Jump to content

Blauw... Blauw... En nog eens Blauw!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bodemloos

    6

  • Dutchy3010

    3

  • .Timothy

    2

  • SpacyColours

    2

Mijn horoscoop zei dat het een negatieve dag zou worden, maar ik heb alleen nog maar een positieve dag ondervonden met een boel verrassingen. De trein die voor eenmaal op tijd was, de aankondiging van SA-MP 0.3x en een hoop nieuwe moderators. Nou succes heren, op de eerste warn. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen argumentatie, dat is herhalen van wat je zei.

Nou, nu het nieuws toch al 2 dagen oud is ook maar eventjes hier reageren (ik geloof dat mijn mede-moderators in spe net hetzelfde zullen doen) :puh:

Toch leuk om na 3 en half jaar op het forum rond te lopen nu ook daadwerkelijk eens iets nuttigs te kunnen doen, hoewel dat ik nu wel wat vooruitspreek. Ik vind het toch wel een leuke/mooie kans die me is gegeven en ik hoop ook dat ik die dan goed zal kunnen uitvoeren. Om dan toch ook even op Svenie terug te komen: "Ach ja, ik ga er zeker niet over klagen, vind het zo ook wel goed." :D

Link to comment
Delen op andere websites

(ik geloof dat mijn mede-moderators in spe net hetzelfde zullen doen) puh2.gif

Vooruit dan maar.... :puh:

Ik wil Puma heel erg bedanken voor al zijn inzet die hij in de modding-fora gestopt heeft. Jammer dat je er uiteindelijk mee stopt, maar daar heb je vast je redenen voor.

Bovendien bedank ik iedereen voor zijn/haar positieve reactie in dit topic. Ik zal samen met VWO-er en Svenie ervoor zorgen dat alles goed verloopt in het GTA V-fora. Daarnaast wil ik Bassieboy35 en Phoenyxar (alweer) succes wensen met hun moderatorschap. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...