing naar palindroom? of gespiegeld wachtwoord? of bovenstaande alletwee? of we gaan dit kutwachtwoord nooit vinden? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 4de letter is een S(S tip + Audi S4), in kerst is dat zo. Tip kerstman => heeft iets met kerst te maken. Is dat niet een A4? Op de site staat onder de originele pic iets over een A4... Niet dat ik verstand heb van auto's Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 En die mijter op de O dan? Misschien heeft het ook wel te maken met de decembermaand in het algemeen. Ik heb geen idee wat die tip wilt zeggen. Zoals Spacy al zegt: het plaatje is symmetrisch => verwijzing naar palindroom? of gespiegeld wachtwoord? of bovenstaande alletwee? of we gaan dit kutwachtwoord nooit vinden? En die epilepsie waarschuwing dan? Misschien is het wel een game. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Is dat niet een A4? Op de site staat onder de originele pic iets over een A4... Niet dat ik verstand heb van auto's Godverdomme, vergeten dat het inderdaad een A4 is..Op de 4de plaats een A dan? En die epilepsie waarschuwing dan? Misschien is het wel een game. Dat is nou juist het probleem, ik zie geen verband tussen de tips. Dit is 1 van de tips die ik totaal niet begrijp. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ondanks de tip van de rekenmachine denk ik niet dat we op veel hints van Vadertje Tijd kunnen rekenen. Reageren
Rutger. Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ik zie de epilepsie waarschuwing als een aanwijzing naar de waarschuwing van de Maya's. Just my 2 cents Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ondanks de tip van de rekenmachine denk ik niet dat we op veel hints van Vadertje Tijd kunnen rekenen. Tip van de rekenmachine? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ondanks de tip van de rekenmachine denk ik niet dat we op veel hints van Vadertje Tijd kunnen rekenen. Tip van de rekenmachine? Tip 2, die casio? Die tip met die rekenmachine snap ik al helemaal niet. Ik denk dat die epilepsiewaarschuwing met de Sims te maken heeft.... Voor de rest heb ik wel een beetje een idee Reageren
commando Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Wat mij betreft is het eerst, bij een puzzel alle meest logische bepalingen opschrijven. Pas daarna doorgaan kijken op deze bepalingen en / of deze bepalingen te veranderen. Gokken heeft bij mij pas zin, als het in lijn staan met de eerder gestelde bepalingen. Maar goed, ik doe nooit mee aan spelletjes veel leuker om toe te kijken hoe andere mensen peinzen en denken Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ondanks de tip van de rekenmachine denk ik niet dat we op veel hints van Vadertje Tijd kunnen rekenen. Tip van de rekenmachine? Tip 2, die casio? Die tip met die rekenmachine snap ik al helemaal niet. Ik denk dat die epilepsiewaarschuwing met de Sims te maken heeft.... Voor de rest heb ik wel een beetje een idee Ik wou eerder vragen of Vadertje Tijd hier in dit topic nog een extra tip heeft gegeven mbt de rekenmachine? Want dat laat BB uitschijnen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 (bewerkt) Aah, oké, mijn fout Ben het helemaal met BB eens Een tipje extra kan toch wel? Bewerkt: 26 december 2012 door _Night-Men_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.