Jump to content

Happy holidays (nieuwe screenshots)


AOSY86

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    10

  • Grandlordm

    5

  • thebig

    4

  • Jesperkaj

    3

In de tweede zien we Franklin in een Savanna rijden met een hond als bijrijder. De auto die achter hem rijdt is niet goed te zien. De locatie is de Liquor store die we vaker zijn tegengekomen, waaronder in de trailer.

Kan dus evengoed een Blade zijn hoor (ontbreken achterdeuren) Hoewel de Blade sinds TBoGT een boot is... De auto op de achtergrond lijkt een Habanero en hetgene dat je zegt over dat sneeuwen is ook wel interessant. Hoogstwaarschijnlijk niet in Los Santos zelf, maar er zijn genoeg bergen (hebben we gezien) dus misschien kan het wel sneeuwen in de kleinere dorpjes die wat hoger en afgelegen liggen.

Je hebt gelijk. Ik zie nu pas dat de lowrider tweedeurs is. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Haaien.. Ik ga mogen hopen dat ze de speler niet aanvallen, want dat zou ik helemaal niet grappig vinden. Moet je continue kijken of er haaien in de buurt zijn op het moment dat je wil gaan zwemmen.

Lijkt me geen probleem als ze een systeem als bijvoorbeeld Far Cry 3 gaan gebruiken, waarin je je kunt verdedigen wanneer je aangevallen wordt door een haai. Ik betwijfel trouwens of ze ons effectief gaan kunnen aanvallen, want zoals je zelf al aangaf is het iets dat vrij snel gaat irriteren en dat weet Rockstar ook wel. Niet elke haai is gevaarlijk trouwens, wie weet betreft het een voor de mens totaal ongevaarlijk dier. (of zijn er verschillende soorten)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat me aan deze screenshot opvalt is dat de straten en het dak van het achterste gebouw zo wit zijn. Kan het gaan sneeuwen in Los Santos?

Even de grotere versie van deze screenshot erbij gepakt en de kleuren nagecheckt. Ik krijg inderdaad te zien dat dit sneeuw zou kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat me aan deze screenshot opvalt is dat de straten en het dak van het achterste gebouw zo wit zijn. Kan het gaan sneeuwen in Los Santos?

Even de grotere versie van deze screenshot erbij gepakt en de kleuren nagecheckt. Ik krijg inderdaad te zien dat dit sneeuw zou kunnen zijn.

Sneeuw aan de Westcoast en dan vooral in Los Santos (Los Angeles)? Onmogenlijk toch het is daar dan toch zeer zeldzaam?

Link to comment
Delen op andere websites

Haaien doden enkel mensen als ze uitgehongerd zijn. De meeste haaien lusten geen mensenvlees behalve de menshaai en de witte haai. Natuurlijk is het wel mogelijk dat ze je flink verwonden maar als je een goed doorvoede haai dat wil laten doen moet je al heel wat uitsteken

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt wel vrij goed op de neus van een Boeing 747.

Klopt helemaal is de neus van een Boeing 747-400 alleen die verticale lijn die je van af die horizontale lijn ziet lopen klopt niet die moeten worden doorgetrokken. De neus bij een Vrachtvliegtuig kan namelijk open om extra lange vracht binnen te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een vrachtvliegtuig moet toch niet perse de neus geopend kunnen worden? Er zijn genoeg vrachtvliegtuigen met een laadklep achteraan (Andromada bij SA, C-130 irl)

Waarschijnlijk is dit hetzelfde vliegtuig zoals in trailer 2 (die auto/jeep die eruit vallen). Nu is de vraag is het een Andromada of een AT-400?

Link to comment
Delen op andere websites

Je vermeldt daar eigelijk wel iets interessant. Rockstar heeft ons tot nog toe voornamelijk screens uit missie's getoond. Het is dus ook zeer goed mogelijk dat die screen uit dezelfde missie zou moeten komen als waar de Jeep (Mesa? Bhudi?) uit de laadklep rijdt. De AT-400 is een passagiersvliegtuig dus dan zou dit de Andromada (of Nevada of whatever nieuw vliegtuig) moeten zijn. Het zou bijna logisch zijn. Zeker als je kijkt naar de duikboot, die moet gewoon eens in een missie worden gebruikt, dat weet iedereen wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Alle screens zijn toch gebaseerd vanuit een missie. Allesinds denk ik dat je op de bodem van de oceaan toffe dinges kunt doen, zoals oude scheeps vrakken zoeken, vermoorde lichamen vinden.

Waarschijnlijk zal je ook een duikpak hebben met een moter die je verder stuwt...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat me aan deze screenshot opvalt is dat de straten en het dak van het achterste gebouw zo wit zijn. Kan het gaan sneeuwen in Los Santos?

Even de grotere versie van deze screenshot erbij gepakt en de kleuren nagecheckt. Ik krijg inderdaad te zien dat dit sneeuw zou kunnen zijn.

Kunnen jullie mij vertellen over welke screenshot jullie het hebben? Ik heb ze allemaal bekeken maar ik kan geen sneeuw ontdekken... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...