xoex23 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Gefeliciteerd allemaal, jullie verdienen het allemaal op jullie eigen manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Gefeliciteerd allemaal! Ik weet zeker dat jullie je (nieuwe) taak goed gaan uitoefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Gefeliciteerd blauwtjes Puma, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kroketten Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Mooi cadeau, succes allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Gefeliciteerd mensjes! Doe je taak goed En gefeli met je verjaardag bassie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Gefeliciteerd allen en veel succes. Puma, bedankt voor je inzet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Puma heeft het al druk genoeg :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Mijn horoscoop zei dat het een negatieve dag zou worden, maar ik heb alleen nog maar een positieve dag ondervonden met een boel verrassingen. De trein die voor eenmaal op tijd was, de aankondiging van SA-MP 0.3x en een hoop nieuwe moderators. Nou succes heren, op de eerste warn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Jammer Kunt u wellicht uw mening iets verduidelijken/beargumenteren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 Jammer Kunt u wellicht uw mening iets verduidelijken/beargumenteren? Het is jammer dat ze nu moderator zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 Dat is geen argumentatie, dat is herhalen van wat je zei. Nou, nu het nieuws toch al 2 dagen oud is ook maar eventjes hier reageren (ik geloof dat mijn mede-moderators in spe net hetzelfde zullen doen) Toch leuk om na 3 en half jaar op het forum rond te lopen nu ook daadwerkelijk eens iets nuttigs te kunnen doen, hoewel dat ik nu wel wat vooruitspreek. Ik vind het toch wel een leuke/mooie kans die me is gegeven en ik hoop ook dat ik die dan goed zal kunnen uitvoeren. Om dan toch ook even op Svenie terug te komen: "Ach ja, ik ga er zeker niet over klagen, vind het zo ook wel goed." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 Beetje laat, maar ik wil toch nog iedereen feliciteren met hun nieuwe taak. Ook wil ik Puma bedanken voor al zijn harde werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 (ik geloof dat mijn mede-moderators in spe net hetzelfde zullen doen) Vooruit dan maar.... Ik wil Puma heel erg bedanken voor al zijn inzet die hij in de modding-fora gestopt heeft. Jammer dat je er uiteindelijk mee stopt, maar daar heb je vast je redenen voor. Bovendien bedank ik iedereen voor zijn/haar positieve reactie in dit topic. Ik zal samen met VWO-er en Svenie ervoor zorgen dat alles goed verloopt in het GTA V-fora. Daarnaast wil ik Bassieboy35 en Phoenyxar (alweer) succes wensen met hun moderatorschap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 Dat is geen argumentatie, dat is herhalen van wat je zei. *huil* *huil* het is niet verplicht om hier te argumenteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.