Jump to content

Happy holidays (nieuwe screenshots)


AOSY86

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    10

  • Grandlordm

    5

  • thebig

    4

  • Jesperkaj

    3

Hele toffe screenshots waar we veel aan hebben!

Op de eerste screenshot zien we een duiker in pak, maar ook een haai. Gelijk twee nieuwe dingen die in voorgaande GTA's niet voorkwamen. Deze screenshot is in de zee gemaakt en niet in het meer wat we vaker zijn tegengekomen, want haaien komen alleen in zeeën en oceanen voor.

In de tweede zien we Franklin in een Savanna rijden met een hond als bijrijder. De auto die achter hem rijdt is niet goed te zien. De locatie is de Liquor store die we vaker zijn tegengekomen, waaronder in de trailer. Wat me aan deze screenshot opvalt is dat de straten en het dak van het achterste gebouw zo wit zijn. Kan het gaan sneeuwen in Los Santos?

De derde screenshot is misschien wel de meest interessante en dat komt doordat we zien dat er een onderzeeër in het spel zal zitten, een primeur! Aan de luchtverkeerstoren te zien is deze screenshot bij Los Santos International Airport gemaakt.

De laatste twee screenshots zijn misschien de meest oninteressante van de vijf. Ze zijn respectievelijk bij de Mile High Club en de Los Santos River gemaakt, locaties die we al eerder zijn tegengekomen. Aan de vierde screenshot is goed te zien hoe de straaljager (Hydra?) er uit ziet en zien we in de verte ook nog een zappelin. In de laatste screenshot zien we dat alle personages, m.u.v. Michael, andere kleding dan normaal aan hebben. Achter Trevor en Franklin zien we nog een cabriolet waarvan ik niet op de naam kan komen.

In ieder geval vijf prachtige screens en we zijn meer te weten gekomen over GTA V. Bedankt Rockstar!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij de foto van Franklin kijkt, zie je dat de winkel Logger verkoopt. Ik geloof nog niet dat dit merk was bevestigd. Je hoorde het op de radio van SA, maar echt visuele reclame werd er niet voor gemaakt, geloof ik.

Na een beetje zoeken blijkt dat het ook in VCS, LCS en IV voorkwam (alledrie niet gespeeld) en blijkbaar zou het ook al voorbij zijn gekomen in een van de trailers van GTA V, op een truck. Dat heb ik dan toch gemist.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Haaien.. Ik ga mogen hopen dat ze de speler niet aanvallen, want dat zou ik helemaal niet grappig vinden. Moet je continue kijken of er haaien in de buurt zijn op het moment dat je wil gaan zwemmen.

Dat is toch net geweldig? Brengt een beetje meer dynamica naar het water, dat voorheen gewoon een dooie blauwe plas was. Heb je direct ook een reden om zo'n duikboot te gebruiken. Als er haaien inzitten dan ben ik trouwens ook wel zeker dat er in de natuur ook wel vrij veel wild rondloopt... Woohoow!

In de tweede zien we Franklin in een Savanna rijden met een hond als bijrijder. De auto die achter hem rijdt is niet goed te zien. De locatie is de Liquor store die we vaker zijn tegengekomen, waaronder in de trailer.

Kan dus evengoed een Blade zijn hoor (ontbreken achterdeuren) Hoewel de Blade sinds TBoGT een boot is... De auto op de achtergrond lijkt een Habanero en hetgene dat je zegt over dat sneeuwen is ook wel interessant. Hoogstwaarschijnlijk niet in Los Santos zelf, maar er zijn genoeg bergen (hebben we gezien) dus misschien kan het wel sneeuwen in de kleinere dorpjes die wat hoger en afgelegen liggen.

Aan de vierde screenshot is goed te zien hoe de straaljager (Hydra?) er uit ziet en zien we in de verte ook nog een zappelin.

Mij interesseert vooral dat eerste vliegtuig, want dat is geen Hydra... Lijkt op een reïncarnatie van de Nevada (of misschien zelfs de AT-400, maar dan zonder lak)

Link to comment
Delen op andere websites

Haaien.. Ik ga mogen hopen dat ze de speler niet aanvallen, want dat zou ik helemaal niet grappig vinden. Moet je continue kijken of er haaien in de buurt zijn op het moment dat je wil gaan zwemmen.

Dat is toch net geweldig? Brengt een beetje meer dynamica naar het water, dat voorheen gewoon een dooie blauwe plas was. Heb je direct ook een reden om zo'n duikboot te gebruiken. Als er haaien inzitten dan ben ik trouwens ook wel zeker dat er in de natuur ook wel vrij veel wild rondloopt... Woohoow!

Nah, vind ik niet zo tof. Ik zie het alweer voor me hoe ik keihard weg aan het zwemmen ben, terwijl ik eigenlijk naar een andere kant wil.. Nee, dan ga ik maar zodra de PC versie er is het happen van de haai voor mezelf even wegpoetsen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...