Jump to content

Happy holidays (nieuwe screenshots)


AOSY86

Recommended Posts

Bij een vrachtvliegtuig moet toch niet perse de neus geopend kunnen worden? Er zijn genoeg vrachtvliegtuigen met een laadklep achteraan (Andromada bij SA, C-130 irl)

Nee maar dit is duidelijk de neus van een Boeing 747-400 en de vrachtvliegtuigen daar van kan de neust open bij passagiers kan dat niet. Vliegtuigen waarbij de achterkant open kan zijn meestal militaire vliegtuigen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    10

  • Grandlordm

    5

  • thebig

    4

  • Jesperkaj

    3

Dat lijkt me al iets te voorbarig, al zullen er waarschijnlijk wel enkele dingen te vinden zijn in de oceaan, we hebben tenslotte al een haai gezien;).

Wat is er zo voorbarig aan? Had jij 2 maanden geleden gedacht dat R* zulke dingen ging toevoegen aan de game, ik in ieder geval niet!

Waarschijnlijk komen er nog vrij leuke opties bij de komende maand(en)....

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een duikboot in-game steken een een duikpak, waar je toch een paar minuten in-game mee onder water kunt blijven, dan moeten ze wel iets op de bodem leggen. In SA had je niets aan een boot op de bodem, want zelfs al had je full stamina en full lungs kon je maximum een halve minuut onder water blijven. De duikboot lijkt me toch een indicatie dat er iets moet zijn.

Stiekem hoop ik op een onderwaterbasis, maar ik zal maar niet te hard mijn hoop erop vestigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het om de screenshot met de hond gaat, al is de kans dat daar sneeuw is gigantisch klein. We mogen al blij zijn als ergens een bergtop besneeuwd is.

Dat lijkt me al iets te voorbarig, al zullen er waarschijnlijk wel enkele dingen te vinden zijn in de oceaan, we hebben tenslotte al een haai gezien;).

Wat is er zo voorbarig aan? Had jij 2 maanden geleden gedacht dat R* zulke dingen ging toevoegen aan de game, ik in ieder geval niet!

Waarschijnlijk komen er nog vrij leuke opties bij de komende maand(en)....

Het is wat vroeg om over die dingen te beginnen fantaseren naar mijn mening. Je kan beter zien waar Rockstar mee komt, zo geraak je nooit terug als een van je ideeën niet uitkomt.

>>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het om de screenshot met de hond gaat, al is de kans dat daar sneeuw is gigantisch klein. We mogen al blij zijn als ergens een bergtop besneeuwd is.

Tuurlijk is dit geen sneeuw maar ochtend vorst aangezien de foto s'ochtens is genomen. Sneeuw bestaat niet in Los Angeles (LS) aangezien dat de temperaturen tussen november en maart niet onder de 10°C gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wat vroeg om over die dingen te beginnen fantaseren naar mijn mening. Je kan beter zien waar Rockstar mee komt, zo geraak je nooit terug als een van je ideeën niet uitkomt.

Het is nooit te vroeg om over zo'n dingen te fantaseren, integendeel. Het kan hem nooit te vroeg zijn. Het tegenovergestelde kan daarentegen wel, je kunt nogal moeilijk wachten totdat de game uit is alvorens te fantaseren en speculeren want dan heeft het weinig zin meer :puh:

@geoffrey11: Sneeuw is zoals je zegt niet mogelijk in Los Santos, maar wat met de kleinere hoger gelegen dorpjes rond Los Santos?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wat vroeg om over die dingen te beginnen fantaseren naar mijn mening. Je kan beter zien waar Rockstar mee komt, zo geraak je nooit terug als een van je ideeën niet uitkomt.

Het is nooit te vroeg om over zo'n dingen te fantaseren, integendeel. Het kan hem nooit te vroeg zijn. Het tegenovergestelde kan daarentegen wel, je kunt nogal moeilijk wachten totdat de game uit is alvorens te fantaseren en speculeren want dan heeft het weinig zin meer :puh:

@geoffrey11: Sneeuw is zoals je zegt niet mogelijk in Los Santos, maar wat met de kleinere hoger gelegen dorpjes rond Los Santos?

Inderdaad Phoenyxar, fantaseren mag nu en je kan deze ook delen hier en wie weet komt het wel uit want R* is de nummer één in verassingen als het gaat over GTA V. Duiken had ik zelf nooit gedacht dat dit zou terug keren (ook al was deze niet zo uitgebreid in SA). Van honden en vliegtuigen was vanzelfsprekend dat deze zouden komen...

Over het klimaat/weer: ik denk dat dit sowieso nevel is (altijd voor een zonnige dag), sneeuw kan er zijn maar dan moet R* deze overal laten vallen, want lokaal weer is nog nooit geweest in GTA (Zat je in Broker waar het regende, dan regende het ook in Alderney).

Ik denk dat R* sneeuw eruit heeft gelaten. Dit is ook nog niet bevestigd geweest of gezien op foto's of tailers, maar zelf regen is nog niet aan het licht gekomen. A sunshine next stop at the West Coast!

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou het in de omgeving van Los Santos niet kunnen sneeuwen? In Los Santos acht ik de kans klein, aangezien de stad te laag ligt en het klimaat ook een grote rol speelt in dat er weinig tot geen sneeuw valt in de stad. Echter kan het in de gebergten rondom Los Santos gewoon sneeuwen hoor. In de gebergten ten noorden van Los Angeles, de San Gabriel en San Bernadino mountains, liggen complete wintersportgebieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wat vroeg om over die dingen te beginnen fantaseren naar mijn mening. Je kan beter zien waar Rockstar mee komt, zo geraak je nooit terug als een van je ideeën niet uitkomt.

Het is nooit te vroeg om over zo'n dingen te fantaseren, integendeel. Het kan hem nooit te vroeg zijn. Het tegenovergestelde kan daarentegen wel, je kunt nogal moeilijk wachten totdat de game uit is alvorens te fantaseren en speculeren want dan heeft het weinig zin meer :puh:

@geoffrey11: Sneeuw is zoals je zegt niet mogelijk in Los Santos, maar wat met de kleinere hoger gelegen dorpjes rond Los Santos?

Inderdaad Phoenyxar, fantaseren mag nu en je kan deze ook delen hier en wie weet komt het wel uit want R* is de nummer één in verassingen als het gaat over GTA V. Duiken had ik zelf nooit gedacht dat dit zou terug keren (ook al was deze niet zo uitgebreid in SA). Van honden en vliegtuigen was vanzelfsprekend dat deze zouden komen...

Over het klimaat/weer: ik denk dat dit sowieso nevel is (altijd voor een zonnige dag), sneeuw kan er zijn maar dan moet R* deze overal laten vallen, want lokaal weer is nog nooit geweest in GTA (Zat je in Broker waar het regende, dan regende het ook in Alderney).

Ik denk dat R* sneeuw eruit heeft gelaten. Dit is ook nog niet bevestigd geweest of gezien op foto's of tailers, maar zelf regen is nog niet aan het licht gekomen. A sunshine next stop at the West Coast!

Ik zei enkel dat het naar MIJN MENING niet goed is om te speculeren over allerlei zaken die nog zeer onzeker zijn, het kan ook aan mij liggen dat ik die dingen misschien niet direct zie komen in gtaV, maar ik laat mij gewoon verassen.

Ten tweede over die sneeuw, het is volgens mij geen sneeuw en geen vorst. Er is gezegd dat het daar niet onder de 10°C gaat, vorst bij 10°? succes. Zelfs de hoger gelegen dorpjes zullen geen sneeuw hebben volgens mij. Enkel in de winter zijn die bergen besneeuwd, en in de zomer misschien nog enkele toppen. Dat dak is gewoon nogal wit:p.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei enkel dat het naar MIJN MENING niet goed is om te speculeren over allerlei zaken die nog zeer onzeker zijn, het kan ook aan mij liggen dat ik die dingen misschien niet direct zie komen in gtaV, maar ik laat mij gewoon verassen.

Ten tweede over die sneeuw, het is volgens mij geen sneeuw en geen vorst. Er is gezegd dat het daar niet onder de 10°C gaat, vorst bij 10°? succes. Zelfs de hoger gelegen dorpjes zullen geen sneeuw hebben volgens mij. Enkel in de winter zijn die bergen besneeuwd, en in de zomer misschien nog enkele toppen. Dat dak is gewoon nogal wit:p.

In de zomer s'ochtens vóór dat het ongeveer 10u00 is is er (vrij wel) altijd nevel zowel in België noch in Nederland en dat staat bekent voor een warme zomerdag.

Waarom zou het in de omgeving van Los Santos niet kunnen sneeuwen? In Los Santos acht ik de kans klein, aangezien de stad te laag ligt en het klimaat ook een grote rol speelt in dat er weinig tot geen sneeuw valt in de stad. Echter kan het in de gebergten rondom Los Santos gewoon sneeuwen hoor. In de gebergten ten noorden van Los Angeles, de San Gabriel en San Bernadino mountains, liggen complete wintersportgebieden.

De Mount Chiliad (als die er in komt aangezien deze gesitueerd was in SF) is al paar keer gezien op de foto's en in de trailers en er is geen sneeuw te bespeuren.

Mocht R* sneeuw toevoegen dan zou er toch een activiteit snow boarden of skiën er in zitten, en voor mits het er niet tussen zat bij R* officiële activiteiten.

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Wat me aan deze screenshot opvalt is dat de straten en het dak van het achterste gebouw zo wit zijn. Kan het gaan sneeuwen in Los Santos?

Even de grotere versie van deze screenshot erbij gepakt en de kleuren nagecheckt. Ik krijg inderdaad te zien dat dit sneeuw zou kunnen zijn.

Kunnen jullie mij vertellen over welke screenshot jullie het hebben? Ik heb ze allemaal bekeken maar ik kan geen sneeuw ontdekken... :?

Volgens mij over screenshot 2. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei enkel dat het naar MIJN MENING niet goed is om te speculeren over allerlei zaken die nog zeer onzeker zijn, het kan ook aan mij liggen dat ik die dingen misschien niet direct zie komen in gtaV, maar ik laat mij gewoon verassen.

Ten tweede over die sneeuw, het is volgens mij geen sneeuw en geen vorst. Er is gezegd dat het daar niet onder de 10°C gaat, vorst bij 10°? succes. Zelfs de hoger gelegen dorpjes zullen geen sneeuw hebben volgens mij. Enkel in de winter zijn die bergen besneeuwd, en in de zomer misschien nog enkele toppen. Dat dak is gewoon nogal wit:p.

In de zomer s'ochtens vóór dat het ongeveer 10u00 is is er (vrij wel) altijd nevel zowel in België noch in Nederland en dat staat bekent voor een warme zomerdag.

Waarom zou het in de omgeving van Los Santos niet kunnen sneeuwen? In Los Santos acht ik de kans klein, aangezien de stad te laag ligt en het klimaat ook een grote rol speelt in dat er weinig tot geen sneeuw valt in de stad. Echter kan het in de gebergten rondom Los Santos gewoon sneeuwen hoor. In de gebergten ten noorden van Los Angeles, de San Gabriel en San Bernadino mountains, liggen complete wintersportgebieden.

De Mount Chiliad (als die er in komt aangezien deze gesitueerd was in SF) is al paar keer gezien op de foto's en in de trailers en er is geen sneeuw te bespeuren.

Mocht R* sneeuw toevoegen dan zou er toch een activiteit snow boarden of skiën er in zitten, en voor mits het er niet tussen zat bij R* officiële activiteiten.

In de zomer voor 10u 's ochtens is er inderdaad wel nevel en ook dauw. Maar dat heet nevel en dauw, geen vorst. Vorst is de witte laag op gras etc die je krijgt als het 's nachts gevroren heeft.

Anderzijds ontken je sneeuw doordat er nog geen activiteiten zoals snowboarden of skiën bekend zijn. Dit is nog altijd mogelijk, we weten nog absoluut niet alle minigames en side activities. Het is al zeker dat Mount Chiliad er in komt, dit is meerdere keren in de reviews van november ter sprake gekomen, ook werd er gezegd in diezelfde reviews dat we nog maar enkele hoekjes van Mt. Chiliad gezien hebben.

Bewerkt: door Grandlordm
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...